Moi! Mitä teen ku mun äiti lyö....

Itsekö syypää???

Moi! Asun äitini kanssa kahden koska mun isäni alhokolisti ja asuu nykyisensä kanssa jossain..
Mulle ja äidille tulee joskus riitaa ja tiedän että sanon välillä tosi pahasti äidille! Mutta joskus kun äitini hermostuu hän lyö ja ottaa jotain kättä pidempääkin.. esim. henkarin ja rupee lyömään... tiedän että usein olen itse siihen syypää mutta onko lyöminen silti oikein?
Rakastan äitiäni ja äitini rakastaa minua.. Meillä on muuten hyvät välit.. En haluaisi poliisia enkä sosiaaliviranomaisia kimpuun... Itsemurhaa olen harkinnut monta kertaa mutten ole pystynyt tekemään sitä! Mitä teen???

56

6570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SINUNA

      HAKISIN APUA!!

    • Jore-Pore

      Anna toisen lyödä! Raamattukin sen sanoo: "Jos joku lyö sinua poskeen, käännä hänelle toinenkin poski".

      Niin ja luulisi sen tehoavan äitiisi jos sanot vaikka että "Joo, mä oon ansainnu tän" sit sun äiti ehkä tajuais nöyryytes jne jne..

      Mutta itsaria älä edes harkitse vaikka mikä ois!

    • Selvällä Suomen kielellä: Lyöminen ei ole koskaan, ikinä, kuuna kullan valkeana oikein vaikka olisit tehnyt mitä. Ei koskaan!!!

      Etkä myöskään ole syypää, ihmisen (tässä tapauksessa aikuisen!) pitää osata hillitä lyömisen tunne ellei häneen itseensä käydä käsiksi ensin. Silloin on oikeus puolustautua, jottei toinen voi vahingoittaa, mutta siinäkin on rajansa. Jos vahingoitat hyökkääjää enemmän kuin mitä on tarpeen hyökkäyksen pysäyttämiseksi, kyseessä on hätävarjelun liioittelu. Mikään sanallinen taistelu ei siis ole hyväksyttävä syy lyödä. Vain itsepuolustus on.

      Äitisi tarvitsee apua, yksikin lyöntikerta on liikaa! Jonkinlainen terapia voisi auttaa, puhu vaikkapa kouluterveydenhoitajalle tai koulukuraattorille aluksi, heiltä saat lisäinfoa. Itsemurhaa älä tee, se ei ratkaise mitään.

      Tsemppiä äläkä luovuta!

      • pehmonalle24

        Lyöminen ei ole oikein , mutta ei myöskään itsemurhan teko.Vaikka välillä tuntuisikin että haluaisit tappaa itsesi , se ei ole oikein! Mieti , kuinka surulliseksi äitisi tulisi jos tekisit itsemurhan? Jos rakastat äitiäsi , Älä tee itsemurhaa , sillä muuten äitisikin voi tehdä itsemurhan , tai jotakin...esim.Kuolla suruun..?
        Mielestäni äitisi lyöminen sinua ei ole oikein!
        Ota asia puheeksi äitisi kanssa ja sopikaa miten teette jatkossa.!
        Jos et halua puhua asiasta äidille , kannattaisi sinun puhua jollekkin aikuiselle , esim.Terveydenhoitajalle, koulukuraattorille...ym.
        Muista! Nauti elämästäsi! Itsemurha ei kannata!
        Muuten kaikki ystäväsikin surevat tapahtumaa!
        Uskon että elämässä tulee ikäviä hetkiä..mutta myös iloisia!
        Itsemurha ei kannata!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

        Kiitos sinulle.
        Luen 60-luvun päiväkirjojani.Kun olin 14 v.,äitini hakkasi minua ja raivosi.Pidin häntä hulluna.
        Hän oli raskaana 7. kuulla.Saattoiko se vaikuttaa hänen raivoonsa,siis hormoonit?


    • Ode

      Sinä ja äitisi valitettavasti tunnutte purkavan toisiinne pahaa oloa, koskette kehtaa sitä muihinkaan purkaa. Se taas huonontaa teidän suhteita.

      Äitisi ei ole koskaan oikein lyödä sua eikä sun puhua sille epäkunnioittavasti. Silti sulla on syitä kunnioittaa sitä: se esim. on huolehtinut susta koko sun elämän.

      Hienoa, että välität noin paljon teidän väleistä! On tärkeää, ettette ole toisillenne niin loukkaantuneita, ettette pystyisi katsomaan asioita toistenne kannalta. Ehkä rauhallinen keskustelu auttaa? Että tilanne vois helpottua, teidän on välttämätöntä myöntää omat virheenne ja pyytää tarvittaessa anteeksi. Voisitte myös jutella siitä, kävisittekö yhdessä vaikka perheneuvolassa.

      Kaikkea hyvää!

    • minä vaan

      mun äitikin hakkas mua..hengarista lähtien vaikka millä..no en uskaltanut hakea apua kunnes vihdoin rohkaistuin..kerroin koulussa.nykyään olen lastenkodissa,no elämä ei ole helppoa mutta lyömistä ei tartte enaa kestää.nyt olen äitini kanssa ihan okei väleissä..ja näin hyvä..lykkyä tykö...yritä saada apua!

      • Anonyymi

        Oks siellä lasten kodissa kivaa ja mitä siel on?


    • jml91

      moi niin se et sun äiti lyö suo ei oo ikinä sun vika ei vaikka tekisit mitä.. lyöminen on laissakin kielletty ja siitä pitäis rangaista sun äitiä eikä suo! mut ymmärrän ettet haluu kuitenkaan sotkee tähän viranomaisia ettei ne veis suo pois sun äidiltä koska sitä et varmaan haluu jos teil on muuten hyvät välit.. mut lyömistä ei tarvii kenenkään koskaan sietää.. joten suosittelisin et puhuisit jollekkin aikuisella, vaikka koulussa jollekkin opelle mist pidät, tai ihan kellä vaan, apua sä kuitenkin saat vaan jos ite uskallat sitä pyytää.. mut voimia sulle, äläkä luovuta!!

    • cazar

      Oudolta tuntui kun luin tota sun juttuu, mun isä on alkoholisti ja välillä löi, kun vielä asuin hänen kanssaan...onneksi siitä on jo pitkä aika! Siksi olikin vaikea palautua niihin tunnelmiin, vaikka arvet ovat aina muistona siitä tuskasta mitä koin...niin ihossa kuin sydämessä!
      Joskus voit koittaa auttaako se ettet sanoisikaan niin pahasti äidillesi, minä nimittäin en koskaan sanonut mitään, kunhan "vain satuin paikalle"...
      Mutta tosiaan kannattaa ehkä mennä puhumaan terkkarillesi, hän osaa neuvoa sua sitten eteenpäin...ja ei todellakaan kerro äidillesi, jos näkee sun hädän! Yksi hirveän tärkeä asia on että myönnät sen edes täällä...siitä on hyvä lähteä ettenpäin...
      Omalla kohdallani sain kaikki perheongelmani hoidettua vasta kun muutin kotoa pois...nyt olen ihan hyvissä väleissä äitini kanssa! Mutta kaipaan todella omaa aikaa ja oman kodin turvallisen ympäristön! Kannatan sitä vaihtoehtoa heti vain kun suinkin siihen uskot kykeneväsi...pärjäät kyllä!! Onnea ja menestystä kaikkeen elämässäsi!!!

    • Sabriina-teininoita

      Miks sulla sheeta on tuo tähti tuossa nimimerkkis vieressä?

      • Nimeni vieressä on tähti siksi, että olen tämän palstan valvoja eli sheriffi. Kyseessä siis länkkärielokuvien sheriffin tähti. ;)


    • kovapala

      päivä kerrallaan sä kasvat täysikäiseksi ja saat oman kämpän.oman elämän. ihan mitä vain siihen haluat kuuluvan.äidin käsi ei enää ulötu.odottamalla aikuisuutta sisulla on parempi vaihtoehto kuin niin lopullinen päätös kuin kuolema. kerro äidillesi sovun aikana että pelkäät häntä silloin kun hän suuttuu.onnea.

    • minä

      Mulla isä hakkas mua mut se lopetti ku aloin lyömään takas. Pohdin että se lyö kuitenkin vaikka en tekisikään mitään, niinpä sitten aloin lyömään takas. Tottakai se jatko kovemmin jotta olis saanu mut lopettamaan mut pistin yhtälailla hanttiin. tässäkin pohdin että jos se lyö tarpeeks kovin ja paljon niin mulla on ainakin todisteet asian eteenpäin viemiseksi.

    • asdasd

      MÄTKÄSE VITTU HAMPAAT KURKKUUN SILTÄ LESBO ÄITILTÄS!!!!!!!!!!!!!!!

      • itsekö syypää??

        Kiitos kaikille jotka on vastannu mun viestiin! Olen puhunut jo kuraattorin kanssa ja asiat alkavat setviytyä... Hyvää kevään jatkoa kaikille ja kiitos vielä kerran!


      • 13 jajoo

        Mä en kyllä usko että toi on iha hyvä ratkasu


    • saman kokenut

      Uhkaa ottaa sossuun yhteyttä

    • Kauheata

      tekee mieli huutaa kun äiti lyö!!! mutta siitä tulee vain enemmän turpaan tulemista

    • Tyhmä kysymys...

      Lyö takas.

    • :SSS

      Jumalauta! Mikä helvetti nykyajan vanhempia vaivaa? kun pitää lapsiaan hakata?!

      • 555555

        mikä nykyajan lapsia vaivaa ku ne tekee mitä tykkää sit ku niitä komentaa uhataan sosiaali tantoilla


    • 13v tyttö

      Mul o iha sama juttu, paitsi et iskä ei oo alkoholisti vaa. äiti ja iskä ei pystyny elää kahestaa ja eros ku olin 2v.

      • Doglove<3

        Sama!!!! Itekin 13 ja iha sama homma :D


    • :( :O

      mitä ihmettä, ihankuin olisin itse täällä kirjoitellut..olen 14v tyttö, äiti ja isi eronnut kun olin 1v, äiti lyö välillä jos riitelemme, itseltänikin saattaa lipsua pari rumaa sanaa ja siksi äiti luulee (kai) olevansa oikeassa jos vihaisena on lyönyt kun on niin vakavaa jos lapsi haukkuu tai huutaa äidille [tiedän että olen tehnyt väärin, mutta onko äidin käytös sitten oikein?] äidin lapsuudessa lapsia lyötiin jos teki jotain väärin (ei suomessa) eikä vanhemmille ikinä huudettu. Siitä johtuukin varmaan tämä äidin käytös, 60-luvulle jämähtänyt

    • 112+++++++

      LAPSET huudatte,haukutte,lyötte vanhempianne ei kannata odottaa takas yhtään parempaa käytöstä teille pitäs kaikki tehä valmiiksi nyky ajan lapset on täysiä petoja

    • eioleoikein

      112 :
      LAPSET huudatte,haukutte,lyötte vanhempianne ei kannata odottaa takas yhtään parempaa käytöstä teille pitäs kaikki tehä valmiiksi nyky ajan lapset on täysiä petoja

      Mun lapset (11 ja 13v pojat) ei ainakaan huuda, hauku ja lyö mua? Ja vaikka tekisivätkin niin - en itse samalla tavalla vastaisi.... Vanhemmilla kun on velvollisuus kasvattaa ja opastaa lapsiaan, lapsilla nyt jossain määrin hyväksytään se etteivät he ihan aina tiedä ja osaa käyttäytyä ja välillä saattaa olla hurjaa lasten käytös, mutta ei se sitä tarkoita että vanhempien täytyy samalla mitalla vastata.

      Ja jos ketään mietityttää onko oikein että vanhempi lyö lasta, vastaus on yksikertainen: ei ole. Se on kielletty laissa, se on rikos, sekä se on moraalisessti väärin ja erittäin huonoa ja epäpätevää vanhemmuutta.

      "Lainsäädäntö Suomessa lähtee siitä, että lapsilla on samat oikeudet tulla suojelluksi väkivallalta kuin aikuisilla. Lapsiin kohdistuva väkivalta, myös ruumiillinen kuritus, ovat rikoslain mukaan pahoinpitelyä, tai törkeää pahoinpitelyä, mikäli siitä seuraa lapsen vammautuminen. Alle 15-vuotiaaseen lapseen kohdistunut lieväkin pahoinpitely on julkisen syytteen alainen rikos. Tämä merkitsee sitä, että virallinen syyttäjä voi vaatia tekijän tuomitsemista rangaistukseen, vaikkei pahoinpitelyn uhri sitä vaatisikaan. Lastensuojelulain mukaan jokaisella valtion, kunnan ja seurakunnan työntekijällä on velvollisuus ilmoittaa ilmeisessä lastensuojelun tarpeessa olevasta lapsesta kunnan lastensuojeluun."

    • jaakko2001

      Itsemurhan sijaan voisit tappaa äitisi?

    • jaddskku

      karamba anna lyyä! LYÖ KOVEMMIN TAKAS NII ET ÄITII RUPEE ITKEE! JA KIRJOTA SILLE KIRJE NII ET SE LUKIS SEN JA SIIN LUKEE MITEN PAHAMIELI SUL ON KU SE TEKEE SEMMOSTA ÄLÄ TODELLAKAAN MIETI MURHAA EI EI EI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EI ELÄMÄ EDESSÄ!

    • Erja3

      Hyvä,että lähdit kuraattorin kanssa selvittämään tilannetta. On monenlaista apua,jota äitisi voi tilanteessa tarvita ja saada. Apua on tarjolla myös väkivallan tekijöille. Tosiasia on myös se, että väkivaltaa vähentää perheen sisällä ulkopuolisten tietäminen tapahtumista, vaikka perhe pysyisikin koossa väkivaltatilanteiden jälkeenkin. Tämä on todennettu sekä Suomessa, että muissa maissa mm. turvakotien asiakkaiden parissa tehdyissä tutkimuksissa. Sinun tilanteessasi ainoa turva on ulkopuolisten tieto asiasta! Kaikkea hyvää sinulle. Myös kaikille muille väkivallasta kotona kärsiville lapsille ja nuorille: Kertokaa ja lähtekää vaikka nuorten turvataloon.

    • ----

      ei saa lyödä aikuinen lasta

    • rakastunuthai:#

      puhu äidillesi tästä, kerro kaikki mitä olet tähän kirjoittanut, se tehoaa!

    • Name of song

      Darude - Sandstorm

    • Tsemptsemp

      Kirjota hänelle kirje kaikista ajatuksista ja mitä haluaisit että muuttuisi teiän suhteessa ja elämässä. Älä syyllistä ketään. Joskus on parempi tehä niin. Avautuminen ja puhuminen ilman että hermostuu ja väkivallalla pitää oppia jos siihen on tottunu. Kyllä se varmaan tästä alkaa paranemaan teini-iät on vaikeita kaikille.

    • Unknowx

      Minulla on sama ongelma mitta isä ja äiti lyövät
      En tiedä rakastavatko he minua.
      Tämä on kestäny yli 10v ja olen 12v
      Minullakin on itsemurha ajatuksia ja olen ajatellut karkaa kotoa myös..

      • susaana

        Mä teinii ja karkasin iso vanhemillen mut sit soitin kuintenki aidille ja sovitiin riita ja meeni takas kotii seuraavan päivänä.


    • anteeks.mitä.vittua

      Lyönti ei auta mitään! Koittakaa te vanhemmatkin kasvaa aikuiseksi! Kun teillä on lapsi niin katsokaakin että käyttäydytte sen mukaisesti!

    • susaana

      Mun äiti just löi mua ja aloin iitkee siitä ja ma meen mummolaan koska sille oon turvalista ja maki oon jateluu itse murhaa mut en koskaa oo tehnyt ja en tee koska se on tyhmaa mut mä suositelisin menee isovanhamilen niin sit olis helponpaa elaa.

    • kunnollapiiskaa

      Meillä lapset piiskataan vähintään kerran viikossa. Tälläviikolla useamman kerran koska, tältä tietokoneelta löytyi tämä ketju. Lapset eivät kerro kuka 3 on käynyt tällaista paskaa lukemassa joten tulle lapsille seisomajoulu. Eivät ainakaan viikkoon istu.

      • Jouluonlasten

        Jaa teillä piiskataan kerta viikkoon noh onko hyödyttäny? Kuka vanhempi kehtaa viä nykypäivänä piiskata?Eikö osata puhua?Loppuuko sanat ja kuritetaan fyysisesti?Häpeäisit,kyllä lapsesi aikusenakin piiskaamiset muistavat ikävinä muistoina vanhemmilta.


    • mertsipertsi

      mulla ihan sama juttu... siis mun äiti lyö ja kaataa lattialle sängystä, potkii, ja läpsii kun suuttuu. kun olin viidennellä luokalla äitini joutui tästä oikeuteen ja mä perhekotiin...pääsin sitten kuudennella kotiin lopullisesti ja on ollut tosi paha olla kun äiti jatkaa sitä ihan samaa mitä ennenkin. Ja kun mä sanon sille että musta tuntuu niin pahalta että mä en tiiä millon mä aijon kertoo tästä jollekkin nii se alkaa heti syyttämään mua sen oikeudenkäynti laskuista niin että mulle tulee huono omatunto oon harkinnu kans itsemurhaa mut en vaa oo tarpeeks vahva tai rohkee tekemään sitä. Ja kylhän mäki haluaisin asua kotona mut kun en vaa enää jaksa tällasta elämää. ja tottakai mäkin osaan sanoa äidille rumasti mut ei se silti oikeuta sitä tollasseeseen.
      oon ite kysyny siltä tunteeks se ollenkaa omatuntoo ku se katsoo mua ja satuttaa, nii vastaus on aina ei. Mä en vaa voi tajuta tällast omasta äidistä, ku mä en vois koskaan tehä sille mitään tollasta...En enää jaksa juosta psykiatrilla ja lääkärillä. Itsemurha tuntuu jo ainoolta vaihtoehdolta. mitä mä teen?

      • amelien

        Äitisi syyllistää sinua asioista jotka itse on aiheuttanut, olen pahoillani puolestasi joudut kestämään tällaista vääryyttä ja se ei ole oikein.Äidilläsi ei ole mitään oikeutta kohdella sinua noin huonosti empatiaa ei varmasti tunne ollenkaan.Olisko mitään mahdollisuutta muuttaa esim.sukulaisen tai sijaisperheeseen?Tilanne jatkuu samana niinkauan kuin asut kotona tähän on jonkun puututtava terkkari,ope joku aikuinen,sul on oikeus asua turvallisesti ilman pelkoa.Surettaa kun lapset ajattelee itsemurhaa ratkaisuna sellanen ei voi olla vaihtoehto ei ikinä sul on vielä elämää edespäin.Äitisi tekee rikoksen pahoinpitelyllään sun ei pidä sellaiseen alistua suositan apua hakemaan ja pois kotoa muuttamaan edes hetkeksi.Voimahalaus täältä jostain:)


    • Karkaan

      Minäkin asun äitini luona kahden ainakin nyt... Äitini lyö minu melkein joka viikko ja huutaa minulle ja juuri toissa pöivänä repi minun vaatteet ja heitti minua pöin tuolin...tiedän äitini on hullu. Olen itse 12 ja vanhempani erosivat kun olin 2v.haluan muuttaa isäni luo koska en enään jaksa äitiäni. Olen salaa kirjoitellut isälleni ja sovimme isäni kanssa että hän tulee hakemaan minu koulun jälkeen hänen luokse asumaan. Eli niin sanotusti karkaan kotoa isälleni. En ole kertonut äidilleni mutta kerron hänelle autossa... Tiedän olen itsekkin vähän hullu...mutta isä oli soittanut poliisille äidistä ja musta ja poliisi oli sanonut että isäni saa tulla hakemaan minut. Netistä olen lukenut että 12v saa päättää kumman vanhemman luona haluaa asua niin sanoin äidilleni että haluan asua isäni luona ja sitten alkoi huutaa ja lyömään ja vielä sen päälle hän otti minun puhelimeni ja koneeni mutta sain koneeni pöivän päästä ja siitä olen salaa kirjoittanut isälle... En tiiä onko tää hyvä idea "karata" kotoa,onko teillä mitään mielipidettä tästä että mitä mun pitäisi tehdä?

    • Elli5555

      mulla on melkein sama ongelma. Iskä alkoholisti mut nyt jo lopettanu ja asuu aika kaukana. Mun äiti sanoo paljon pahoja sanoja ja lyö mua. Oon 12v. Mut en tiiä mitä tehdä. En haluaisi mennä minnekkään uuteen perheeseen tai puhumaan koulun terkkarille. Pelkään joskus omaa äitiäni. Haluaisin muuttaa iskän luokse mutta en tiedä mitä sanoisin äitilleni. Minua pelottaa tosi paljon. Olen myös harkinnut itsemurhaa. Auttakaa mitä pitäisi tehdä?

    • Anonyymi

      Minun äitinikin lyö minua enkä uskalla hakea apua ja olen viillellyt ja miettinyt myös itsemurhaa mutta en pysty

    • Anonyymi

      Mun äiti tai isä ei lyö koskaan mua

      • Anonyymi

        PUSSYHOLE!!!!!


    • Anonyymi

      moi mun isä uhkas tappaa mut puukkol mitöä mun pitää tehää

      • Anonyymi

        panetta


    • Anonyymi

      lyö takas heikko (t:connor mcgregor)

    • Anonyymi

      lyö saatana takas itekki teen nii huomenna ku se uhkaa lyödä vedän eka sitä nii kovaa turpaa että ss saatana pääsee teholle vitu lutka

    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma..

    • Anonyymi

      No.. jos aina äitisi ei ole ikävä, voit katsoa äitiäsi tyynesti ja sanoa esim

      "Ehkä sulla ois parempi ilman mua" ja kävele rauhallisesti pois

      "Sä varmaan tiedät, että toi on laitonta"

      "Mä tiedän mun oikeudet" ja pieni hymy päälle (viekas)

      "Sulla ei välttämättä kuuluis olla lapsia"

      "Sano ny vaan suoraan et sä vihaat mua"

      "Sano nyt jos vihaat mua, ei tässä koko päivää aikaa"

      Heti lyömisen jälkeen "no helpottiko"

      "Jos sä nyt ajattelet ihmisiä jotka hakkaa lapsiaan, huomaat varmaan tekeväsi samaa itse"

      "Lyöminen on rikos.... sä oot siis rikollinen" ja jos kielteinen vastaus.. "voidaan kysyä poliisilta/sossulta mitä ne on mieltä"

      "Mikset vaa laita mua adoptioon"


      Itellä äiti huutaa pienistä jutuista väsyneenä, annan helposti anteeks ja ne oo sit yhtään pitkävihanen, mulle on helppo raivota ja kuule itken ku haukun mun parhaita kavereita enkä voi sille mittää

    • Anonyymi

      Melkein sama tääl

    • Anonyymi

      Ei hätää älä murhaa itseäsi se ei ole oikea RATKAISU!!!! Pyydä apua mielummin ☺️

    • Mitä minä teen kun äitini lyö minua tämä alkoi heti iskän ja äitin eron jälkeen en tiedä syytä vieläkään olen vain miettinyt miksi hän lyö minua ja haukkuu olen ajatellut kertoa esim kuraattorille mutta en ole viitsynyt koska rakastan äitiäni ja isällä ei ole mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1265
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      91
      1170
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1092
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      980
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      877
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      761
    Aihe