Alan asiantuntijat kirjoittaa että Saab ja Porsche ovat klassikoita, todellisia superautoja.
http://www.iltalehti.fi/autoklassikot/2016041321411520_af.shtml
Täytyy vielä hommata Saab 9-3 avo, niiden arvothan nousee koko ajan. El classico !
Saab ja Porsche ovat klassikoita jo nyt
15
187
Vastaukset
- Saabbisti
Vuosi 2016 on merkittävä suomalaisen autoteollisuuden juhlavuosi. Tasan 30-vuotta sitten tuotiin markkinoille ensimmäinen Saab 900 Cabriolet malli. Tällä autolla suomalaiset autonrakentajat varmistivat lopullisesti paikkansa maailman autoteollisuuden eturivin osaajien joukossa.
- Lljhghjkl
Hieno peli El Classicou !
- elPaska
Trabanttikin on klassikko ja keräilykohde, et silleen.
- Komukka
Taidat olla aatteen miehiä.
- Saaabbisti
Saab on paree ko monet muut.
- Pelle-Ilmala
Saab 9-3 Cabriolet olis ny hyvä ko ilmatkin lämpenee.
- Jyppiiii
Saab on ollut jo pitkään klassikko ja on edelleen. Pohjolan upea brändi ja autoilun ikoneja yhdessä Porschen kanssa.
- Wilberg
Saab panee aina paremmaksi.
- Jaajuujoo
Mulla on tallissa 2kpl 2-tahtisaabin pakoputken pitkiä keskiosia. Klassikkoon siis. Käyttämättömiä isäni peruja. Laitoin tori.fi ilmoituksen annetaan eniten tarvitsevalle. Ei ensimmäistäkään kiinnostunutta. Harrasteautotapahtumassa Turussa tarjosin niitä 2-tahtarilla paikalla olleelle. Katsoi kuin lehmä uutta porttia ja kohautti olkapäitään. Harmi jos joutuu pätkimään kulmahiomakoneella 10cm pätkiksi ja metallinkeräykseen?
vanha lättänokka ysisatku ois aika pop ruiskukoneella. samoin 240 turbovolvo b23 kopalla
- varmastilaadukas
Jostain se on näköjään Saabistinkin revittävä iloa elämään, kun valmistaja on konkassa. Ihme kun meni nurin, jos kerran autot on niin hyviä.
- Luxusta-ripaus
Sinähän autonvalmistajien on huippumerkkinsä joilla ei juurikaan rahaa tehdä. Lexus, Porsche ja Saab ovat parasta PremiumSaabien mitä rahalla saa. Ostaisin toki heti Porschenkin mutta kun siinä on liikaa nappuloita keskikonsolissa.
- Saabistikinkö
Kyllä Saab on noista turvallisin ja tehty Pohjolan oloihin. Saab on todellinen talviauto.
- Saabbisti
Ehdottomasti. Sitäpaitsi Porschessa on liikaa nappuloita.
- juuriharja-
näin juuri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904