Alanyan huorat.

PaljaallaVaanSano

Olen jo vanha mies, leski. Ei naisviuhka täällä kotomaassa ole kovin hääppöinen. Oman ikäistä kyllä saisi mutta ovat aika kuivia kääkkiä.

Joskus olen laittanut eläkkeestäni hieman sivuun ja soittanut Sihteeriopistosta itselleni seuraa kotiin pariksi tunniksi. Hyvin ovat viehkeitä neitoja ja hyvälle tuoksuvat. On vain hiton kallista,
300- 400 on nykyisin taksat. Tulevat kyllä omalla autolla tai taksilla. Kahvikupposen olen päälle tarjonnut, joku on ottanut lasin viiniäkin mikäli on aikaa ollut.

Tuumailin että tuolla rahalla saa jo viikon Alanya- matkan. Jos siellä sitten rupiaa jöpöttämään niin naistahan sitten olisi saatava. Eihän se tumputtaminen ole lainkaan sama asia. Samoja suomi- kääkkiähän siellä nyt varmasti olisi mutku...

Sitä oikein innostuu kun ajatteleekin karvaista turkki- neitoa; saa olla niitä karvoja säärissäkin. Niin että tietääkö pojat että saako siinä kylässä pimppiä rahalla. Niin ja mitä maksaa?

20

5697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poslari

Tompalla on vähän saman suuntaisia huolia, voisi lähteä vaikka oppaaksi. Kyllä te sieltä jotain karvaista löydätte sopuhintaan, kunhan ette ala turhan ronkeliksi.

• Keke82

Mistä näitä huoria löytää? Netistä ei ainakaan osunu silmään ja nyt pitäisi päästä. Onko joku katu missä päivystävät?

• Ilimanpilluu

Mene basaarialueen suihkualtaalle jota ympäröi kebabruokaloita, Doors Disco ja poliisiasema. Istahda altaan reunalle ja hae vaikka olut vastapäätä olevasta liquorshopista. Alle 15 minuuttia, niin joku taksikuski tulee kyselemään haluatko seuraa. Sitä ennen on varmaan jokunen homokin saattanut tulla sinua iskemään .)

• Pallikka3

En ole koskaan kuullutkaan ,että tossa paikassa voi tollasta tapahtua.Olen perheineni istuskellut kyseisessä paikassa parikymmentä kertaa.Ja kaikki muut jotka on siinä samalla kertaa ollu eivät varmaankaan ole olleet homoja ja huoria.Eikä kellään taksikuskilla ole koskaan ollut asiaa.

• Ilimanpilluu
        Pallikka3 kirjoitti:

En ole koskaan kuullutkaan ,että tossa paikassa voi tollasta tapahtua.Olen perheineni istuskellut kyseisessä paikassa parikymmentä kertaa.Ja kaikki muut jotka on siinä samalla kertaa ollu eivät varmaankaan ole olleet homoja ja huoria.Eikä kellään taksikuskilla ole koskaan ollut asiaa.

Voi vitun tyhmä. Jos siinä perheinesi istut, niin näytätkö todellakin potentiaaliselta asiakkaalta? Ei siinä ketään noista istustkele, ilmaantuvat siihen kylkeen kiinni kun olet vähän aikaa ollut. Mene yksin siihen istumaan ja tietenkin edellytyksellä että olet mies. Naiset Alanyassa saavat samaa palvelua antamalla "lahjoja" kurdipojille. Et taida muutakaan tajuta mitä sinun ympärilläsi tapahtuu, liikaa perhematkailua taustalla :)

• Anonyymi00022
        Ilimanpilluu kirjoitti:

Mene basaarialueen suihkualtaalle jota ympäröi kebabruokaloita, Doors Disco ja poliisiasema. Istahda altaan reunalle ja hae vaikka olut vastapäätä olevasta liquorshopista. Alle 15 minuuttia, niin joku taksikuski tulee kyselemään haluatko seuraa. Sitä ennen on varmaan jokunen homokin saattanut tulla sinua iskemään .)

Tähän mennessä vain turkkipojan paskaista persettä ollut tarjolla. Naisista ei mitään havaintoa.

• PaljaallaVaanPirusti

Nämä Alanyan sankarit eivät tunnu olevan oikeita miehiä, heitä ei pillu kiinnosta. Olen vastauksia odottanut viikon eikä yhtään selväsanaista.
      Esim. Siinä hotelli sen ja sen vieressä sen niminen baari. Naiset karmean näköisiä lumppuja, pikapano 50 euroa, yö 150.

Munattomia ovat palstan äijät, sano.

• Iyigeceler

Yalis-taksiaseman lähellä penkillä viehkeitä naisia, 100 eikkaa tikkaus. Kysy takseilta, siellä on erikoishamam rakastelumausteilla, hotelleja erikoispalveluilla. Muista turvaseksi, älä vetele paljaalla!

• sääliksikäyreppanoita

Kovasti näytätte olevan puutteessa. Säälittävää, jos ei muualta löydä.

• Vaikeaamyöskunsaaliikaa

Tilanne on valitettavasti aivan päinvastoin. On ylitarjontaa pilluosastolla. Jaukuvasti on joku kyljessä kiinni vonkaaamassa mulekkua. Mutta kun kerran panet, niin haluavat jäädä pidempään ja alkavat omimaan. Kokoa ajan haluaisivat lisää, kun on niin hyvää. Itseä ei enää monesti päivässä kiinnosta, kun sitä tarjontaa on liikaa. Huorien kanssa homma on niin selkeää. Lyöt dollarit tiskiin, nussit, puet ja poistut. Perään ei huudella tai kysellä minne menet ja milloin tulet, montako joit.

• eläimentasolla

Noinhan eläimetkin tekevät

• unohtuikojo
        Vaikeaamyöskunsaaliikaa kirjoitti:

Tilanne on valitettavasti aivan päinvastoin. On ylitarjontaa pilluosastolla. Jaukuvasti on joku kyljessä kiinni vonkaaamassa mulekkua. Mutta kun kerran panet, niin haluavat jäädä pidempään ja alkavat omimaan. Kokoa ajan haluaisivat lisää, kun on niin hyvää. Itseä ei enää monesti päivässä kiinnosta, kun sitä tarjontaa on liikaa. Huorien kanssa homma on niin selkeää. Lyöt dollarit tiskiin, nussit, puet ja poistut. Perään ei huudella tai kysellä minne menet ja milloin tulet, montako joit.

Mihin ne pommiuhkat katosi? Entä vesipullohuijaukset?

• lumppua

Ataturk kadulla obaan päin jossa liikennevalot ja katu tulee kipalle ohi lavinia hotellin, siinä risteyksessä taksiasema ja puisto niin siinä on tarjontaa iltaisin ja hintataso on 100-150 liiraa.

• iouii

Huoria kysyttiin. Suihinotto armenialaiselta transulta palveluna on tarkoitettu lähinnä paikallisille.

• SevgilimSeyhan

Olen jutellut prostituoitujen kanssa ja mm. kysynyt, minkämaalaiset asiakkaat ovat halutuimpia. Jätän sen salaisuudeksi, ettei tule kellekään paha mieli. Alanyassa on myös hyvinkäyttäytyviä turistinaisia Suomesta ja muualta Skandinaviasta, Itsestään paha lain lukee.

• PaljaallaVaanSano

Aloittaja kiittää paria asiallista ja tietäväistä vastaajaa Alanyan huorista.
      Olen vieraalla paikkakunnalla yleensä turvautunut taksien apuun seikkailuita halutessani. On kuitenkin mukava saada faktatietoa paikoista ja hinnoista.

Seksin saanti Turkin naisilta ilman maksua on täysin mahdotonta eikä suomi- baarien lihavat turistiämmät houkuta.

• Anonyymi00021

Suomalaiset umpihumalaiset lumppusääret antavat rantapojille paljaana. Sitten levitetään mitä eksoottisempia hyppykuppia Suomessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe