Vuoden 2004 paras elokuva

Liselotte

Mikä elokuva oli mielestäsi vuoden 2004 paras uusi leffa? Oma suosikkini on Lost in Translation.

205

23050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eddy

      Kuten otsikko kertoo Tarantinon Kill Bill Vol. 2 on paras!

      • Jackie Brown

        Minun meilestäni ehdottomasti ykkönen! Nautin Tarantinon nokkelasta ohjaus tyylistä. Uma on aina nainen paikallaan.


      • kaZx

        Siis minun mielestä Troija oli paras elokuva vuonna 2004. Näyttelijät olivat komeita erityisesti Brad Pitt.


      • MSN-Neiti90

        Kyllä, otsikostakin sen näkee, Kill Bill Vol 2. on ikuisesti elokuva, minkä voi katsoa kerta toisensa jälkeen siihen kyllästymättä!
        Myös Vol 1. on paras! Kill Bill kokonaisuudessaan, mahtavaa!!


      • Troija tyttö
        kaZx kirjoitti:

        Siis minun mielestä Troija oli paras elokuva vuonna 2004. Näyttelijät olivat komeita erityisesti Brad Pitt.

        Troija (Troy) oli kaikkein paras,brad pitt ja orlando bloom ol toooooooooooooooooooooosi komeita,muttei oo vielä löytyny poikaystävän voittanutta. ;)


      • buubs---

        juuri niin!!!!!


      • uma

        EI ole kill bill:in voittanutta onneksi niin hyvä elokuva oli kaksiosainenkin. *vaatii lisää tarantinoa*


      • Siru-X
        Troija tyttö kirjoitti:

        Troija (Troy) oli kaikkein paras,brad pitt ja orlando bloom ol toooooooooooooooooooooosi komeita,muttei oo vielä löytyny poikaystävän voittanutta. ;)

        Troija on ihan paras elokuva, sen tietää kaikki jotka ovat sen katsoneet!!!!! Ja Brad Pitt kävi tosi hyvin siihen elokuvaan!Brad oli ihan paras! Suurenmoinen Akhilleus!!


      • Nimetön

        KillBill on juoneton paska elokuva olen nähny ne molemmat osat ja ne on Aivan silkkaa juonetonta tappamista


      • Nimetön

        ... Taru sormusten herrasta: Kuninkaan paluu tai The Punisher


      • jee jee

        Kill Bill 2 on kyl paras!!!!!


    • Tapio

      Ehdottomasti paras oli Kevin Costnerin ja Robert Duvallin Armoton maa. Harvoin tulee vuokrattua leffaa katsottua kahta kertaa:)

      • jenniferi*

        Perhosvaikutus oli ihna sikahyvä!


      • sddfgdg
        jenniferi* kirjoitti:

        Perhosvaikutus oli ihna sikahyvä!

        EI OO


      • oli hyvä!
        jenniferi* kirjoitti:

        Perhosvaikutus oli ihna sikahyvä!

        Jep, oli se vuoden paras minusta!


      • Sari
        oli hyvä! kirjoitti:

        Jep, oli se vuoden paras minusta!

        Joo, Perhosvaikutus on kyllä yks parhaista näkemistäni leffoista. *thumbs up*


      • nasukkaliini
        oli hyvä! kirjoitti:

        Jep, oli se vuoden paras minusta!

        Niin minustakin se oli kaikista vaikuttavin ja erikoisin!! Lisää tällaisia elokuvia... :D


    • t0mat0

      nii tota mä en haluu erotella elokuvii tai siis sillee et mul ei oo vuoden 2004 parasta elokuvaa tai siis emmä tiiä yksinkertasesti :P

    • Aussie

      Mun mielestä toi Lost in Translation oli kanssa paras leffa! Tosi hauska ja jotenkin persoonallinen..

      • O´donell

        Garden State Repack oli yllättävän hyvä leffa. Romanttinen, kertoo elämästä kuinka kaksi erillaista ihmistä rakastuu. Vaikka yleensä en perusta rakkauselokuvista, ihastui siihen heti. Kun ottaa huomioon että olen vielä poika.


      • Tiedän mistä puhun!

        Mielestäni vuoden paras leffa on Saw. Halvan budjetin ja nimettömien näettelijöiden tekemä elokuva, jossa käsikirjoitus on viiden Oskarin arvoinen. Elokuva yllättää, kuohuttaa, kauhistuttaa. Loistavaa viihdettä.


      • Nimetön
        Tiedän mistä puhun! kirjoitti:

        Mielestäni vuoden paras leffa on Saw. Halvan budjetin ja nimettömien näettelijöiden tekemä elokuva, jossa käsikirjoitus on viiden Oskarin arvoinen. Elokuva yllättää, kuohuttaa, kauhistuttaa. Loistavaa viihdettä.

