Onkohan joku joskus saanut mitattua soneran 10 megan valokuitunetistä 10 megan nopeutta? Itselläni on ollut kyseinen liittymä käytössä kolmatta kuukautta, eikä KOSKAAN ole ollut 10 megaa. Nopeus on lähes aina jotain 7,5 megaa, latausnopeus siis. Vaihteluväli on tosin laitettu väljästi 5-10 megaa, mutta miksi ei ole laitettu suoraan, että maxnopeus on 7,5? Oudointa on, että lähetysnopeus on kuitenkin yleensä 10 megaa. Eli Sonera on ihan vitt,,,,ssaan säätänyt nopeuden alle 10.
Elisalla nopeus oli AINA luvattu 10 megaa. Tyhmyydestä tietysi sakotetaan, joten nyt olen sitten sidottu lähes kehdeksi vuodeksi tähän Soneran hitaaseen pa..anettiin.
7,5 megaa = 10 megaa, Soneran mukaan
3
140
Vastaukset
- eimuutakuintilaamaan
Eiköhän valokuituun saa tilattua suurempaakin nopeutta, esim. 50 tai 100m jos nykyinen 10 megan nopeus ei riitä.
Ja nopeutta voi nostaa kesken sopimuskauden, laskeminen ei muistakseni onnistu.- PPAP22
samaa mieltä. pnaskaako tuota kärvistelemään ellei tuo 10 mbs sitten riitä käyttöön.
- Mielensämustannut
Sonera lupasi liittymän vaihdon yhteydessä netti yhteyden toimivan entiseen tapaan, oli nopea yhteys. Todellisuudessa ei oikein kiinnosta avata koko läppäriä on toiminta niin hidasta ja katkovaa, aikaisemmin olin melko tyytyväinen. As palveluun jonotin 20 minuuttia kuunnellen melko ärsyttävää musiikkia ja lopulta sain "palvelua" nuorelta kaiken tietävältä henkilöltä joka ei oikein tuntunut oivaltava sanan "asiakaspalvelu" merkitystä. Soneralla alkaa maine mennä vähän joka osa-alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011631- 2101507
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31979Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54797Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36715The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k41707Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702