Haen poikaystävää Vantaalta

11vtyttö

Moi, eli oon 11v (toukokuussa 12) tyttö Vantaalta, ja etin siis poikaystävää. Haluisin että oot 10-13v ja asuisit Vantaalla tai siin lähellä.
Mä oon noin 164cm pitkä jamulla on vaaleen ruskeat hiukset.
Jos kiinnostuit niin tuu skypeen, mun nimi on siel halinalle04. Jos sulla ei oon Skypee nii kommaa tohon alas nii voin kertoo jonkun muun sit.
T. 11vtyttö

26

455

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meekasvamaa

      Mene nyt herranjumala kasvamaa 11 v ja etit viel jostai Suomi24 seuraa ei jumalauta...et saa ketää noi nuorena mee takas leikkii nukeillas ja pois täältä!

      • 11vtyttö

        Ööh... Tota tota... Mua pantii viimeksi eilen ja oon 11v että kyllä mulla poikia riittää. Se kyl oli semmoses uimahallissa jossa kaikki on alasti, sit menin hetkeks nukkuu semmoiseen koppiin jossa oli vaan verho. Sitte joku 17v mies tuli vaa yht äkkii sinne ja alko ekaks hieroo mun pilluu ja sit se alko vaa työntää sisää, vaik sanoin et Oota hetki, mut oli iha kivaa vaik se oliki 17v ja mä oon 11v.


      • lastensuojeluilm

        Toivottavasti tämä on trolli.


      • Dafuck

        Ei helvetti... Mihin tää yhteiskunta on menossa?


      • lastensuojeluilm kirjoitti:

        Toivottavasti tämä on trolli.

        on se trolli, aika selvä...


      • Envoiuskoa
        11vtyttö kirjoitti:

        Ööh... Tota tota... Mua pantii viimeksi eilen ja oon 11v että kyllä mulla poikia riittää. Se kyl oli semmoses uimahallissa jossa kaikki on alasti, sit menin hetkeks nukkuu semmoiseen koppiin jossa oli vaan verho. Sitte joku 17v mies tuli vaa yht äkkii sinne ja alko ekaks hieroo mun pilluu ja sit se alko vaa työntää sisää, vaik sanoin et Oota hetki, mut oli iha kivaa vaik se oliki 17v ja mä oon 11v.

        Tuo oli kyllä jo aikamoista. Oletko tosissasi 17 vee mies pani sinua......olet todella häiriintynyt


      • mietin just samaa ite olin tuossa iässä hiekkalaatikolla


    • Ihastelija

      Voi pyhä Pietari toi sun uimahallijuttus
      T. Toinen 11 vuotias tyttö jolla ON järkeä päässä

      • :)


      • wrestler02 kirjoitti:

        :)

        :PP


      • yuggis_ kirjoitti:

        :PP

        Hei mäki laitan hymiön! ( ͡° ͜ʖ ͡°)


      • Minäkin! 🍑


    • pelipoika02

      Anna sun kik tai numeros

    • 444

      halinalle04 ei vastaa vaikka on paikalla

    • Eivitsi

      Kasva kakara... ja mikä olikaan tämän kaikkialasti_uimahallin nimi?

    • Daniel05

      Anna kik. Pusipusi t.Daniel Kuivalainen

    • Heioikeesti

      K_a_s_v_a h_e_l_v_e_t_i_n p_e_n_t_u_!_!

    • Oot.provo

      Vitun provo.

    • Kommentoijat taitaa olla tyhmempiä kuin aloittaja, eivät tajua selvää trollia (AP viestistä en tiedä, mutta tuo uimahallijuttu on provo)

      • sieorga

        No sille ei voi mitään.
        Jos ovat niin saatanan tyhmiä: Että uskovat tuon alottajan provoiluun.. :D


    • sä, 11v pikkulapsi haet poikkista? no ei oo tervettä! ite oon 14, enkä seurustele, en oo mikää huora, niinku eräät mun luokal, antanu 3-7 tyypille, hyi hitto!

      • Illallaallahlallallaa

        Mitä vittua sä selität


    • Nimimerkkis

      kaikki vaan provosoituu vaikka tää on todennäköisesti bait.

    • 11vtyttö

      Sry toi oli totee ja oon oikeesti 14v.

      • Oon 13 v ite haittaaks se : D?


    • 12tyttö

      Mäki etin poikaystävää oon 12v (kohta 13)ja asun ypäjällä haluisin mua vanhemman eli 12-14v jos kiinnostaa nii sanokaa nii laitan tietoo vaik mun skypen jos sitä ei oo nii keksin jotain T:12 tyttö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      143
      1444
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe