Viestilaskuriongelma

Jos minulle vastataan johonkin viestiin esim. luterilaissivulla ja avaan tuon niin luettu sanoma ei enää värjäänny ja myöskään "merkitse kaikki luetuiksi" namikka ei toimi ja viestilaskuri aina vain kumuloituu.Nytkin on 68 viestiä olevinaan lukematta.Kenen pitää tehdä jotakin ja mitä.

Olen lähettänyt asiasta palautetta palautelomakkeella ei vastausta.

11

222

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitapahumitää

Samoin viime viikolla laitoi palautetta.

• Töttöröö.vaan.sullekin

Palautelomakkeessa on vikaa. Ylläpito luvannut ilmoittaa kun vika korjattu ja palautelomake on kunnossa. Mitään ilmoitusta ei ole asiasta kuulunut. Eli hukkaan on menneet palautteet!!!

• laittakaakuntoon

Ei toimi vieläkään.

• kunhan.mainokset.pyörisi

Eikä tule toimimaan mikään tällä sivustolla. Suoli24 poppoo ei osaa kuin sutta ja sekundaa laittaa jakoon. Testaaminen unohdettu täysin, mennään asenteella: "Meni kääntäjästä läpi = TESTATTU"

Näillä mennään, täällä turha valittaa, näitä ei kukaan lue ei ainakaan ylläpito!

• Jos minulle vastataan johonkin viestiin esim. luterilaissivulla ja avaan tuon niin luettu sanoma ei enää värjäänny ja myöskään "merkitse kaikki luetuiksi" namikka ei toimi ja viestilaskuri aina vain kumuloituu.Nytkin on 68 viestiä olevinaan lukematta.Kenen pitää tehdä jotakin ja mitä.

Olen lähettänyt asiasta palautetta palautelomakkeella ei vastausta.

• Ei-haittaa

Miksi tuo haittaa. Minä en ole edes huomannut, että tuollainen laskuri on. Mitä moisella laskurilla yleensä tekee?

• sinäetolekokomaailma

Siitä voi seurata onko uusia viestejä tullut. Ja kun se on kerran laitettu siihen, niin voisihan tuo toimiakkin.

• Näkyvät
        sinäetolekokomaailma kirjoitti:

Siitä voi seurata onko uusia viestejä tullut. Ja kun se on kerran laitettu siihen, niin voisihan tuo toimiakkin.

No näkeehän ne uudet viestit ihan katsomallakin.

• ainajokumääräilee
        Näkyvät kirjoitti:

No näkeehän ne uudet viestit ihan katsomallakin.

Jos se on tarkoitus että voi merkitä viestit luetuiksi, niin saa kai ihmiset haluta että se myös toimii!?

• Siis.mitä-todella
        ainajokumääräilee kirjoitti:

Jos se on tarkoitus että voi merkitä viestit luetuiksi, niin saa kai ihmiset haluta että se myös toimii!?

Saa, saa. Mutta mitä tuolla ominaisuudella todella tekee?

• ettänäinon
        Siis.mitä-todella kirjoitti:

Saa, saa. Mutta mitä tuolla ominaisuudella todella tekee?

No eipä mitään, mut ku Suomi24 nyt vääntää kaikkea turhaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1079
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      794
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      221
      660
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      502
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      478
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      37
      453
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      435
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      46
      427
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      409
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      404
    Aihe