Tekeekö teillä ex mies mitään kotitöitä

exätkotitöihin

Minä olen pestannut ex miehen korjaamaan aina kotiamme ja lasten pyöriä ja mun autoa sekä siivoomaan pihaa ja rapsimaan mattoja.
Exille kuluu auttaa ex perhettä kotitöissä, muuten pääsee liianhelpolla.
Palkaatta tietysti se on hänen etuoikeutensa olla vastuussa lastensa kodista ja toimeentulosta.
Tuolla hän eilenkin harvoi pihaamme ja kärräsi heikkaa ja istutti kasveja, sekä pesi ikkunoita, ja siivosi räystäät sekä siivosi autotallimme.
Huomena hän tulee siivooman kotimme sisältä.
On hienoa kun on kotiapua, muuten ei ehdi itse.

12

242

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.tartte

Rahaa vaan antaa lasten tarpeisiin kohtuullisen riittävästi. muuta en taho. Pysyköön poissa.

• onnellisetyhdessä

Minulla ei ole ex-miestä, on vain tämä ainoa ja nykyinen. Onneksi hänelläkään ei ole ex:ää.

• kevätflunssa

Saako tämä "lissu" palkkaa näistä kaikkien aiheotsikoiden alle tekemistään provoaloituksista !? Aika monet niihin tarttuvatkin vastaamalla , tosin suurin osa vastauksista hänen omiaan..

• Onnellisetyhdessä

Tämä on äitien palsta - ei uusperheellisten. Täällä ei kaikkilla ole exiä, joten tee nuo hölmöt provosi muualle.

Mieheni kyllä tekee kaikkia noita asioita, joita avauksessa luettelit ja juurikin ehkä tämän vuoksi hän ei ole ex. :)

• meneuusperheetfoorumille

Väärä foorumi lissu.

• rahaaonpaljon

Meillä exä hoitaa koko omakotitalon korjaustyöt, niitä riittää, sekä kuljettaa lapsemme kouluun ja taksin, ostelee taravikkeita heille vaatteet ja uuan, sekä viettää paljon aikaa meidän kanssa. On hienoa kun isä vlitää, nyt lähdemmekesällä 4 vk bahamalle ja sieltä korfulle ja edelleen monakoon sekä italiaan... kaikki koko perheenä.

• vääräpalsta

Lapsellista provoiluu, opettele edes kirjoittamaan, ääliö.

• 1säpappa

Kyllä se nyt vaan on niin, että jos exä ei jaksa/viitsi/halua tehdä kaikkia kotitöitä itse, niin saa luvan pestata hommaan nykyisen miehensä, jonkun maksullisen palvelijan tai sitten jättää kotityöt tekemättä.
      Asia ei minulle kuulu.

• 1säpappa

Ei mutta joo, lasketaanko kotityöksi myös kodin rakentaminen. Kyllä olen käynyt erään exäni (en lapseni äidin) kotia rakentamassa ihan huvin vuoksi vain. Fiksuja exiä voin ihan hyvin auttaa, mutta ei minua siihen voi velvoittaa.

• hankielämää

Yleensä kun erotaan, hankitaan uudet aviopuolisot.
      Eikä se uusi mies tykkäisi hyvää, jos siinä joku exä vielä pyörisi jaloissa "korjaamassa kotia" tai "pihaa siivoamassa". Reps. :D

• essaya

samakai se on mitä tekee tai on tekemättä muilla on sitten erillälailla.

• kotitalkkariomastatakaa

Meillä ex mies on pestattu nollasopimuksella talkkariksi omakotitaloomme. 8 hdä jotain.etunttia pakertaa hyväksemme sillä on iso talo ja piha. Tyytyväinen on kun saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      23
      1265
    2. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      59
      1150
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      911
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      104
      873
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      767
    6. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      229
      689
    7. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      120
      685
    8. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      210
      679
    9. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      62
      658
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      592
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      281
      552
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      104
      518
    13. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      8
      487
    14. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    15. 34
      455
    16. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      454
    17. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      440
    18. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      423
    19. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      42
      409
    20. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      150
      409
    Aihe