Nettihuijari Miika Honkanen "ATK-Haka"

LinssiinViilattu

Nettihuijari Honkanen on jälleen vauhdissa. Myy tällä hetkellä olemattomia useiden satojen eurojen hintaisia läppäreitä, puhelimia, kovalevyjä ja pelilaitteita ym. Tori.fi sekä Huuto.net -sivuilla. Kun tuotteen ostaa, myyjästä ja ostetusta tuotteesta ei enää kuulu, vaan rahat katoavat Miika Honkasen tilille.

Esiintyy vanhan olemassa olleen ATK-Haka -yrityksen nimissä. Itse haksahdin ansaan ja ostin laitteen 600 eurolla. Pankista näki kuitenkin, että maksu meni Miika Honkasen tilille, eikä suinkaan "ATK-Haka"-nimisen yrityksen tilille. Tein asiasta rikosilmoituksen. Tehkää muutkin huijatuksi tulleet, niin petoksen suuruus käy ilmi!!

9

3077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kusimunsilmään

"Myi" kyseinen Honkanen minullekkin pelikonsolin 80e hinnalla. Myyjänä tosin oli Suomen nettikirpputorit oy mutta verkkopankissa näkyikin maksun vastaanottajana Miika Honkanen.

On se kätevää muuten nykypäivänä kun tuon rikosilmoituksen voi jättää netissä...

• EiVäärinkäsityksiä

Huomaahan kaikki nyt kuitenkin, ettei tuo nettikirpputorifirma ole huijari, vaan tämä huijari esiintyi heidän nimellään..

• MVILE

Samainen kaveri taitaa vedättää juuri meikäläistä. Möi ssd asemaa tori.fi:ssä ja kansalaisluottamuksena maksoin kaverille etukäteen. Nyt ei ole kuulunut miehestä ja sanoin ottavani yhteyttä poliisiin. S-pankin tilinumero on tallessa, jonne maksoin. Saitko ikinä mitään takasin?

• Siitä6

Asuu Mäntässä.

• remtiukko43fre

Sain Honakselata mitä oli luvatttu ,rehti kaveri on kyllä=)

• x7x7x7x7x7

Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla, että lähettää rahaa esim. 600 euroa, kuten yllä, jonkun tuntemattoman tilille. Tämä Honkanenhan on jo vuosia tehnyt tätä samaa ja sai tuomionkin näistä. Näillä huijauspalstoilla on hänestä useitakin kirjoituksia. Koittakaas nyt vähän viisastua ihmiset!

• Anonyymi

Käyttää ainakin huutiksessa nykyjään Kirpputorihamsteri nimimerkkiä.
      Varokaa

• Anonyymi

Tällä hetkellä tunnus näyttää olevan tällä kaverilla huudossa Wanhatavara.

• Anonyymi

Näyttää että sama kaveri myy zeiss kiikareita fb kirppareilla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Merikarvian nuoriso

taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      117
      5965
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      73
      3898
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      112
      3547
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      272
      3449
    5. Naiselle, rakkaalle!

Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2991
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      121
      2272
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      624
      1964
    8. Morning has broken

Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1754
    9. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      150
      1406
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1394
    Aihe