Kun myy asuntonsa tai talonsa niin selvitättekö yhtään minkälainen tyyppi on että onko luotettava ostaja? Ettei vaikka hajota kämppää tai muuten kohtele huonosti tai jätä vastikkeita maksamatta? Vuokralaista etsittäessä taustoja selvitellään mutta kuinkahan moni tekee niin myydessään asuntoa? Entä jos ostaja on ihan roisto ja tulee jälkisotkuja?
Ostajan taustojen selvitys
4
150
Vastaukset
- Samantekevää
Jos minun asunto-osakkeeni ostanut hajoittaa asuntonsa tai jättää vastikkeensa maksamatta niin millä ihmeen tavalla se on minun ongelmani?? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kiinteistökaupassa kannattaakin katsoa millaiselle myy, ettei ostaja mene pilaamaan taloa, aiheuttamaan homeongelmaa, ja sitten haastamaan oikeuteen mölisemällä jotain piilovirheistä.
Mutta kerrostaloasunnon kohdalla riski on todella pieni. - idiodidciddj
Kyllähän luottotiedot LKV tarkistaa, ettei tule turhaa työtä tehtyä jonkun pilailijan kanssa.
Laki ei vain anna mahdollisuutta tarkistaa luottotietoja ostajan osalta, valitan, mutta niin vain on.
- LH---
Juristia kannattaa valttaa - muuten ostajan henkilollisyys on taysin yhdentekeva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5847628Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3342896Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3912085- 1281293
- 311253
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41179Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1041057- 911045
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641023- 44892