Raisio Laattapiste - asiakas aina väärässä?

upset

Tilasin vessan allaskalusteen - siis laatikosto, taso ja pohjaventtiili sekä peilikaapin Laattapisteestä, koska Ikeasta taikka Bauhausista en saanut vasenkätistä. Menin liikkeeseen paikanpäälle ja sanoin haluavani juuri tällaisen ryhmän, mutta vasenkätisen. Myyjä teki tilauksen ja minä maksoin ja allekirjoitin. Tilauksessa luki oikea nimi ja etulevy ja leveys. En tajunnut enempää tarkistaa.

Aikanaan tuli toimitus. Tosin olivat lähettäneet naapurin naapuriin, josta sitten kannettiin remonttifirman kanssa pois. Laskua odotellessa...

Kaluste näyttää ensisilmäyksellä oikealta, mutta laatikot onkin pieniä eli kempparipullot ei mahdu pystyyn taikka pyyhevarasto laatikkoon. Remonttifirma ehti sen asentaa ja loveta takaseinää putkien takia ennen kuin huomasin.

Puhuin liikkeessä saman myyjän kanssa ja hän sanoo, että minun moka, minun olisi pitänyt tarkistaa toimitus. Ihmettelen, eikö hänen olisi pitänyt tarkistaa, että tilaa sen, mitä kerroin haluavani. Yritti vaan vääntää, että lähellä on toinen ryhmä myymälässä pienillä laatikoilla ja olen ehkä halunnut sen. Mainittu ryhmä on ihan erilainen eikä siitä puhuttu tilatessani. Tiesin, mitä halusin!

Olisin vielä jotenkin kestänyt, jos myyjä olisi edes pyytänyt anteeksi, mutta ei merkkiäkään.

Ensin lähetetään väärään osoitteeseen - laatat toimitettiin sentään oikeaan - ja sitten ei ylipäänsä toimiteta, mitä tilasin heiltä, vaan se, mitä he sattuivat tilaamaan!

Tämä kaikki oli minun mokaa ja kärsin sen nahoissani?

3

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esi_merkki

      Ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen niin kauppa puretaan tai myyjä toimittaa uuden sovitunlaisen.

      • upset

        Kiitos! Lukitsetko vastauksen :) Tarkoitat, että voin yrittää, mutta lopputuloksesta ei varmuutta?


    • KaikkeaHyvääOsaajille

      Mitä tästä opimme? Koskaan ei voi luottaa näihin niinsanottuihin ammattilaisiin. Sähläävät eivätkä tunnista tuotteitaan, mutta asiakkaan pitäisi erottaa kalusteet heidän koodituksistaan! Tämänkin myyjän mokasta aiheutuu yli tonnin lisälasku, että saan oikean laatikoston. Laattapisteestä en sitä hanki, vaan haen kauempaa. Myyjän moka, mutta myyjä syytää asiakkaan tarkastusvelvollisuuden laiminlyöntiä. Jos paketissa oli se, mitä tilauslapussa, miten olisin tajunnut, että on väärä! Purkaa en uskaltanut, koska myyjä oli kertonut, että hajoavat lähes käsiin.

      Vielä enemmän ärsyttää, ettei myyjä edes pyytänyt anteeksi mokaansa, vaan kaikki kaataa minun vastuulle - varsinainen asiakaspalvelija!

      Olisi pitänyt seurata vaistoaan liikkeessä ja jättää tilaamatta tältä myyjältä!

      Pitäisikö jotain tilatessa aina kysyä, ootko nyt varmasti kirjoittanut tilaukseen sen mitä tilasin vai oletko tilannut taas omiasi? Tarkistapa tekemisesi...

      Ei tullut oikeaa kalustetta vielä. Kuluttajariitalautakunnalle voi viedä. Ei myyjä ole kiistänyt, ettäkö en olisi tilannut sitä mitä halusin, syyttää vain, etten ole tarkastanut kunnolla, mikä tietysti on totta, kun en osannut enkä uskaltanut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe