Aiemmin asioidessa sai Vesannon Teboililta todella hyvää palvelua. Työntekijät olivat ystävällisiä Nyt viimeaikoina kassalla on ollut tympeän oloinen naishenkilö, joka vastailee töykeesti asiakkaiden esittämiin kysymyksiin ja tiuskii. Tämä saa ainakin meikäläisen äänestämään jaloillaan ja hoitamaan asiointinsa muualla kuin tämän perseeseen ammutun naisen asiattoman viestinnän kohteena. Luulis YRITTÄJÄN kiinittävän huomiota siihen millasia työntekijöitä palkkaa.
Asiallista kohtelua arvostava
MIHIN KATOSI ASIAKASPALVELU VESANNON TEBOILILTA?
8
3661
Vastaukset
- Volvottaja
Ei se nyt ihan noinkaan välttämättä ole. Toisilla ei vaan henkilökemiat kohtaa vaikka mitä tekis. Henkilökohtaisesti en menis moitimaan johtuneeko sitten tuttuudesta vai huumorin tajusta, sekään kun ei ole kaikilla samanlainen.
- vieraileva
Asiakaspalvelu on aina asiakaspalvelua. Jos asiointi kestää vain 5-10 minuuttia, niin työtään tekevän asiakaspalvelijan perustehtävä on olla ystävällinen ja myydä palvelu, niin että asiakas tulee uudestaan. Henkilökemiat eivät saa vaikuttaa. Kävin itse ulkokuntalaisena Vesannon Teboililla noin 3 viikkoa sitten. Työntekijän käyttäytyminen on töykeää.
- pumpTsiPUMM
onko vesannolla teboil? ammutaanko siellä p........n? ruutiaseillako aivan? missä on vesanto? niin että jos varoa pitää...niin osaa sitten kiertää...
- rasselijussis
Huoltoasemilla onkin kovin paljon valinnanvaraa Vesannolla.
- Tyytyväinenasiakas
Itse olen asioinnut kyseisellä asemalla useasti, varsinkin kesäaikaan ja olen saanut osakseni todella hyvää asiakaspalvelua kaikkien työntekijöiden osalta. Ystävällistä hymyä, apua tarpeisiin, neuvoja, joustavuutta...
Täältä ainakin isot peukut Vesannon Teboilille ja sen henkilökunnalle! - mitämitämitämitä
minnepäin mahtaa kallistua?
https://www.asiakastieto.fi/yritykset/FI/huoltamopalvelut-aki-siren-oy/15907844/yleiskuva - Anonyymi
Oon kyllä huomannut,että taso on laskenut,ennen laittoivat auton kuntoon,oli ystävällistä asiaskas palvelua.
Mutta nykyään ei kyllä voi sanoa samaa.
Auton vie korjaamolle lupaavat laittaa kuntoon,käskevät soittaa mikä on sovittu päivä,ei vastaa puhelimeen,menee muutama päivä enne kuin osaavat vastata puhelimeen ...kysyin paljonko maksaa korjaus sanoivat hinnan,vein katsastukseen ja taas sama vika,vein eri korjaamolle puol tuntia ja auto kunnossa leimasivat samaan hintaa....
PS.On kyllä autokorjaimoissa ero.... - Anonyymi
Älä toveri urputa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768