Haen poikaystävää Vantaalta

11vtyttö

Moi, eli oon 11v (toukokuussa 12) tyttö Vantaalta, ja etin siis poikaystävää. Haluisin että oot 10-13v ja asuisit Vantaalla tai siin lähellä.
Mä oon noin 164cm pitkä jamulla on vaaleen ruskeat hiukset.
Jos kiinnostuit niin tuu skypeen, mun nimi on siel halinalle04. Jos sulla ei oon Skypee nii kommaa tohon alas nii voin kertoo jonkun muun sit.
T. 11vtyttö

26

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meekasvamaa

      Mene nyt herranjumala kasvamaa 11 v ja etit viel jostai Suomi24 seuraa ei jumalauta...et saa ketää noi nuorena mee takas leikkii nukeillas ja pois täältä!

      • 11vtyttö

        Ööh... Tota tota... Mua pantii viimeksi eilen ja oon 11v että kyllä mulla poikia riittää. Se kyl oli semmoses uimahallissa jossa kaikki on alasti, sit menin hetkeks nukkuu semmoiseen koppiin jossa oli vaan verho. Sitte joku 17v mies tuli vaa yht äkkii sinne ja alko ekaks hieroo mun pilluu ja sit se alko vaa työntää sisää, vaik sanoin et Oota hetki, mut oli iha kivaa vaik se oliki 17v ja mä oon 11v.


      • lastensuojeluilm

        Toivottavasti tämä on trolli.


      • Dafuck

        Ei helvetti... Mihin tää yhteiskunta on menossa?


      • lastensuojeluilm kirjoitti:

        Toivottavasti tämä on trolli.

        on se trolli, aika selvä...


      • Envoiuskoa
        11vtyttö kirjoitti:

        Ööh... Tota tota... Mua pantii viimeksi eilen ja oon 11v että kyllä mulla poikia riittää. Se kyl oli semmoses uimahallissa jossa kaikki on alasti, sit menin hetkeks nukkuu semmoiseen koppiin jossa oli vaan verho. Sitte joku 17v mies tuli vaa yht äkkii sinne ja alko ekaks hieroo mun pilluu ja sit se alko vaa työntää sisää, vaik sanoin et Oota hetki, mut oli iha kivaa vaik se oliki 17v ja mä oon 11v.

        Tuo oli kyllä jo aikamoista. Oletko tosissasi 17 vee mies pani sinua......olet todella häiriintynyt


      • mietin just samaa ite olin tuossa iässä hiekkalaatikolla


    • Ihastelija

      Voi pyhä Pietari toi sun uimahallijuttus
      T. Toinen 11 vuotias tyttö jolla ON järkeä päässä

      • :)


      • wrestler02 kirjoitti:

        :)

        :PP


      • yuggis_ kirjoitti:

        :PP

        Hei mäki laitan hymiön! ( ͡° ͜ʖ ͡°)


      • Minäkin! 🍑


    • pelipoika02

      Anna sun kik tai numeros

    • 444

      halinalle04 ei vastaa vaikka on paikalla

    • Eivitsi

      Kasva kakara... ja mikä olikaan tämän kaikkialasti_uimahallin nimi?

    • Daniel05

      Anna kik. Pusipusi t.Daniel Kuivalainen

    • Heioikeesti

      K_a_s_v_a h_e_l_v_e_t_i_n p_e_n_t_u_!_!

    • Oot.provo

      Vitun provo.

    • Kommentoijat taitaa olla tyhmempiä kuin aloittaja, eivät tajua selvää trollia (AP viestistä en tiedä, mutta tuo uimahallijuttu on provo)

      • sieorga

        No sille ei voi mitään.
        Jos ovat niin saatanan tyhmiä: Että uskovat tuon alottajan provoiluun.. :D


    • sä, 11v pikkulapsi haet poikkista? no ei oo tervettä! ite oon 14, enkä seurustele, en oo mikää huora, niinku eräät mun luokal, antanu 3-7 tyypille, hyi hitto!

      • Illallaallahlallallaa

        Mitä vittua sä selität


    • Nimimerkkis

      kaikki vaan provosoituu vaikka tää on todennäköisesti bait.

    • 11vtyttö

      Sry toi oli totee ja oon oikeesti 14v.

      • Oon 13 v ite haittaaks se : D?


    • 12tyttö

      Mäki etin poikaystävää oon 12v (kohta 13)ja asun ypäjällä haluisin mua vanhemman eli 12-14v jos kiinnostaa nii sanokaa nii laitan tietoo vaik mun skypen jos sitä ei oo nii keksin jotain T:12 tyttö

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1789
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe