muut maksaa

munoikeus

tammelasta kun saat asunnon niin sen jälkee ei oo mitään väliä partsilta voit heittää kaikki roskat pihalle . kyllä muut siivoo ja maksaa

12

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervehdystä

Ai, niinkö villiä menoa on Tammelassa? Ohhoh! Luulin, että Tammela on Forssan West Endiä.

• Kxdkdlflom

Ei, tammela on forssan jakomäki.

• kunnantoimesta

pahempi kun jakomäki

• tarstehräjotain

naapureissa vikaa???? ei meiltä kuulunut

• eituuikävä

missähän vikaa. tai kenessä???

• jotaikriteeriä

naapuri kunnat jopa maksaneet takuu vuokran että pääsevät paskoista eroon

• jotakin_rajaa_touhuun

On Tammelassa jo aikoihin eletty! Maahanmuuttajaperheelle näyttää löytyvän asunto, mutta ei kuntaan valitulle uudelle hallintojohtajalle? Tammelan kunnan asukasluku halutaan takaisin nousuun, joten ei muuta kun Twitterillä ilmoitusta, että täällä maailman paratiisissa Suomessa kunnassa nimeltä Tammela löytyy asuntoja kaikille halukkaille, eikä maksa mittään!

• Kutakuinkiin

Siellähän se rupusakki asuu, kaikki eivät tosin ole mamuja, sossu kun maksaa, mikäs on pullistellessa .Ennen vietiin navetan taakse ?

• muutossakinavustetaan

pitäsköhän kunnan korottaa vuokria niin roimasti että lähtisvät

• täyspaska-

mitenkähän nämä ongelmat aina kohdistuu kunnan omistamiin. on siinä kurkelan rekrytointi pettänyt tosi pahasti. hyvä kun lähtee

• missähänvika

näyttää tuo häätökin kestävän 8.kk

• itseaiheutettua

jo tosta muutosta huomaa tason ovet paukkuvat rapussa kailottavat romuja kolistellaan että talo tärisee empä paskoja moikkaa muuttakoot takas maa monttuunsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe