Onkohan kellään muulla sellasta fetissiä, että runkatessa hieroo kiimalimasta märkää kyrpää skedetossuun tai muihin tollasii kenkiin, esim. adidaksen superstareihin, supraan, niken aif forceihin, air maxeihin tms? Ja lopuks mällää lastit tossujen päälle tai sisään. Mä tykkään sopivasti kuluneista ja likasista tossuista mut tähän voi vastata kyllä jos ylipäätää on tollasia juttuja joskus tullu kokeiltua runkatessaan.
Oon alle kolmekymppinen kundi ja kiinnostais vähän kuulla muista vastaavista tyypeistä. Ainaki vois vaihtaa ajatuksia ja kuulla kokemuksia ton asian suhteen.
Lisää oma kik ossa vastaukseen ni voidaan olla yhteyksis.
Onks kellää täällä mitään tossufetissiä?
12
263
Vastaukset
- ijuy767
Tossuun vai tussuun?
- skedejäbä
Joo tossuun vetely just kiimasta, kuluneisii skedetossuihin kiva hieroo kaluu ja vetää lastit
- niko123456
ijuy767: tossuun.
Tähän alle kannata komentoida kuinka mahtavaa on vetää tossuun jos ei osaa laittaa sitä kikkiä mukaan viestiin. Mä tiedän jo kuinka mahtavaa se tossuun vetäminen on. Viestiketjun idea oli hakea kontakteja niistä, jotka harrastavat tossuun vetelyä.
Just tuli huomattua että mun vanhat valkoset essit on jo paikoin ihan kellastuneet kun täynnä kuivuneita spermatahroja. Mut mä käytän niitä silti ihan peruskäytössä ja kyllähän ne joskus saa vähän katseita, useimmiten skedetyypeiltä joilla on kengät kans epäilyttävän kellastuneet. :D- skedejäbä
Mikäs se sun kikkis on?
- niko123456
Kysyin tossa kahteen kertaan sitä kikkiä enkä laittanu omaani tähän. Joten aika tyhmä kysymys.
- skedejäbä
niko123456 kirjoitti:
Kysyin tossa kahteen kertaan sitä kikkiä enkä laittanu omaani tähän. Joten aika tyhmä kysymys.
Taidat itse olla aika tyhmä....
- niko123456
Millä perusteella päättelit näin?
Juu, on snadi fetissi Converseihin ja valkoisiin tennareihin...
- niko123456
Ok. Mitä mä teen tällä tiedolla?
niko123456 kirjoitti:
Ok. Mitä mä teen tällä tiedolla?
Itepähän kyselit. Ei mulla mitään kikkejä ole... eikä tule. ;o)
- niko123456
Jos luit mun viestin niin kyselin porukkaa ajatustenvaihtoon yms. kikissä. En pyytänyt kertomaan ajatuksia tässä viestiketjussa.
- hullunaskedekenkiin
hookoo123
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918