        Kyllä, suosittelen lämpimästi. Todellakin yllättävän hyvä!!


    • Romsku

      leffa nimeltään "rakkautta vain". Se on niin ihana ja romanttinen =). Saa kovanki katsojan herkistymään....

    • Tribunal81

      Kill bill 2 oli loistavin leffa vuodella 2004.

      • Uskomaton

        Suosittelen kyllä kauhu-jännitys elokuvaa Saw. Ne jotka kehuvat Kill Bill 2:sta on jääny paljosta paitsi. Eihän Kill Bill 2:ssa ole varsinaista juonta, pelkkää actionia vain. Saw:sta löytyy kaikki mahdollinen. Tosin en suosittele elokuvaa heikko hermoisille.


    • minnie

      Bridget Jones.. Toka osa!! =)

      • tantsa92

        joo, se bridget jones on ihan huippu!!! :) kannattaa..


      • ...
        tantsa92 kirjoitti:

        joo, se bridget jones on ihan huippu!!! :) kannattaa..

        Bridget jones oli paras!


    • södepiru

      Pirates of the carimbian-mustan helmen kirous! Se on niin ihku, jännä ja siin on maailman parhaat näyttelijät.....!

      • jankkuli

        joo munkin mielestä se pon maailman paras elokuva ja se johnny depp on maailman paras näyttelijä ja sit vielä tiedoks et se kirjotetaan pirates of the caribbean mustan helmen kirous :)


      • dogi1
        jankkuli kirjoitti:

        joo munkin mielestä se pon maailman paras elokuva ja se johnny depp on maailman paras näyttelijä ja sit vielä tiedoks et se kirjotetaan pirates of the caribbean mustan helmen kirous :)

        pirates of the caribbean mustan helmen kirous, se seon ehdottomasti!!!!!!!


      • zöp

        öö tota joo... !!!


      • it_was_just_me
        dogi1 kirjoitti:

        pirates of the caribbean mustan helmen kirous, se seon ehdottomasti!!!!!!!

        väärä vuosi.. Täs kysyttiin vuoden 2004 elokuvaa, ja Pirates of the Caribbean tehtiin 2003. Leffa kyl on ihan sairaan hyvä, ei siinä mitään.


    • ......

      en tiedä vuoden 2004 parhaasta.. mut kaikki vin dieselin leffat on parhaita!!! ehdottomasti paras näyttelijä!!!!

    • Make

      Ehdottomasti Kill Bill vol.2

    • jms77

      Gothika on paras! Oon kattonut sen varmaan 10 kertaa.. mut hyvä juoni.

      • jankkuli

        katsoin gothikan eilen illalla kaverini kanssa se oli aika hyvä kyllä ja siinä oli jännitystä ja kauhua ja sillain


    • colin

      alexander

      • Jared

        Aleksanteri oli kyllä ehdottomasti vuoden 2004 paras elokuva! Kyllähän jo sen saama media kohu sen todistaa!!


    • cojote

      se on hyvä

    • dAaAh.;))

      PaRas lEffA...hMmM
      VarMaA MeAN GiRlS

    • Nimetön

      en tiä onkse 2004 vuode mut se on kyl paras leffa!

    • J0nZki

      kyl kauna on hyvä.vaik ses onki vähä jännä on...en suosittele :D

    • blemish

      Mielestäni paras viime vuonna näkemistäni elokuvista oli 21 grammaa.

    • ViIs

      Pakko sanoa että te ette tiedä elokuvien päälle mitään.

    • hymypoika

      hymypoika.

      • hymypoika

        PELIKAANIMIES !


    • sara

      The Lord of the Rings, The Return of the King. Ehdottomasti.

    • feel free

      Paras oli In the Cut

    • Lilli

      Ehdottomasti. En yleensä ole pitänyt edes Murraystä, mutta tähän elokuvaan se sopi todella hyvin. Elokuvassa oli parasta tilannekomiikka, siis ei yritetty naurattamalla naurattaa.

      Harvemmin sitä istuu täydessä elokuvateatterissa, jossa kaikki ulvoo naurusta. Uskomaton kokemus. ;)

      • Kekku

        Aivan ilmiöimäinen. Kerrankin sai aidosti nauraa :)


    • Unosuke

      ...46
      2046 oli varsin hieno pläjäys. Toisaalta sanoisin kyllä Oldboy, mutta sehän on vuodelta 03 ja tuli muutenkin katsottua vasta tänä vuonna.

    • Asiantuntija__

      Niin itsestäänselvä voittaja on Elephant.
      Ei mitään lässynlässyä. Mahtava, tuore, epäspektaakkelimainen, todentuntuinen, erilainen, sykähdyttävä, ajatuksiaherättävä, koskettava, karkoittaa pois perus(Hollywood)viihdettä hakevat idiootit :)

      Vuoden paras amerikkalainen elokuva.

      Lost In Translation ja 21 grammaa pääsivät lähelle.

      • niko

        Anteeksi vaan mutta Elephant tuskin on vuoden 2004 paras leffa!! Koska se on tehty vuonna 2003.. heh hyvä asiantuntija...


    • JuzGi

      Paras Elokuva Oli Ehdottomasti.....

      TROIJA !!!!!!!!

      Siksi koska siinä oli parhaimpia näytteliöitä & (juoni)!! ja kuvat/kohtaukset olivat hyvin saatu tehtyä!! Brad Pitt oli niiiin hyvä näyttelemään Akhillesta!!! Mielestäni kaikki siinä elokuvassa oli hyvää!!!!!.....

    • jos pitää valita vuoden 2004 puolella tullut paras leffa ihmeperhe ja kill bill vol.2 ovat aika korkealla mutta sormusten herran laajennettu versio ne on aika hyvä

      • Chomi

        Kuninkaan paluu special extendet version. (en tiedä kirjoitetaanko noin. xD) Kuitenkin. Eli LOTR 3 lisä DVD. ^^ Aivan mahtava...Vaikka kyllähän siellä olisi viielä joitain lisäkohtauksia lisää. x] Ja lopussa,kuten nekin jotka ovat kattoneet sen elokuvissa siinä on se aragornin kruunaaminen. Jee. Klisee= "Te ette kumarra ketään" ...Tyhmät kliseet. x]


    • kaisa

      Mean girls oli aika hyvä, mut oli niitä muitakin...

    • JokU....

      No tietysti Pirates of the Caribian! Johnny Depp on niin hauska ja söötti samaan aikaan, ja muualla se ei ookkaan niin söpö!

      • HiPuLi

        Olen aivan samaa mieltä!!
        Pirate of the caribbean!!
        Johnny Depp on niin söde, samoin orlando bloom..
        se on kyllä vuoden paras elokuva!!!


    • Legolas

      Ehdottamasti paras leffa koko vuonna oli Taru Sormusten Herrasta Kuninkaan Paluu.

    • Erotic´s Boy

      ...oli EHDOTTOMASTI vuoden paras leffa!!! Before Sunrice:n (1995) nähneille tämä "odottamaton" jatko-osa oli aivan must, mutta toimii kyllä muutenkin! Kiinnostuneet romantikot; katsokaapa leffan arvostelut esim. www.mtv3.fi/elokuvat/ http://www.nyt.fi/elokuva/artikkeli/1076154296487 Kaikki ketkä ovat joskus eläneet suhteessa saavat tästä varmasti vähän pureskeltavaa.. ;)

    • Turhapuro

      Unski Turhapuron vika on paras! Ihan turha väittää vastaan.

    • Mä vaan!!;)

      Taru sormusten herrasta kuninkaan paluu
      oli kaikkein paras leffa jonka oon ikinä nähny!!! ja ainakin Orli oli tosi söpö!!!!;)

      • Joujou.

        xD Hee-hee. Tosiaan. Söpöjä miesnäyttelijöitä löytyy..xD Orli,Elijah,Billy,Dominic...xD Eeks. Ja elokuva on muutnskin aivan ihana...(samoin kirja)


    • Spede

      On vuoden paras leffa.Menee mun henkilökohtaiseen top 5:een.Tom Cruise vetää uransa parhaan roolin.Kannattaa katsoa vähintään dvd:ltä jos missasitte teatterin.

      • Celoril

        Olen kyllä täysin samaa mieltä. Cruise tekee ehdottomasti parhaan roolinsa. Elokuvassa kaikki loksahtaa täysin kohdalleen.


      • meri36
        Celoril kirjoitti:

        Olen kyllä täysin samaa mieltä. Cruise tekee ehdottomasti parhaan roolinsa. Elokuvassa kaikki loksahtaa täysin kohdalleen.

        Collateral oli kieltämättä tosi hyvä leffa. Hyvät roolisuoritukset ja komeat miehet;0)...


      • tietämätön100

        Mitenkäs mä en muista mitään tällaista leffaa? Mihin aikaan se tuli teattereihin? Kertokaa jotain tästä leffasta, kiitos jo etukäteen!


      • Hitman
        Celoril kirjoitti:

        Olen kyllä täysin samaa mieltä. Cruise tekee ehdottomasti parhaan roolinsa. Elokuvassa kaikki loksahtaa täysin kohdalleen.

        Samaa mieltä, että hyvä leffa, mutta viimeiset 10-15 minuuttia harmittavasti täyttä epärealistista paskaa. Ei aina tarvita onnellisia loppuja.

        Cruise kieltämättä aivan loistava.


    • mä vaa

      kyl troija oli paras................................

