Moi!
Tuli tässä sparratessa keskiviikkona suht'kot kova koukku ohimoon. Oli puhetta kevyestä päähän lyönneistä..
Mutta keskiviikko iltana oli vähän eto olo, oksennusta vailla ja siitä lähtien on päätä jomottanut lähinnä ohimon kohdilta.
Oisko kyseessä lievä aivotärähdys? Onko kokemuksia moisesta?
Aivotärähdys
5
2453
Vastaukset
- hopi!
lääkäriin, mars!
- Piiu
Kyseessä voi olla kyllä lievä aivotärähdys...
Itsellläni se on aiheutanut myös väsymysta, halua nukkua.(tosi ei nyrkkeilystä saatu)- Piiu
Tosiaan lääkärissä slloin kävin ja kehottivat herättelemään minua öisin, jotta eliminoitaisiin mahdollinen koomaan vaipuminen...
Joten käyhän lääkärissä... - Iivari
Piiu kirjoitti:
Tosiaan lääkärissä slloin kävin ja kehottivat herättelemään minua öisin, jotta eliminoitaisiin mahdollinen koomaan vaipuminen...
Joten käyhän lääkärissä...Kiitoksia vastanneille, taidanpa sittenkin käydä työterveyslääkärin juttusilla.
- shenlong
Iivari kirjoitti:
Kiitoksia vastanneille, taidanpa sittenkin käydä työterveyslääkärin juttusilla.
Jep kyllä kandee tollases tilanteessa mennä viipymättä lekuriin, eikä ainakaa vähään aikaan (n. kuukauteen) kande ottaa iskuja päähän (=sparrata.) On hyvä muistaa kans et n. 2-3 viikkoa tällin jälkeen ilmenevät oireet(huimaus, pahoinvointi, päänsärky, näköhäiriöt) voivat liittyä ko. tapahtumaan.
Jos särky ym. oireet ei helpota pikkuhiljaa tai pahenevat ja/tai oireet pahenevat ponnistuksesta (yskiminen, skeidaaminen yms.) tai makuuasennossa voi kyseessä olla kiireellistä hoitoa vaativa ongelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723