Minä olen pestannut ex miehen korjaamaan aina kotiamme ja lasten pyöriä ja mun autoa sekä siivoomaan pihaa ja rapsimaan mattoja.
Exille kuluu auttaa ex perhettä kotitöissä, muuten pääsee liianhelpolla.
Palkaatta tietysti se on hänen etuoikeutensa olla vastuussa lastensa kodista ja toimeentulosta.
Tuolla hän eilenkin harvoi pihaamme ja kärräsi heikkaa ja istutti kasveja, sekä pesi ikkunoita, ja siivosi räystäät sekä siivosi autotallimme.
Huomena hän tulee siivooman kotimme sisältä.
On hienoa kun on kotiapua, muuten ei ehdi itse.
Tekeekö teillä ex mies mitään kotitöitä
12
181
Vastaukset
- En.tartte
Rahaa vaan antaa lasten tarpeisiin kohtuullisen riittävästi. muuta en taho. Pysyköön poissa.
- onnellisetyhdessä
Minulla ei ole ex-miestä, on vain tämä ainoa ja nykyinen. Onneksi hänelläkään ei ole ex:ää.
- kevätflunssa
Saako tämä "lissu" palkkaa näistä kaikkien aiheotsikoiden alle tekemistään provoaloituksista !? Aika monet niihin tarttuvatkin vastaamalla , tosin suurin osa vastauksista hänen omiaan..
- Onnellisetyhdessä
Tämä on äitien palsta - ei uusperheellisten. Täällä ei kaikkilla ole exiä, joten tee nuo hölmöt provosi muualle.
Mieheni kyllä tekee kaikkia noita asioita, joita avauksessa luettelit ja juurikin ehkä tämän vuoksi hän ei ole ex. :) - meneuusperheetfoorumille
Väärä foorumi lissu.
- rahaaonpaljon
Meillä exä hoitaa koko omakotitalon korjaustyöt, niitä riittää, sekä kuljettaa lapsemme kouluun ja taksin, ostelee taravikkeita heille vaatteet ja uuan, sekä viettää paljon aikaa meidän kanssa. On hienoa kun isä vlitää, nyt lähdemmekesällä 4 vk bahamalle ja sieltä korfulle ja edelleen monakoon sekä italiaan... kaikki koko perheenä.
- vääräpalsta
Lapsellista provoiluu, opettele edes kirjoittamaan, ääliö.
- 1säpappa
Kyllä se nyt vaan on niin, että jos exä ei jaksa/viitsi/halua tehdä kaikkia kotitöitä itse, niin saa luvan pestata hommaan nykyisen miehensä, jonkun maksullisen palvelijan tai sitten jättää kotityöt tekemättä.
Asia ei minulle kuulu.- 1säpappa
Ei mutta joo, lasketaanko kotityöksi myös kodin rakentaminen. Kyllä olen käynyt erään exäni (en lapseni äidin) kotia rakentamassa ihan huvin vuoksi vain. Fiksuja exiä voin ihan hyvin auttaa, mutta ei minua siihen voi velvoittaa.
- hankielämää
Yleensä kun erotaan, hankitaan uudet aviopuolisot.
Eikä se uusi mies tykkäisi hyvää, jos siinä joku exä vielä pyörisi jaloissa "korjaamassa kotia" tai "pihaa siivoamassa". Reps. :D - essaya
samakai se on mitä tekee tai on tekemättä muilla on sitten erillälailla.
- kotitalkkariomastatakaa
Meillä ex mies on pestattu nollasopimuksella talkkariksi omakotitaloomme. 8 hdä jotain.etunttia pakertaa hyväksemme sillä on iso talo ja piha. Tyytyväinen on kun saa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1854122Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,993418SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.1002756Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2992665Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392356Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1602111Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02060Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k291751Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll61594- 441127