Saab ja Porsche ovat klassikoita jo nyt

Harraste-Autoilija

15

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saabbisti

      Vuosi 2016 on merkittävä suomalaisen autoteollisuuden juhlavuosi. Tasan 30-vuotta sitten tuotiin markkinoille ensimmäinen Saab 900 Cabriolet malli. Tällä autolla suomalaiset autonrakentajat varmistivat lopullisesti paikkansa maailman autoteollisuuden eturivin osaajien joukossa.

      • Lljhghjkl

        Hieno peli El Classicou !


    • elPaska

      Trabanttikin on klassikko ja keräilykohde, et silleen.

      • Komukka

        Taidat olla aatteen miehiä.


    • Saaabbisti

      Saab on paree ko monet muut.

    • Pelle-Ilmala

      Saab 9-3 Cabriolet olis ny hyvä ko ilmatkin lämpenee.

    • Jyppiiii

      Saab on ollut jo pitkään klassikko ja on edelleen. Pohjolan upea brändi ja autoilun ikoneja yhdessä Porschen kanssa.

      • Wilberg

        Saab panee aina paremmaksi.


    • Jaajuujoo

      Mulla on tallissa 2kpl 2-tahtisaabin pakoputken pitkiä keskiosia. Klassikkoon siis. Käyttämättömiä isäni peruja. Laitoin tori.fi ilmoituksen annetaan eniten tarvitsevalle. Ei ensimmäistäkään kiinnostunutta. Harrasteautotapahtumassa Turussa tarjosin niitä 2-tahtarilla paikalla olleelle. Katsoi kuin lehmä uutta porttia ja kohautti olkapäitään. Harmi jos joutuu pätkimään kulmahiomakoneella 10cm pätkiksi ja metallinkeräykseen?

    • vanha lättänokka ysisatku ois aika pop ruiskukoneella. samoin 240 turbovolvo b23 kopalla

    • varmastilaadukas

      Jostain se on näköjään Saabistinkin revittävä iloa elämään, kun valmistaja on konkassa. Ihme kun meni nurin, jos kerran autot on niin hyviä.

    • Luxusta-ripaus

      Sinähän autonvalmistajien on huippumerkkinsä joilla ei juurikaan rahaa tehdä. Lexus, Porsche ja Saab ovat parasta PremiumSaabien mitä rahalla saa. Ostaisin toki heti Porschenkin mutta kun siinä on liikaa nappuloita keskikonsolissa.

    • Saabistikinkö

      Kyllä Saab on noista turvallisin ja tehty Pohjolan oloihin. Saab on todellinen talviauto.

      • Saabbisti

        Ehdottomasti. Sitäpaitsi Porschessa on liikaa nappuloita.


    • juuriharja-

      näin juuri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe