ihastunutu vesimieheen

ihastunutkoo

Olen ihastunut naispuoliseen vesimieheen..Olemme työpaikan tuttuja. Emme ole töissä kun huomenet aina toivottaneet. Hän lisäsiminut fbssä kaverikseen ja tuli puhumaan. Hän halusi tavata ja tapasimme. Nyt olemme sopineet että tapaamme uudestaan. Ekat pari päiväähän laittoi viestiä reilusti. Mutta nyt on hiljentynyt että ei laita niin usein. noin joka toinenpv.. Mistä huomaa onko tämä vesimies nainen minusta kiinnostunut? Tunne on vahva ettähän olisi kiinnostunut jne mutta siltihän tekee minulle epävarman olon.. Onko vesimiehillä taipumusta vaikuttaa esim. hankalasti tavotteltavaa? kertokaa millasia vesimihet on ihastuessaan tai kun ovat kiinnostuneita?

1

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12.2

      Olitte sopineet, että tavataan uudestaan. No ootteko tavanneet? Itse sitten odottaisin aika pian jotain tapaamista tai ideaa tai suunnitelmaa mitä tehdään, koska ja minne mennään. Jos ei mitään kuulu, niin ajattelisin, että siihen se sitten jäi ja tosiaankin harventaisin viestittelyä. Työpaikalla sopimisen kokisin kyllä hankalaksi, itsekin pidin suhteen työkaveriin salassa ja olin "normaalisti" töissä.
      Vesimiehet on siitä hyviä, että voi ihan luontevasti kysyä suoraan, vastaus tulee myös rehellisesti. Itse ainakin olen näitä suorapuheisia vesimiehiä. Mitään kinuamista tai anelua en kyllä kestä, enkä jatkuvaa kyselyä tyyliin välitätkö vielä musta- rakastatko mua jne! Mustasukkainen ei kannata olla eikä kysellä onko sulla joku toinen. Tuntemani vesimiehet eivät ole petollisia, tässäkin tulee se rehellisyys.
      Älä ole säälittävä. Viestiesi sisältöä tuntematta myös tämä voi olla syy, että ne harvenivat. Jos vesimies alkaa sääliä, ei suhteella ole tulevaisuutta. Hän voi olla kanssasi säälistä, mutta se ei tule kestämään, vaan hän jollakin tapaa ajattelee auttavansa sinua eteenpäin ja kun tilaisuus tulee, hän irtaantuu, kun katsoo sinun jo pärjäävän itseksesikin tai ujuttaa sinut jollekin sopivalle naisihmiselle. Sellaisia on vesimiesnaiset.
      Joten toimi ja ole kiva ja kiinnostava. Kysy mistä hän tykkää tai keksi joku ihan extra juttu. Tai pyydä yllättäen sun luo vaikka kahville. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen.
      (nämä saattavat toimia muillekin merkeille!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe