Täällä oli kattava viestiketju peniksen kasvattamisesta, mutte löytänyt juuri sitä, tai en hakenut tarpeeksi. Etsimässäni viestiketjussa oli mielipiteitä puolesta ja vastaan. Oli tyhjiöpumppua ja pillereitä ja niitä, joiden mielestä koolla ei ole väliä.
Itselleni on. Jos vehje on löysänä hädintuskin 10 cm ja erektiossakin juuri ja juuri 13 cm, niin koin olevani pienikaluinen.
Kaikki on tullut kokeiltua, tai ainakin melkein ja aika laihoin tuloksin.
Ihan tuurilla löysin pikkulafkan, joka ei ilmeisesti melua pidä itsestään BetterMales ja sieltä kokeilin, niiden penis max systeemiä. http://bettermales.wix.com/bettermales Hinta ei ollut niin kohtuuton, kuin jo aiemmin kokeilemieni häveleiden, joten ajattelin paskaakos väliä, kokeillaan.
Ihan omakohtaista kokemusta 1.8.15 aloin ja pituus sen 10cm erektiossa 13 cm
Elokuun ekasta huhtikuun ekaan. Nyt löysänä 14,5 ja juhlakunnossa 15,2cm
Paksuutta en älynnyt mitata, mutta se vaikuttaisi joko pysyneen ennallaan, tai ehkä hiukan paksuuntunut. Mutta pointti on, että sain lisää mittaa yli 4cm ja erektioon noin 2cm
Aivan turha siis sanoa, ettei onnistu kasvatus, sillä onistuu se, mutta vaatii vaivannäköö eikä tosiaan tapahdu viikossa. Jatkan kunnes pääsen n.17-18 ja päivitän tätä juttuani, jos sen vielä löydän
Penistä suuremmaksi
17
399
Vastaukset
- Hedulius
Olin itsekkin kyyninen kaikkiin pidennysmetodeihin, mutta olen kuullut että ne joillain ihmisillä toimii. Itse olen kokeillut ihan perusmallista pumppua, eikä tulokset vakuuta. Mahtaako tuolla käyttämälläsi systeemillä olla tulokset kuinka pysyviä?
Pumpun tulokset katoaa, kun turvotus laskee - sdsadassadsd
Jahas, taas joku huuhaakauppias laittanut mainoksensa tänne. Miten muuten Suomi24 suhtautuukaan tällaisiin ilmaiseksi mainostaviin puoskareihin?
- dggdfg
Tollaset pillerit on kyllä aivan täyttä skeidaa. Venyttimellä voi saada pysyviä tuloksia jos jaksaa jonku vuoden treenata 8 tuntia päivässä. Kellä tähän on aikaa ja tahtoa se muutaman sentin kulliinsa saakoon, tosin tuokin on täysin epävarmaa, että mitään kasvua tapahtuu. Jatkuvalla pumppaamisella aikanaan saa myös lisää kokoa, mutta tuloksia kannatta odotella vasta vuoden pumputtamisen jälkeen. Sen sijaan kun käy toistuvasti lenkillä niin pysyviä tuloksia voi tulla jo kuukauden jälkeen ja lisäksi saa rutosti muita terveysvaikutuksia (tämä siis jos et ole enää nuori mies jolla kalu osottaa kohtisuoraa taivaaseen seistessään).
- fsdfsdfds
Ei sillä venyttimelläkään mitään kasvua tapahdu, kudokset vaan venyy ja turpoaa. Turvotus poistuu muutamassa tunnissa, venyneisyyskin palautuu entiselleen aikanaan.
- Kyllä-just-niin
fsdfsdfds kirjoitti:
Ei sillä venyttimelläkään mitään kasvua tapahdu, kudokset vaan venyy ja turpoaa. Turvotus poistuu muutamassa tunnissa, venyneisyyskin palautuu entiselleen aikanaan.
Tuo on totta. Homo-häxy on tämän palstan mulkunkasvatusväline-edustaja eli harhaanjohtaja.
Kyllä-just-niin kirjoitti:
Tuo on totta. Homo-häxy on tämän palstan mulkunkasvatusväline-edustaja eli harhaanjohtaja.
Ilolla ilmoitan, että tilaamanne minivagina on nyt noudettavissa. Erikoistilauksesta tehtyjen 34-millisten kondomien tulo viivästyy, koska sellaisten valmistukseen sopivia muotteja ei ole ennen tarvittu.
Terv. Seksivälinekauppias
Ja sitten ihan vaan tiedoksi. Mulkku kasvaa kun kasvattaa. Aikaa se vie, mutta mitäpä sitä ei mies tekisi, saadakseen naperokullit kateellisiksi.- Iso-17-12
h-x kirjoitti:
Ilolla ilmoitan, että tilaamanne minivagina on nyt noudettavissa. Erikoistilauksesta tehtyjen 34-millisten kondomien tulo viivästyy, koska sellaisten valmistukseen sopivia muotteja ei ole ennen tarvittu.
Terv. Seksivälinekauppias
Ja sitten ihan vaan tiedoksi. Mulkku kasvaa kun kasvattaa. Aikaa se vie, mutta mitäpä sitä ei mies tekisi, saadakseen naperokullit kateellisiksi.Ei kasva! Parempi pienimulkkuisten käyttää sekin turha aika nussimiseen ja oppia taitavaksi panomieheksi. Mulkkupumppuja käyttää eunukit ja impotentit.
