Kun myy asuntonsa tai talonsa niin selvitättekö yhtään minkälainen tyyppi on että onko luotettava ostaja? Ettei vaikka hajota kämppää tai muuten kohtele huonosti tai jätä vastikkeita maksamatta? Vuokralaista etsittäessä taustoja selvitellään mutta kuinkahan moni tekee niin myydessään asuntoa? Entä jos ostaja on ihan roisto ja tulee jälkisotkuja?
Ostajan taustojen selvitys
4
129
Vastaukset
- Samantekevää
Jos minun asunto-osakkeeni ostanut hajoittaa asuntonsa tai jättää vastikkeensa maksamatta niin millä ihmeen tavalla se on minun ongelmani?? Ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kiinteistökaupassa kannattaakin katsoa millaiselle myy, ettei ostaja mene pilaamaan taloa, aiheuttamaan homeongelmaa, ja sitten haastamaan oikeuteen mölisemällä jotain piilovirheistä.
Mutta kerrostaloasunnon kohdalla riski on todella pieni. - idiodidciddj
Kyllähän luottotiedot LKV tarkistaa, ettei tule turhaa työtä tehtyä jonkun pilailijan kanssa.
Laki ei vain anna mahdollisuutta tarkistaa luottotietoja ostajan osalta, valitan, mutta niin vain on.
- LH---
Juristia kannattaa valttaa - muuten ostajan henkilollisyys on taysin yhdentekeva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446