Onko horoskoopeissa perää?
Itse olen vesimies. Ja kun luen analyyseja vesimiehestä, niin moni asia on kuin suoraan itsestäni mutta samat asiat täsmäävät myös moneen tuntemaani ihmiseen jotka ei ole vesimiehiä!
Kysyisinkin kuinka paljon vaikuttaa nousevat ja laskevat merkit yms. horoskooppeihin liittyvät seikat ja kuinka paljon vaikuttaa ns. ulkoiset seikat kuten kasvatus, kasvuympäristö, positiiviset/ negatiiviset elämänkokemukset?
Onko horoskoopeissa....?
1
405
Vastaukset
- cauris
Itse tunnistin aikanaan itseni kyllä kauriin kuvailusta, mutta kaikki ei täsmännyt. Sitten sain tietää, että olen nouseva jousimies ja muita karttani asetelmia, jolloin asiat loksahtivat paikalleen. Uskoisin, että horoskoopeissa vaikuttaa koko kartta ja myös sukupuoli, näen selviä eroja tiettyjen merkkien välillä myös siinä, ovatko he miehiä vai naisia.
Toki ympäristö ja kasvatus vaikuttaa myös ihmiseen, mutta horoskoopit ovatkin hupailua joten nämä muut tekijät mielestäni muokkaavat vain ihmistä. Perusolemus ja tempperamentti ihmisellä on jo ennestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094