Tilasin vessan allaskalusteen - siis laatikosto, taso ja pohjaventtiili sekä peilikaapin Laattapisteestä, koska Ikeasta taikka Bauhausista en saanut vasenkätistä. Menin liikkeeseen paikanpäälle ja sanoin haluavani juuri tällaisen ryhmän, mutta vasenkätisen. Myyjä teki tilauksen ja minä maksoin ja allekirjoitin. Tilauksessa luki oikea nimi ja etulevy ja leveys. En tajunnut enempää tarkistaa.
Aikanaan tuli toimitus. Tosin olivat lähettäneet naapurin naapuriin, josta sitten kannettiin remonttifirman kanssa pois. Laskua odotellessa...
Kaluste näyttää ensisilmäyksellä oikealta, mutta laatikot onkin pieniä eli kempparipullot ei mahdu pystyyn taikka pyyhevarasto laatikkoon. Remonttifirma ehti sen asentaa ja loveta takaseinää putkien takia ennen kuin huomasin.
Puhuin liikkeessä saman myyjän kanssa ja hän sanoo, että minun moka, minun olisi pitänyt tarkistaa toimitus. Ihmettelen, eikö hänen olisi pitänyt tarkistaa, että tilaa sen, mitä kerroin haluavani. Yritti vaan vääntää, että lähellä on toinen ryhmä myymälässä pienillä laatikoilla ja olen ehkä halunnut sen. Mainittu ryhmä on ihan erilainen eikä siitä puhuttu tilatessani. Tiesin, mitä halusin!
Olisin vielä jotenkin kestänyt, jos myyjä olisi edes pyytänyt anteeksi, mutta ei merkkiäkään.
Ensin lähetetään väärään osoitteeseen - laatat toimitettiin sentään oikeaan - ja sitten ei ylipäänsä toimiteta, mitä tilasin heiltä, vaan se, mitä he sattuivat tilaamaan!
Tämä kaikki oli minun mokaa ja kärsin sen nahoissani?
Raisio Laattapiste - asiakas aina väärässä?
3
449
Vastaukset
- Esi_merkki
Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen niin kauppa puretaan tai myyjä toimittaa uuden sovitunlaisen.
- upset
Kiitos! Lukitsetko vastauksen :) Tarkoitat, että voin yrittää, mutta lopputuloksesta ei varmuutta?
- KaikkeaHyvääOsaajille
Mitä tästä opimme? Koskaan ei voi luottaa näihin niinsanottuihin ammattilaisiin. Sähläävät eivätkä tunnista tuotteitaan, mutta asiakkaan pitäisi erottaa kalusteet heidän koodituksistaan! Tämänkin myyjän mokasta aiheutuu yli tonnin lisälasku, että saan oikean laatikoston. Laattapisteestä en sitä hanki, vaan haen kauempaa. Myyjän moka, mutta myyjä syytää asiakkaan tarkastusvelvollisuuden laiminlyöntiä. Jos paketissa oli se, mitä tilauslapussa, miten olisin tajunnut, että on väärä! Purkaa en uskaltanut, koska myyjä oli kertonut, että hajoavat lähes käsiin.
Vielä enemmän ärsyttää, ettei myyjä edes pyytänyt anteeksi mokaansa, vaan kaikki kaataa minun vastuulle - varsinainen asiakaspalvelija!
Olisi pitänyt seurata vaistoaan liikkeessä ja jättää tilaamatta tältä myyjältä!
Pitäisikö jotain tilatessa aina kysyä, ootko nyt varmasti kirjoittanut tilaukseen sen mitä tilasin vai oletko tilannut taas omiasi? Tarkistapa tekemisesi...
Ei tullut oikeaa kalustetta vielä. Kuluttajariitalautakunnalle voi viedä. Ei myyjä ole kiistänyt, ettäkö en olisi tilannut sitä mitä halusin, syyttää vain, etten ole tarkastanut kunnolla, mikä tietysti on totta, kun en osannut enkä uskaltanut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733420
- 622634
- 722360
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582328Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1912257- 421783
- 441719
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu1821471Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t141383EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1481340