Raisio Laattapiste - asiakas aina väärässä?

upset

Tilasin vessan allaskalusteen - siis laatikosto, taso ja pohjaventtiili sekä peilikaapin Laattapisteestä, koska Ikeasta taikka Bauhausista en saanut vasenkätistä. Menin liikkeeseen paikanpäälle ja sanoin haluavani juuri tällaisen ryhmän, mutta vasenkätisen. Myyjä teki tilauksen ja minä maksoin ja allekirjoitin. Tilauksessa luki oikea nimi ja etulevy ja leveys. En tajunnut enempää tarkistaa.

Aikanaan tuli toimitus. Tosin olivat lähettäneet naapurin naapuriin, josta sitten kannettiin remonttifirman kanssa pois. Laskua odotellessa...

Kaluste näyttää ensisilmäyksellä oikealta, mutta laatikot onkin pieniä eli kempparipullot ei mahdu pystyyn taikka pyyhevarasto laatikkoon. Remonttifirma ehti sen asentaa ja loveta takaseinää putkien takia ennen kuin huomasin.

Puhuin liikkeessä saman myyjän kanssa ja hän sanoo, että minun moka, minun olisi pitänyt tarkistaa toimitus. Ihmettelen, eikö hänen olisi pitänyt tarkistaa, että tilaa sen, mitä kerroin haluavani. Yritti vaan vääntää, että lähellä on toinen ryhmä myymälässä pienillä laatikoilla ja olen ehkä halunnut sen. Mainittu ryhmä on ihan erilainen eikä siitä puhuttu tilatessani. Tiesin, mitä halusin!

Olisin vielä jotenkin kestänyt, jos myyjä olisi edes pyytänyt anteeksi, mutta ei merkkiäkään.

Ensin lähetetään väärään osoitteeseen - laatat toimitettiin sentään oikeaan - ja sitten ei ylipäänsä toimiteta, mitä tilasin heiltä, vaan se, mitä he sattuivat tilaamaan!

Tämä kaikki oli minun mokaa ja kärsin sen nahoissani?

3

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esi_merkki

Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen niin kauppa puretaan tai myyjä toimittaa uuden sovitunlaisen.

• upset

Kiitos! Lukitsetko vastauksen :) Tarkoitat, että voin yrittää, mutta lopputuloksesta ei varmuutta?

• KaikkeaHyvääOsaajille

Mitä tästä opimme? Koskaan ei voi luottaa näihin niinsanottuihin ammattilaisiin. Sähläävät eivätkä tunnista tuotteitaan, mutta asiakkaan pitäisi erottaa kalusteet heidän koodituksistaan! Tämänkin myyjän mokasta aiheutuu yli tonnin lisälasku, että saan oikean laatikoston. Laattapisteestä en sitä hanki, vaan haen kauempaa. Myyjän moka, mutta myyjä syytää asiakkaan tarkastusvelvollisuuden laiminlyöntiä. Jos paketissa oli se, mitä tilauslapussa, miten olisin tajunnut, että on väärä! Purkaa en uskaltanut, koska myyjä oli kertonut, että hajoavat lähes käsiin.

Vielä enemmän ärsyttää, ettei myyjä edes pyytänyt anteeksi mokaansa, vaan kaikki kaataa minun vastuulle - varsinainen asiakaspalvelija!

Olisi pitänyt seurata vaistoaan liikkeessä ja jättää tilaamatta tältä myyjältä!

Pitäisikö jotain tilatessa aina kysyä, ootko nyt varmasti kirjoittanut tilaukseen sen mitä tilasin vai oletko tilannut taas omiasi? Tarkistapa tekemisesi...

Ei tullut oikeaa kalustetta vielä. Kuluttajariitalautakunnalle voi viedä. Ei myyjä ole kiistänyt, ettäkö en olisi tilannut sitä mitä halusin, syyttää vain, etten ole tarkastanut kunnolla, mikä tietysti on totta, kun en osannut enkä uskaltanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      139
      13233
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      85
      3685
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      126
      2985
    4. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    5. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      37
      1393
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      151
      1339
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      115
      1284
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1214
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      81
      1081
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      205
      989
    Aihe