Tiedän, että tää S24 saattaa olla planeetan kehnoin paikka kysyä, mutta kysynpähän. Olisi yksi vähän ajettu ja todella siisti S40 kiikarissa, ainoa mikä mietityttää on 1.6-litran moottori. Liikkuuko mihinkään ? olen tottunut ajamaan aika isolla koneella. Bensaa menee taas vastaavasti niin , että pahaa tekee ja merkkiä en kerro. Puhutaan nyt ihan siis ihan arki ja järkiajosta, maantieohituksista. Dissaukset, epäasialliset lässytykset ja hassunhauskat liirumlaarumit jne, pliis lasten ja varhaisteiniosastolle
1.6 kone, liikkuuko ?
5
308
Vastaukset
- vähän.lukenu
vähän ajetuilla s60 on useita 1,6, mitä tarkoitit, jäi mulle tyhmälle epäselväksi.
- DownSizing
Okei, juu totta. 101 heppanen on se mistä puhutaan.
- Diipadaapass
Liikkuu ja pääsee kaikkiin rajoituksiin, ohituksissa ( kuorma-autot Traktorit) varaa kunnolla tilaa
- 1.8i
Itselläni oli aikoinaan S40 1.8i (taisi olla 115hv) koneella, ja kyllähän tuolla liikenteen virrassa mukana pysyi. Mutta sitä vaihdekeppiä sai vatkata aikalailla.
Onko noiden eri moottoreiden polttoaineen kulutuksessa käytännön eroa onkin toinen asia. Jokunen vuosi sitten ostaessani tosin isompaa volvoa oli suositus enemmin turbo kone, koska se polttoaineen kulutus ei kuitenkaan ollut merkittävästi isompi kuin vapaasti hengittävän. Itselläni päivittyi aikoinaan S40 2.4 (140hv) S60 2.5T geartronic (209hv) ja vaikka voisi kuvitella, että kulutuksessa olisi järkyttävä ero oli käytännön ajossa pienempi kuin ostaessa oletin. Noin 60.000km keskikulutus oli hieman päälle 8.5l/100km. Toki itselläni tulee paljon maantieajoa, joka ei ole niin kulutusta nostavaa kuin kaupungissa jokaiseen punaiseen valoon kiihdytys.
Mutta koeajamallahan tuo selviää, mutta jos on tottunut voimalla ajamaan niin todennäköisesti tuo on laiska. Itse todennäköisesti katselisin noita 2 litraisia, joko turbolla tai ilman.- DownSizing
Kiitoksia infosta, juu koeajossahan tuo selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai999530Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki764947Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.524657Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92411Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1051632- 451448
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota561377Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.491321Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441296Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651281