Iso-17-12 kirjoitti:
Ei kasva! Parempi pienimulkkuisten käyttää sekin turha aika nussimiseen ja oppia taitavaksi panomieheksi. Mulkkupumppuja käyttää eunukit ja impotentit.
Mitä merkkiä suosit?
Ja kyllä se kasvaa. Taas puhut asioista, joista et mitään tiedä.
Sitä ei valitettavasti saa sen suuremmaksi eikä VARSINKAAN PEINEMMÄKSI.
- farao72
Kyllä mulkkuun pituutta saa lisää ja toimintakykyki säilyy, jos sen tekee oikein ja oikeilla välineillä. Pillereihin en usko, en tosin ole kokeillut mutta en vaan usko.
Venyttelyllä saa tulosta aikaiseksi ja jos senkin tekee taiten ja harkiten, ni vammat on epätodennäköisiä - Ammu-homo-ittes
farao72 kirjoitti:
Kyllä mulkkuun pituutta saa lisää ja toimintakykyki säilyy, jos sen tekee oikein ja oikeilla välineillä. Pillereihin en usko, en tosin ole kokeillut mutta en vaan usko.
Venyttelyllä saa tulosta aikaiseksi ja jos senkin tekee taiten ja harkiten, ni vammat on epätodennäköisiäMulkku ei kasva vaikka sillä nai saatana suurtehoimuria, mutta voihan se hetken olla vähän ajetuksissa. Mulkkupumppumaahantuijahintti häxy tunkee pumput mainostamasta pumput nyt perseeseensä ja yhdellä imee kuset pois päästään. VITTU!!
- ErkkiPaakkonen
Olen joulukuussa tuolta bettermalesilta tilannut sen penismax menetelmän. 3 kuukautta käytin säännöllisesti ja ohjeen mukaan. Tuloksena oli 5 milliä lepomittaan ja vaikka en ole nyt puoleentoista kuukauteen käyttänyt niin lisäys on yhä varressa eikä kadonnut. Jatkan vielä joskus kokeilua, sillä alkuperäinen tavoite oli sentti-1.5 ja ainakin alku antoi uskoa että kehitystä voi saada
Mutta en minä ala vänkäämään epäilijöiden kanssa, enkä todistelemaan ala. Kokeilkoot jokainen itse tai olkoot kokeilemati:) - ghghghghhggh
Ammu-homo-ittes kirjoitti:
Mulkku ei kasva vaikka sillä nai saatana suurtehoimuria, mutta voihan se hetken olla vähän ajetuksissa. Mulkkupumppumaahantuijahintti häxy tunkee pumput mainostamasta pumput nyt perseeseensä ja yhdellä imee kuset pois päästään. VITTU!!
Taitaa ottaa koville joillain. Menee liiaksi tunteisiin aihepiiri. Antaa jokaisen tehdä ja uskoa mihin haluaa. Mäkin pääsiäispupuun ja penispumppuun tahdon uskoa :D
- Lerssi22
Ammu-homo-ittes kirjoitti:
Mulkku ei kasva vaikka sillä nai saatana suurtehoimuria, mutta voihan se hetken olla vähän ajetuksissa. Mulkkupumppumaahantuijahintti häxy tunkee pumput mainostamasta pumput nyt perseeseensä ja yhdellä imee kuset pois päästään. VITTU!!
Eikös tuossa puhuttu venytyksestä? En nähnyt pumppumainosta jutussa?
- Jannicat
Lerssi22 kirjoitti:
Eikös tuossa puhuttu venytyksestä? En nähnyt pumppumainosta jutussa?
Omg :D Kyllä on pippelin kasvatus vakava juttu. Kasvaa, tai ei kasva ihan sama. Itse suosin isoja :)
- Vitun-luuserit-saatana
ErkkiPaakkonen kirjoitti:
Olen joulukuussa tuolta bettermalesilta tilannut sen penismax menetelmän. 3 kuukautta käytin säännöllisesti ja ohjeen mukaan. Tuloksena oli 5 milliä lepomittaan ja vaikka en ole nyt puoleentoista kuukauteen käyttänyt niin lisäys on yhä varressa eikä kadonnut. Jatkan vielä joskus kokeilua, sillä alkuperäinen tavoite oli sentti-1.5 ja ainakin alku antoi uskoa että kehitystä voi saada
Mutta en minä ala vänkäämään epäilijöiden kanssa, enkä todistelemaan ala. Kokeilkoot jokainen itse tai olkoot kokeilemati:)Kyllä se katoaa siitä. Nussikaa vitun urpot, se pitää mulkun kunnossa. Vaan kuka teille antais edes rahasta?
- Janica-homo
Jannicat kirjoitti:
Omg :D Kyllä on pippelin kasvatus vakava juttu. Kasvaa, tai ei kasva ihan sama. Itse suosin isoja :)
Sun homohuoran perse onkin niin ihran peitossa, että pitää olla 25cm ja siitäkin menee 20cm ihran läpi pääsemiseen. Homo sinä olet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427