Tekeekö teillä ex mies mitään kotitöitä

exätkotitöihin

Minä olen pestannut ex miehen korjaamaan aina kotiamme ja lasten pyöriä ja mun autoa sekä siivoomaan pihaa ja rapsimaan mattoja.
Exille kuluu auttaa ex perhettä kotitöissä, muuten pääsee liianhelpolla.
Palkaatta tietysti se on hänen etuoikeutensa olla vastuussa lastensa kodista ja toimeentulosta.
Tuolla hän eilenkin harvoi pihaamme ja kärräsi heikkaa ja istutti kasveja, sekä pesi ikkunoita, ja siivosi räystäät sekä siivosi autotallimme.
Huomena hän tulee siivooman kotimme sisältä.
On hienoa kun on kotiapua, muuten ei ehdi itse.

12

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.tartte

Rahaa vaan antaa lasten tarpeisiin kohtuullisen riittävästi. muuta en taho. Pysyköön poissa.

• onnellisetyhdessä

Minulla ei ole ex-miestä, on vain tämä ainoa ja nykyinen. Onneksi hänelläkään ei ole ex:ää.

• kevätflunssa

Saako tämä "lissu" palkkaa näistä kaikkien aiheotsikoiden alle tekemistään provoaloituksista !? Aika monet niihin tarttuvatkin vastaamalla , tosin suurin osa vastauksista hänen omiaan..

• Onnellisetyhdessä

Tämä on äitien palsta - ei uusperheellisten. Täällä ei kaikkilla ole exiä, joten tee nuo hölmöt provosi muualle.

Mieheni kyllä tekee kaikkia noita asioita, joita avauksessa luettelit ja juurikin ehkä tämän vuoksi hän ei ole ex. :)

• meneuusperheetfoorumille

Väärä foorumi lissu.

• rahaaonpaljon

Meillä exä hoitaa koko omakotitalon korjaustyöt, niitä riittää, sekä kuljettaa lapsemme kouluun ja taksin, ostelee taravikkeita heille vaatteet ja uuan, sekä viettää paljon aikaa meidän kanssa. On hienoa kun isä vlitää, nyt lähdemmekesällä 4 vk bahamalle ja sieltä korfulle ja edelleen monakoon sekä italiaan... kaikki koko perheenä.

• vääräpalsta

Lapsellista provoiluu, opettele edes kirjoittamaan, ääliö.

• 1säpappa

Kyllä se nyt vaan on niin, että jos exä ei jaksa/viitsi/halua tehdä kaikkia kotitöitä itse, niin saa luvan pestata hommaan nykyisen miehensä, jonkun maksullisen palvelijan tai sitten jättää kotityöt tekemättä.
      Asia ei minulle kuulu.

• 1säpappa

Ei mutta joo, lasketaanko kotityöksi myös kodin rakentaminen. Kyllä olen käynyt erään exäni (en lapseni äidin) kotia rakentamassa ihan huvin vuoksi vain. Fiksuja exiä voin ihan hyvin auttaa, mutta ei minua siihen voi velvoittaa.

• hankielämää

Yleensä kun erotaan, hankitaan uudet aviopuolisot.
      Eikä se uusi mies tykkäisi hyvää, jos siinä joku exä vielä pyörisi jaloissa "korjaamassa kotia" tai "pihaa siivoamassa". Reps. :D

• essaya

samakai se on mitä tekee tai on tekemättä muilla on sitten erillälailla.

• kotitalkkariomastatakaa

Meillä ex mies on pestattu nollasopimuksella talkkariksi omakotitaloomme. 8 hdä jotain.etunttia pakertaa hyväksemme sillä on iso talo ja piha. Tyytyväinen on kun saa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      127
      9540
    2. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      113
      7741
    3. Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!

🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin
      Maailman menoa
      34
      7594
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      240
      7320
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      97
      6032
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      86
      5901
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      49
      5691
    8. Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa

Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko
      Maailman menoa
      105
      5591
    9. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      81
      4738
    10. Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin

Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m
      Maailman menoa
      32
      3309
    Aihe