AURINKOMATKAT ÄLÄ OTA ÄKKILÄHTÖÄ

AURINKOMATKOJENKUSETTAMA

Eli ostin meno/paluu äkkilähdön AURINKOMATKOJEN sivuilta Bankokiin .

Lippu oli myynnissä n. 3 h ennen lähtöä. Joten soitin varmuudeksi AURINKOMATKOJEN palvelunumeroon. Että matkalle pääsy on varma.

Koneen lähtöaika oli alle 3 tuntia ennen kuin varausvahvistus tuli.

Olin kentällä ajoissa (siitä myös dokumentit) .Menin chek in pisteeseen jossa Finnairin virkailija ilmoitti että AURINKOMATKAT on myynyt lippuja yli kiintiönsä ko. lennolle.

Valitettavasti he eivät voineet muuta tehdä.Ja AURINKOMATKOJEN PUHELINPALVELU oli tuolloin jo suljettu.

Jouduin matkustamaan takaisin kotiin ja lisäksi varaamaan uuden lennnon Norweigenin kautta seuraavalle päivälle .

Aion viedä asian eteenpäin oikeusturvavakuutukset kunnossa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia AURINKOMATKOISTA jos niin miten asia hoitunut.

Relkamoidessani asiasta AURINKOMATKOJA heidän toimintansa on ollut lähinnä syyllistävää miksi ostaa lippu juuri lähtöpäivänä vastaus oli mm, välttämättä tiedot ei ehdi siirtyä Finnairille. Vaikka minun sp heni tuli varausvahvistus.

Olen myös nauhoittanut puhelun AURINKOMATKOJEN puh. myynnissä että kaikki oli ok.

Joten kysymys on miksi AURINKOMATKAT myyvät äkkilähtöjä jos heillä on tiedossa että tiedon kulussa AURINKOMATKOJEN sekä FINNAIRIN välillä on ongelmia .

Käräjätkö edessä

Tässä eräs AURINKOMATKOJEN kannan otto.

5.Näin viime tipassa tehdyt varaukset eivät valitettavasti välttämättä ehdi siirtyä järjestelmästä toiseen, jolloin se ei näy Finnairilla./ Sille en voi mitään . Muut matkanjärjestäjät eivät edes myy lippua jos matkan alkuun on noin vähän aikaa. Sen vuoksi se varmistettiin puhelimitse Teiltä ja kaikki oli ok. Jos näin on että ei näy on se harhaan johtavaa markkinointia etenkin jos Teillä on ko. asia tiedossa

10

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZzzzxxzzzZ

      Tämmöistä täällä on tapahtunut ennenkin, jos et sinä sitä kirjoittanut. Kaikki matkatoimistot ovat kiinni Amadeus järjestelmässä jossa on Finnairin varaustilanne reaaliaikaisena, eli kun varaat matkan varmistus tulee samaisesta järjestelmästä, joka varaa paikan sinulle. Outoa ettei näin ole tapahtunut, tuo selittely aurinkomatkoilta on aika ontuvaa, miksi he myyvät jos ei ole varmuutta matkan onnistumisesta, eli heidän ongelma.

    • vastoinalansääntöjä

      Tällainen menettely PITÄÄ saada Kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn.

    • keksittyjuttu

      Nyt kyllä aloittaja on keksinyt jutun, Aurinkomatkat ei tee Huhtikuun puolella pakettimatkoja Bangkokin suuntaan. Vai olet oikein nauhoittanut puhelut. Tirsk, tirsk

    • etteivaan

      Songkraniin on perinteisesti kyllä päässyt Arskamatkoilla. Niin varmaan tänäkin vuonna.

    • kuinaiemminkin

      Helmikuun puolivälissä 2016 Aurinkomatkoilta sai ostaa seuramatkoja Bangkokiin ja kiertomatkana Pattayalle. Ei Phuketiin.

    • Aurinkomatkojenkusettama

      Siis tapaus oli alkuvuonna , en ole kiireiltäni ehtinyt laittaa asiaa vireille .Mutta siitä on aikanaan REKLAMOITU heti , ja sen jälkeen A-matkat on antanut useampia eri vastauksia joissa puhuvat siis kirjoittavat vastineissaan ristiin , joten homman tulos lienee selvä. V mäinen homma vaan pienestä asiasta vääntää. Vie aikaa tuskin palkoilleen pääsee mutta periaatteesta muutoin tollaisesta kusettamisesta ei tule ikinä loppua. Käydä se loppuun että asiasta saa oikeudesta ennakkopäätöksen jos se vähän rauhoittas ton finskin touhuja.

      • polleojennuksessa

        Koita löytää töitä jostain tai vaikka muija itsellesi niin sulla on muutakin tekemistä kun kirjoittaa paskaa nettiiin .

        Saatko naista mistään vai oletko vaan läski katkera runkkari?


    • ainalöytyyparannettavaa

      Kyllä tällaiset on hyvä tuoda julkisuuteen.

    • aurinsunshin

      Kerron hyvän lääkkeen älkää ostako tällä huijari firmalta mutta kyllähän ne itse mollaa
      esim matkaclubien myyjiä jotka ovat piikki heidän lihassaan ! ole jo kauan tienyt että nää on kaikki surkeita .

    • mokat.hoidetaan.heti

      Heh, miten uimaaltaiden remontit on kunnossa?

      Maine, olkoon toiminimi, oy, työntekijä, on hiton tärkeää jos tehdään tulevaisutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe