join kahvia,vartin päästä alkoi jalat nykimään kuin horkassa,sydän löi kauheasti ,heikotti ja oikea käsi tuntui ettei tottele.Olen käRsinyt 2viikkoa oikean puolen kihelmöinnistä ja nenän turtuneisuudesta.Menin seurantaan,korkea verenpaine,syke oli korkea ja heikotti.Ottivat sydän filmit ja verenpaineet,verensokerit ja tuntotestiä.Viikon pstä pään kuvantaminen,Pelottava kokemus,olen helmikuun flunssan jälkeen muutenkin ollut huonmpi kuntoinen kaikenpuolin ja väsyn nopeammin.Hb 145 ja senkka ok.Onkohna mulla aivoissa kasvain tao ms ehkä?Polttelu särkyä ollut nenässä,pistelyä alati,en oikein haistakaan talven lentusn jäljiltä,limakalvot meni rikki.Olisiko tässä kellään näkemystä asiaan? v
outo kohtaus aamupäivällä
pelkään
0
123
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375056- 823596
- 302983
- 612975
- 92876
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91760- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1341612