Vein uudehkot vanteet kesärenkaiden asennukseen PT-rengas liikkeeseen Harjavaltaan. Hakiessani vanteet jokainen vanne oli törkeästi naarmutettu. Liikeen omistaja sanoi ettei naarmut ole tullut heillä. (Onneksi on kuvat otettu ennen asennusta). Kävin kysymässä maalarilta mitä fiksaus maksaisi, valitettavan tyly vastaus. Liikaa käsityötä jos tekee kunnolla. Sanoi uusien vanteiden tulevan halvemmaksi. Soitin rengasliikkeeseen pitkä hiljaisuus sitten helvetillinen mutterimopon paukutus korvaan.............................. Rikosilmoitus vireillä.
Vanteet pilalla
12
1049
Vastaukset
- hyvääpalveluasaanut
Käytä pölykapseleita niinku muutkin!
- nykyään_itse_valvon
Ei ole ainoa paikka missä aluvanteet pilataan,nämä ns:kiireapulaiset eivät ole
ilmeisesti kun nähneet jonkun auton alla aluvanteet.Soviterenkaat puuttuu,
vedetään pulttipyssyllä kieroon,käytetää vääriä pultteja.Itsellä kokemuksia
kaikista näistä.Ja kyllä sen peltivanteenkin voi piilata,ja kaikki isossa kejussa
jonka nimi alkaa V kirjaimella.Yli 1500e.vahingot.On ollut turhan kallista,vain
sen takia että on kuulemma kiirus.Kiireellä ei tule muuta kun kusipäitä. - Turvallista_matkaa
Rikosilmoituksen tein. Jos vaikka vähän näpäyttäisi. Rahaa tai korvausta on niiltä turha odottaa. Ei arvannut että olisi selän takana tarvinnut vahtia.
- vannemieskin
oikeuteen vaan,,,,helv. tunarit
- PArengas
Mahtaakohan verot olla maksettu?
- petethetakkiauki
Olen perse auki syy se on kirjanpitäjän
- satulinna--
kapselit kuuluu museoautoihin...=)
- mutterimopo
ja taas näitä huippukuskeja jotka yrittävät maksattaa ajovirheensä muilla. rengaskoneella ei saa tehtyä ns. kanttikivikuviota, valitettavasti.
- Turvallista_matkaa
Oli muuten ajamattomat vanteet.
- nykyää_itse_valvon
Minä sain kyllä Vianorilta asiallisen korvauksen vaurioittuneista vanteista,mutta
vähän töitä se vaati,mutta en täyttä vanteiden arvoa silti ja sitä vaivaa mitä
asentajat aiheutti.Mutta tyydyin 1300e.mikä oli noin kohtuullinen.Sellainen
kohtuu korvaus huolimattomasta työstä.Eli kaksi ilmasta rengas sarjaa.Mutta
vanteet joutui ostaan itte. - Köyhänitkua
Turvallista_matkaa kirjoitti:
Oli muuten ajamattomat vanteet.
Ja aloitusviestissä "uudehkot" ?? Opettele ajamaan, ja mene töihin että on rahaa ostaa uudet vanteet. Tai puhu edes totta.
- apinaakoijataan
Niin olisiko rengas liikkeen köyhyydestä johtuvaa itkua?
Kannattaisi ehkä korvata rengasmiehen aiheuttamat vahingot. Kuka muutenkaan viitsii käydä Tässä liikkeessä kun asiakkaille vaan vittuillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2619328IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3146504Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?691513Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61361Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.881157- 1091141
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut72983Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43828Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23726MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311718