Kävin 8-vuotiaana allergiatesteissä, koska sain allergisia oireita esimerkiksi koirista, kissoista, hevosista kaneista jne. Olen nyt 13, ja olen käynyt hoitamassa koiria (kaikki ovat olleet erirotuisia), eikä minulla ole tullut mitään oireita. Voinko siis olla nyt "parantunut" tästä koira-allergiasta?
Otimme muutama kuukausi sitten kaveriltani kanin kokeiluun, mutta minulle tuli ihottumaa heti kun olin kanin luona. Kissoista en saa mitään oireita. En ole vielä käynyt uudestaan testeissä varmistamassa näitä allergioita.
Allergian "parantuminen"
Allerginen
0
549
Luetuimmat keskustelut
- 1721186
- 721002
- 86820
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72747- 47738
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko79661Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su37617- 28605
IS Viikonloppu 25.-26.7.2026
Lähes kymmenen vuotta kestänyt putki täysiin 3.0 ristikoihin on Skytän osalta ilmeisesti nyt ohi. Kollegat ovat arvioin67601Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46589