Vanteet pilalla

Turvallista_matkaa

Vein uudehkot vanteet kesärenkaiden asennukseen PT-rengas liikkeeseen Harjavaltaan. Hakiessani vanteet jokainen vanne oli törkeästi naarmutettu. Liikeen omistaja sanoi ettei naarmut ole tullut heillä. (Onneksi on kuvat otettu ennen asennusta). Kävin kysymässä maalarilta mitä fiksaus maksaisi, valitettavan tyly vastaus. Liikaa käsityötä jos tekee kunnolla. Sanoi uusien vanteiden tulevan halvemmaksi. Soitin rengasliikkeeseen pitkä hiljaisuus sitten helvetillinen mutterimopon paukutus korvaan.............................. Rikosilmoitus vireillä.

12

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääpalveluasaanut

      Käytä pölykapseleita niinku muutkin!

      • nykyään_itse_valvon

        Ei ole ainoa paikka missä aluvanteet pilataan,nämä ns:kiireapulaiset eivät ole
        ilmeisesti kun nähneet jonkun auton alla aluvanteet.Soviterenkaat puuttuu,
        vedetään pulttipyssyllä kieroon,käytetää vääriä pultteja.Itsellä kokemuksia
        kaikista näistä.Ja kyllä sen peltivanteenkin voi piilata,ja kaikki isossa kejussa
        jonka nimi alkaa V kirjaimella.Yli 1500e.vahingot.On ollut turhan kallista,vain
        sen takia että on kuulemma kiirus.Kiireellä ei tule muuta kun kusipäitä.


      • Turvallista_matkaa

        Rikosilmoituksen tein. Jos vaikka vähän näpäyttäisi. Rahaa tai korvausta on niiltä turha odottaa. Ei arvannut että olisi selän takana tarvinnut vahtia.


    • vannemieskin

      oikeuteen vaan,,,,helv. tunarit

    • PArengas

      Mahtaakohan verot olla maksettu?

    • petethetakkiauki

      Olen perse auki syy se on kirjanpitäjän

    • satulinna--

      kapselit kuuluu museoautoihin...=)

    • mutterimopo

      ja taas näitä huippukuskeja jotka yrittävät maksattaa ajovirheensä muilla. rengaskoneella ei saa tehtyä ns. kanttikivikuviota, valitettavasti.

      • Turvallista_matkaa

        Oli muuten ajamattomat vanteet.


      • nykyää_itse_valvon

        Minä sain kyllä Vianorilta asiallisen korvauksen vaurioittuneista vanteista,mutta
        vähän töitä se vaati,mutta en täyttä vanteiden arvoa silti ja sitä vaivaa mitä
        asentajat aiheutti.Mutta tyydyin 1300e.mikä oli noin kohtuullinen.Sellainen
        kohtuu korvaus huolimattomasta työstä.Eli kaksi ilmasta rengas sarjaa.Mutta
        vanteet joutui ostaan itte.


      • Köyhänitkua
        Turvallista_matkaa kirjoitti:

        Oli muuten ajamattomat vanteet.

        Ja aloitusviestissä "uudehkot" ?? Opettele ajamaan, ja mene töihin että on rahaa ostaa uudet vanteet. Tai puhu edes totta.


      • apinaakoijataan

        Niin olisiko rengas liikkeen köyhyydestä johtuvaa itkua?
        Kannattaisi ehkä korvata rengasmiehen aiheuttamat vahingot. Kuka muutenkaan viitsii käydä Tässä liikkeessä kun asiakkaille vaan vittuillaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3787
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      97
      3439
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2478
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1436
    Aihe