Tapani Kansalla näyttäisi olevan pe. 15.4 Kuusankoskitalolla konsertti. Onko joku teistä menossa sinne ? Mietin että menisköös... saattaa olla aika komee elämys luvassa. Ainakin on saanut monilta paljon kehuja nuo konsertit.
Esim. tässä yks juttu : http://isak-sand.blogspot.fi/2016/03/tapani-suorastaan-yllatti-kansan-tai.html
Tapani Kansan konsertti Kuusankoskella perjantaina
4
151
Vastaukset
- tyyppivaan
Suolahti-salissa oli viime lauantaina varsin vaikuttava konsertti T.Kansalla. Kyllä se heppu laulaa osaa. Pakko myöntää.
- laulutaito
Lehdessä: http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2016/04/12/Tapani Kansa kiertää kunnioittamassa Virran, Rautavaaran ja Kärjen muistoa/2016220594803/4
- Masa.H
Saattaa lähteä vitomaan kesken konsertin, sekin on nähty.Riippuu paljon mömmöistä onko kohdallaan.
- Taitoaon
No tulihan sieltä "eka", leikkimielinen(?) dissaus-kommentti :DD.
Ei "koko kansan Tapani" ole ehkä enää samassa "kondiksissa", kuin vaikkapa vuoden -97(?) juhlakonsertissa, Hartwall-areenalla (pätkiä konsertista löytynee yhä Youtubesta *mainos*). .....Mutta muutoin hyvin ottaa yhä yleisön & vetää monet hittinsä edelleen tunteella!
Niiiin tää konsertti jäi itsellä käymäti, mutta eiköhän noita vielä (kesänkin aikana?) tule......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984