    • Kill Billit,yhtenä elokuvana niinkuin ne oli alunperin tarkoitettukin katsottavan,on viime ja tämän vuoden suosikki elokuvani.Lost in translation heti perässä.

    • josefiina

      Shrek 2 oli aivan mahtava. se yllätti hauskuudellaan ja juonenkäänteillään niin, että oli pakko käydä kattomassa kyseinen leffa kahteen kertaan.

    • HeNzGu..

      Vuoden 2004 paras elokuva oli Taru Sormusten Herrasta - Kuninkaan Paluu!! ihan ehdottomasti!!

    • zarkku

      no mun mielestä paras leffa oli ihan ehdottamasti harry potter ja azkabanin vanki!
      mä oon aina tykänny noista potter leffoista mutta tää oli kyllä ihan yliveto!sitten ku tulee nelonen se on ihan varmasti paras koska musta se potter kirjakin on ihan paras(siis se liekehtivä pikari)ja muuten,kaikille potter faneille tiedoksi että liekehtivä pikari olisi tulossa leffoihin kesällä tai syksyllä 2005...

    • vicky

      ocean's 12...paraaas.....

    • mirri

      Minun mielestä vaikka olen 12 v. niin Kill Bill vol 2. oli paras

    • no joo

      Vares oli ehdottomasti paras niistä harvoista leffoista jotka katsoin vuonna 2004. Juoni olisi voinut olla omaperäisempi, mutta elokuvan huumori oli aivan loistavaa. Katsoiko kukaan kyseistä leffaa?

      • Tyttönen~

        Joo Vares oli paras leffa. Tosi hyvä suomalaiseksi elokuvaksi!!


      • Zero

        joo vares on hyvä leffa


    • tattoo-vaavi

      Ehdottomasti Piratest Of Caribbean on paras!!

    • helena of troy

      ehottomasti troija.niin ihanan kamala,että kyyneleet valuu....

    • virppu13

      mun lempi elokuva on ehkä van helsing...

    • melutin

      empä tiijä..en kattele paljoo leffoja. :D mut onha noita pari hyvääki tullu katottuun :)

    • @leksandr@

      Se on paras!

      • tanja37

        Kyllä, Bridget Jones on aivan ehdottomasti paras. Aito eikä mikään langanlaiha teinimalli. Real life!


    • possuliininen

      Tottakai Pelikaanimies oli paras ja sen sai näyttää sekä äidille, että lapsellekin. Kiinnostaa myös miesystävääni. Ihana. Menkää nyt kaikki katsomaan kerrankin hyvää elokuvaa, missä kerrankin oli äänetkin kohdallaan, mikä on poikkeuksellista suomalaisessa elokuvassa. Eikä tarvitse olla lapsi, sopii hyvin aikuisillekin. Tai lainatkaa vaikka naapurin lapsia mukaan.

      Jos olisin mies ja haluaisin tehdä rakkaaseeni vaikutuksen, tämä olisi sopiva elokuva.

      • curli

        olen AIVAN SAMAA MIELTÄ!!!!


    • sokerinorsu

      Mielestäni Troija päihittää kaikki katsomani elokuvat vuonna 2004. Näyttelijät onnistuivat rooleissaan kympin arvoisesti. Näyttävä ja vauhdikas eeppinen kertomus. Itselläni nousi tunteet pintaan useasti, joka kertoo elokuvan onnistuneesta käsikirjoituksesta ja juonesta.

      • paps

        Ehdottomasti Ocean's Eleven


      • paps
        paps kirjoitti:

        Ehdottomasti Ocean's Eleven

        Ocean's Twelve siis


      • tebazu

        Olen ihan samaa mieltä


      • maikku-liisa

        troija on paras koska siinä näyttelee orlando bloom!!!!


    • Avio½somies

      Kill Bill 2
      Elephant
      Lost In Translation

      Siinä ne, ja tässä järjestyksessä =)

    • Breña

      The Butterfly Effect-Perhosvaikutus. Yksinkertasesti nerokas.

    • leffojen ystävä

      se oli vaa tosi hywä....:)

    • MindHunter

      7 lupaavaa FBI:n agenttiharjoitteliaa haluavat päästä elitti osastoon profiloiksi.Ja yksi heistä seitsemäsätä on petturi joka tappaa muita käyttämällä hyväksee heidän omia heikkouksiaan tappamisessa.Ja se antoi erityistä plussaa ettäelokuva oli suomalaisen "Renny Harlinin" ohjaama.

    • luag

      Mielestäni ehdottomasti paras elokuva viime vuodelta!!! Eikö ihmiset oo jo kyllästyny tuohon joka tuutista tursuavaan hollywood-luokan meininkiin..ja jopa kotimaiset(levottomat 3, pahat pojat ym..) ja kotimaisella elokuvalla vielä menee muka hyvin!!! noo, toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä, makunsa kullakin.

      • luag

        oliko se nyt niin huono, ettei kukaan pitäny(edes nähny) ;(


      • zustus
        luag kirjoitti:

        oliko se nyt niin huono, ettei kukaan pitäny(edes nähny) ;(

        Mä näin ja tykkäsin. Elokuvasta lähtiessä oli hyvä mieli.


    • black mamba

      paras oli tietenki kill bill vol.1 ja vol.2

    • k.a.

      PELIKAANIMIES ON IHAN PARAS!!!

    • Only for...

      Spiderman 2, Toisena Matrix Revolution.

    • Jeesus rakastaa

      NokiaMissionin tuottama elokuva, kannattaa katsoa!

      • F.B.

        mikä oli leffan nimi? missä sen voi katsoa?


    • BetsQ

      Hei Uuno-leffat on jees, myös helmiä ja sikoja

    • Ronya

      Kovinkaan monista viime vuoden elokuvauutuuksista en tiedä, kun en fanaattisesti seuraa mitään myyntitilastoja saati käy ulkona katsomassa leffoja.

      Toisia elokuvia ylistetään pilviin asti, mutta onhan ne kriitikotkin toisinaan aivan väärässä.

      Voisin nostaa Etulinjan edessä -nimisen sotaelokuvan kärkeen, koska eikö Tuntemattoman sotilaan julkaisusta tullut pyöreitä vuosia viime vuonna kuluneeksi? Ja tuo Åke Lindmanin ohjaama elokuva vaikutti mainosten perusteella vakuuttavalta.

      Toinen elokuva, josta saattaisin pitää, kun sen vain vaivautuisin katsomaan, olisi tämä Sofia Coppolan Lost in translation, joka sijoittui jonnekin Kiinan suuntaan? Sofia Coppolan edellinen ohjaus oli kiinnostava, kertoi poikien päitä sekoittavista siskoksista, joille kävi lopussa kohtalokkaasti. Kaikki tarinat ei siis pääty onnellisesti. Mutta uskoisin, että LIT voisi olla iloisempi?

      Huh, olisipa aikaa katsella elokuvia... mutta kun pitää paahtaa opiskelujen parissa. Vielä tämä talvi, sitten se riittääkin!

    • ddf

      musta oli ehkä paras.. öö.. saturday night live.. :)

      • SaaRa RaGaSh <3<3<3

        musta oli se tosi ihana elokuva.. se tais olla Nemoa etsimässä.. se oli ihana vaikka se onkin lasten elokuva.. xD T. SaaRa RaGaSh


    • Jukka Villanen

      Paras elokuva oli Collateral, koska Michael Mann ei tee huonoja elokuvia. Tämä oli realistinen, hyvin näytelty, ja käsikirjoituskin oli oikein hyvä. Lisäksi MM laittaa kuviinsa yhden toimintakohtauksen, joka on näyttävä ja hyvällä maulla tehyt. Collateralissa se oli ammuskelu diskossa. Hifimiehiäkin miellyttivät varmasti erinomaiset laukausäänet.

      • Hitman

        Väitätkö, että elokuvan loppu oli realistinen? Se oli tunteellista sontaa viimeiset 10-15 minuuttia.

        Muuten hyvä leffa ja Tomppa tosi hyvä.
        Ja kieltämättä hieno clubikohtaus.


    • vm.88

      paras on this is my life

    • Jarppi111111111

      Erinomainen elokuva, Loistavat näyttelijät !!

    • jantse

      vares oli paras, tosin tuli katottua tosi vähän uusia leffoja, mutta huumori oli hyvä. Yllättävää oli että kirjan lukeneena elokuva oli tosi hyvä.

    • the rose

      moi!! toi leffa oli kans hyvä...mutta ite pidin enemmän BAD BOYS 2...siis se oli tosi paras..en voi unohtaa sitä koskaan..:):) ja on ollu muitakin..mut parhaiten tämä elokuva on jäänyt mieleeni... :) :) tässä oli mun mielipiteen! toivotaan et pidät siitä..! :) moikka!

    • TAMPIOSIMO

      ehdottomasti paras leffa

    • rintintin

      Rintintin

    • se.....

      oopperan kummitus ehdottomasti

      • renemus

        The Phantom Of The opera/Oopperan kummitus ehdottomasti! Musiikit, näytteliä suoritukset, lavasteet todella hyvin onnistuneet! Oikeat ihmiset oikeisiin rooleihin, parememmin eivät olisi voineet valita!


    • isänmaan puolustaja

      etu linjan edessä
      fränsta linjen

    • friikki

      Paras ehdottomasti Keisarikunta, upea musiikki ja lämminhenkinen meininki

    • pimu

      tietenkii tie Mombasaan!

