Apua. Sulatin leipää mikrossa, epähuomiossa melkosen kauan...tuloksena kärventynyt leipä, kämppä täys savua, hirvee haju. Osa mikron muovikuvusta palo. Millä haju veks?? Nyt on vuorokausi tuuletettu, ei paljoo apua. Kämppä rempattu ja maalattu vuosi sitten, eli en ala taas maalaamaan. Lähteehän se haju jollain keinolla, joohan?!?! Alla olevaa etikka-vinkkiä koitan heti tänään, muita ehdotuksia????
Millä palaneen haju pois?!
5
8848
Vastaukset
- hmm.
Vuorokausi on vielä aika lyhyt aika savun hajun häviämiseen. Yleensä se kyllä muutamassa päivässä alkaa haihtua...Ainakin itselläni on haihtunut, kun on jokusen kerran unohtunut aukaista uunin pellit ennen takan sytyttämistä - ilma on joskus ollut savusta ihan harmaana, ja silti on haju hävinnyt.
- fyllitäti
...itse kanssa palovaroittimen piippailuun asti =) huomasin, että huoneestakin haju hälveni, kun pesin mikron sisältä mikrouuneillekin sopivalla uuninpuhdistusaineella (plediä tai jotain), pyyhin seinät ja vähän kattoakin kostealla rätillä ja pyykkäsin verhot...hiki tuli, mutt eipä haise enää =)
- Tyhmä olin...
fyllitäti kirjoitti:
...itse kanssa palovaroittimen piippailuun asti =) huomasin, että huoneestakin haju hälveni, kun pesin mikron sisältä mikrouuneillekin sopivalla uuninpuhdistusaineella (plediä tai jotain), pyyhin seinät ja vähän kattoakin kostealla rätillä ja pyykkäsin verhot...hiki tuli, mutt eipä haise enää =)
Yes! Viikossa haju hälvenny...ainoo mikä vielä tuhkikselta tuoksahtaa on se fuck'n mikro...kai se siitä...aikaa myöten?!?!?
- puhdistusaine
Tyhmä olin... kirjoitti:
Yes! Viikossa haju hälvenny...ainoo mikä vielä tuhkikselta tuoksahtaa on se fuck'n mikro...kai se siitä...aikaa myöten?!?!?
Mikrolle saa kaupoista samantyylisen puhdistusaineen kuin tavallisille uuneillekin on. En vain muista aineen nimeä, mutta uskoisin sillä lähtevän tuon palaneen hajun uunistasi.
- Anonyymi
Kunnon pesuaineet ja otsonointi? Ammattivehkeillä eikä millään kiinan ihmeillä, joiden teho on ehkä 10% oikeista laitteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285410
- 1621860
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1571515Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike231185- 941125
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan40946- 38885