    • Jossu

      Ihmeperhe.. :) Minkäs sil voi jos lasten eloskuvat päihittää aikuisten elokuvat mennen tullen? :)

      • Tiikku

        ehottomasti.. :D


    • Tiikku

      ehottomasti :D

      • mää

        Noo niihän tuo oli :p

        Se tai d... (day tai dawn, unohtu) of the dead, ei osaa päättää.


    • zeke

      tämä tuli katottua,mielestäni uudet elokuvat
      eivät ole hyviä...kaikki tuntuu niin uudelta.

    • pulla

      Paras elokuva ikina!

    • komedia rakas

      sherk 2 oli paras

    • Nimetön

      Vuoden 2004 paras elokuva oli ehdottomasti Taru sormusten herrasta kuninkaan paluu.

    • HinniBunny

      Troija ja perustelu yllä

      • Lilie

        Ihana leffa!
        Ja siinä on Bloom;)


      • pärt

        esso.. aikamoiset perustelut muute.


    • tml

      GOTHIKA!!!!!

    • hai fani (oon tyttö)

      se on paras,näin sen paljon niinku paras ei huono ehdottomasti!!!!!!!!!

    • Lode

      En ole ihan varma tuliko Spidrman2 elokuviin tänä vuonna. Näin nimittäin noi molemmat DVD:ltä.
      Mutta musta Spidermanit on ihan hyviä. Vaikkakin jotkut sanoo että ne on vaa pikkupoikien juttui. Ehkä ne lelut ja piiretyt kyllä, muttei musta noi leffat. Ja day after tomorrow oli kyllä hyvä. En tiedä kuinka suosittu se on, mutta se oli aika jännä välillä...

      • OnLyMe

        The Passion of the Crist!!!!!!!!! Yxinkertaisesti!!


    • Marvelisti24

      Sam Raimi pystyi vieläkin tekemään sen! Rikkoi mailmanennätyksiä vieläkin leffan kassatuloilla Ja tekemään jälleen Marvel sarjakuvien isälle Stan Lee:lle kunniaa. Aikamoinen tyylin muutos sitten Evildeadin! Jännittävää nähä mitä SM3:een keksitään ja pysyykö vanha taika yllä! Thomas(Tom)Jane ja John Travolta oli myös upea valinta Marvelin The Punisher elokuvaan, joka myös oli shokeeraavan aito ja hyvä! Ihmenelosia ja Blade3 odotellessa..

      Marvel Rules forever!

    • tiina*

      Perhosvaikutus ehdottomasti!!

    • Zilandelina

      ...The Phantom of the Opera (Oopperan kummitus). Se oli jännittävä, hauska ja romanttinen eli aivan täydellinen. Rakastuin siihen ja sen upeaan musiikkiin välittömästi ja minun oli aivan pakko käydä katsomassa se toisenkin kerran.

      Näyttelijätkin olivat loistavia ja uskottavia enkä keksi leffasta muuta pahaa sanottavaa kuin sen, että yksi nimeltämainitsematon henkilö oli typerä. =P

      Suosittelen lämpimästi kaikille musiikin ystäville!

    • teinixgirl

      kuninkaan paluu oli uskomaton, aivan sanoinkuvaamaton, hieno, fantasiamaailmaan sopivan uskottavasti toteutettu kaunis tarina, uskollisuudesta, ystävyydestä, selviytymisestä. sitä paitsi: elijah, orlando ja viggo.
      pyydän anteeksi jos se tuli ensi-iltaan jo 2003, en muista ihan varmaksi:)

    • the best ever

      paras elokuva mitä ikinä on tehty.nauroin ihan silmät kyyneliin.aion katsoa sen vielä viidennen kerran,ja aina vaan paranee.hakkaa kauriinmetsästäjät yms. mennen tullen.

    • ...

      vähä sairas mut helvetin hyvä.

    • Taru

      Vaatiiko perusteluja?

      • ihanitetäällävain

        se elokuva mitä surkein, kyllä surkeempiakin on nähty mutt perseestä (jos saan sanoa) revitty


    • EI KIINNOSTA!

      Ehdottomasti paras leffa on Cannibal Holocaust!

      Tai sitte Necro Files

    • N85

      Troija on ehdottomasti paras viime vuoden leffa!!!

    • MiSSy

      se oli paras leffa, en tiiä miks mut se oli vaan hyvä

    • ...ZeNzU...

      ... se olisi mombasa,parempi kuin beckham,heinähattu ja vilttitossu,mustanhelmen kirous... niin ja manaja1 2 3 4.....

    • Mighty

      orlandon leffat ehdottomasti, oliko ne nyt troija ja pirates of the caribbean.

    • leidi...

      Jaa.... kelataas ensin mitä kaikkia niitä on.
      Ainakii shrek 2 on hyvä! Ja Troija on toinen...

    • Sussie

      Kotimainen ja samalla vuoden paras leffa on ehdottomasti Auli Mantilan Ystäväni Henry.

    • tinzu

      Kauna on tämän vuoden paras leffa kun siinä on kauhua tosi paljon..

    • Ietu

      ... on numero yksi!!! Uuno... Vastaukseni on Uuno Turhapuron uusin elokuva.

    • Mc^BuNNy

      Ehdoton suosikkini viime vuoden puolella valmistuneista leffoista on The day after tomorrow. Todenmukainen&Hätkähdyttävä elokuva, jonka voisi myös George W. Bush mielestäni katsoa!!! Ü

    • Liituraidallinen.

      Paras leffa oli apsoluutli The Ring. Ah niin SPUUKI.

    • monnnif

      ja sit viel varmaa saw.............

      • Zero

        Joo kyl kauhu ja action elokuvat on hyvii-): mun mielest kyl KAUNA on ihan sairaan hyvä leffa.


    • tynkeweeny

      Ehdottomasti populäärimusiikkia vittulanjänkältä!!!!!!!!! niin hauska!! sillon naurettiin kybällä!XD

      • MINÄ!

        KEISARIKUNNTA!!!Se laulu oli hyvä!


    • Orlis-fani

      sormustenherra!!!!ojn paras

    • Ehdottomasti paras leffa oli/on (v.2004)
      TSH: Kuninkaan paluu.
      Van Helsing ja Karvinenki on hyviä...
      Sekä Lapsia ja aikuisia!!!

    • Lil^n00b

      kunnon toiminta pätkä ei oo kyl mitään verrattuna kill bill ykköseen mutta hyvä kumminki =)

    • ZeGGara

      Paras olu minun lielestä Secred window..
      seko juoni mutta Johnny Deppin elokuva :]
      Tokana Troy

    • paras elokuva

      2004 paras elokuva oli Van Helsing.

    • PaLMu

      miusta ihan paras elokuva on kummeleitten DVD.. kummelit on niin hauskoja jne.. ja ne on tehny paljon hyviä juttuja... laulutki on huippuja... ;) jos et oo koskaan kattonu kummeleita niin alappa kattelee ihan parhaita..

    • mie

      erittäin upea elokuva.... kärsii katsella uudestaan ja uudestaan

    • 4tt4

      paras oli bad boys 2 jeejeejeejeejeejeejeejee

    • viltsu86

      Minusta Levottamt 3 mikään ei riittä se oli hyvä leffa, koska siinä oli Jasper Pääkkönen. (:

      • Titanicin puolustaja

        Kyllä Titanicin pitäis olla jokaisen vuoden paras elokuva... Eivät nämä kotimaiset remuamisfilmit pärjää vertailussa. Kaikkein parasta olisi kun näyttelijät valittaisiin arpomalla kansan parista. Ei mitään Pääkkösiä... tavallisia ihmisiä filmeihin.


    • crazyy

      Gothika oli ehdottomasti jännittävin ja parhain elokuva!

    • mirkkuli3

      king arthur ja shrek2

    • paukku

      Harry Potter ja Azkabanin vanki...

    • JennaJameson

      Ehdottomasti Kill Bill-tarina (kattaa siis molemmat volat). Muutenkin Tarantino ohjaajana sensaatiomainen

    • mirri94

      moi mun mielest parHAAT LEFFAT ON pelikaanimies,koiran kynnen leikkaaja,karvinen ystäväni henry,pahat pojat,helmiä ja sikoja ja se näkymätön ronja tai lapsi mikä lie ;)jatkoja t,mirri94

    • professional fief

      Vuoden paras elokuva on ihan selvästi
      After the sunset/keikka bahamalla.

    • after the sunset

      Vuoden paras leffa on
      After the sunset/Keikka Bahamalla

    • Kratsypatsy

      Ihan pest ja ihQ ja mahti ja raxuin lehva vuonna kakstuhattaneljä oli THE RING! Ihan apsoluutli, suosittelen!

    • angelina

      en ole parempaa nähnyt kuin kill bill leffat...ei ole muuta vastaavaa!tarantinon tyyli todella uppoaa!!

    • Taavi69

      - Paras elokuva 2004 jonka olen katsonut, tokihan muitakin hyviä oli,,,,
      Elokuvassa pakkanen paukkuu ja ihmiset hytisevät, ääni ja elokuvatehosteet ovat oikein kivoja, joitakin ylilyöntejä lukuun ottamatta, mutta elokuva ei olisi tyypillinen Amerikkalainen Hollywood leffa ellei ylilyöntejä tapahtuisi,,,
      Mutta leffa nyt kannattaa katsoa vaikka pariinkin kertaa, on se sen verran hyvä...

      • jokunen

        ehkä tän vuoden kaikkeuden huonoin leffa..


      • ZaBe

        Elokuva oli loistava erikoistehosteita myöten. Toivottavasti se antoi ajateltavaa kaikille meille ihmisille, jotka kuormittaa luontoa ja käyttävät sen varoja miten sattuu.. Eikö joissain ennustuksissa puhuttu, että maailmanloppu tulee 2000 -luvun alussa?! Kasvihuoneilmiön huomaa jo Suomen talvestakin ja jos kävisi niinkuin kyseisessä elokuvassa, olisimme muisto vain... Kylmä muisto!!


    • Real

      ehdottomasti!

    • Katjuska

      Ehdottomsti Kill Bill, ja molemmat niistä. Ei Tarantinoa voita mikään!

    • oli paras

      elokuva.

      • isay

        Oli loistava elokuva, mutta vuodelta 2001, eli et ole kuin 3 vuotta myöhässä. Et kyllä ole ainoa täällä, jolla ilmestymisvuodet heittävät :)

        Omia suosikkeja olivat
        Lost in Translation
        Huono kasvatus
        Moottoripyöräpäiväkirjat


      • tulip

        ja heti perässä Moottoripyöräpäiväkirjat


    • Se on elokuva joka pitää katsella dvd:ltä koska ei ole vaaraa että sitä Suomessa esitetään pitkään aikaan missään.

      Vincent Gallon (ohjaus, käsikirjoitus, miespääosa, kuvaus, leikkaus, puvustus, lavastus, meikkaus) Brown Bunny.

      "It's the story of one man's tragic loss of the love of his life. He is Bud Clay. And he races motorcycles. He rides in the 250cc Formula II class of road racing. Round and round he goes, repeating laps over and over until the race is over. The story begins with Bud racing in New Hampshire. Bud's next race is in California in five Days. And so his journey begins across America. And everyday Bud is haunted by the same memories of the last time he saw his true love. Bud will do anything to make those memories disappear. And every day he tries to find a new love. Making outrageous requests of women to come with him on his trip and then leaving them behind after they've agreed. He can't replace Daisy, the only girl he's ever loved and the only girl he will ever love. But every day he tries."

      Alkuperäisessä versiossa avauskohtaus on 20 minuuttia Galloa pyörän selässä. Monen kriitikon mielestä huonoin Cannesissa koskaan esitetty elokuva.

      Suosittelen hyvän elokuvan ystäville.

      http://www.up4u.net/movie/index.php?gallery=B/Brown Bunny
      http://www.brownbunny.net
      http://www.galloappreciation.com
      http://www.vincentgallo.com

    • beauty

      elokuvaan sai potkua hyvän seuran johdosta ja tapahtumia riitti sekä juoni oli hyvä!

    • hämis

      siinä kunnon leffa(t)

    • kukka

      parhaita oli
      Kill Billit (vaikka oli paljon väkivaltaa niin sillä ei kuitenkaan mässätty...)
      ja kuninkaan paluu.
      ja Day after tomorrow oli myös hieno.

    • mystery-86

      harmi vaan että nykyaika on esteenä joillekkin Tarantinon ideoille.Miettikää mitä äijä olis saanut aikaan 60 tai 70-luvulla tuolla asenteella ja tyylillä.Olisi sopinut niin hyvin noihin ajanjaksoihin.Miten hän tekee sen....saa nykyaikana leffoihin vanhanajan tunnelman ja asenteen.

    • Jonne.

      Asian Tiny Sex vol.2 on ehdottomasti paras.
      Kyllä Thai-tytöt on sulosia. Samaa ei voi sanoa suomalaisista selluliittiperseistä.

    • Jussi

      Ehdottomasti!

    • hoolie

      Ehdottomasti paras leffa oli Football Factory; loistava pätkä englantilaisista futishuligaaneista jossa oli realismia, huumoria sekä väkivaltaa

      • Tommy Johnson

        Jees, ehdottomasti vuoden paras leffa!
        Leffa ei mustamaalannut jalkapallofaneja vaan erotti hyvin huliganismin omaksi alakulttuurikseen. Katsoja sai antaa oman tuomionsa lopussa. Mainio leffa.


    • JUHA VEIJONEN

      TEITENKIN VARES !

      • Siikainen

        Vares oli ehkä puhutuin kotimainen elokuva.

        Reijo Mäki on hyvin onnistunut luomaan hahmoja, jotka ovat kuten suuressa maailmassa.

        Tämä varmasti tulee menemään maailmallakin !


    • miini

      Ne on niin huippuja!!!!!!

    • Reiska
    • joku pohjosesta

      siinä se

    • ehdottomasti.

    • Term

      Terminator 3 on mielestäni paras leffa. Arskaa kuvissa!

    • qwdqw

      ehdottomasti dawn of the dead mutta kovana kakkosena tulee the buttterfly effect

    • elina3392

      2012 hobbit www.finelokuva.com ista katso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1292
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1237
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      30
      1211
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1116
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe