TYÖKKÄRIN NAISET TARJOO ILMAISIA TYÖNTEKIJÖITÄ

Rah234

Millä oikeudella työkkärin naiset käy tarjoomassa nyt jo ilmaista työntekijää firmoihin.
Harjavallan firmoissa jo käyty.
Eikö ilmaisen työn tekeminen firmoille ole kielletty verottaja!

11

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottapro

      Ilmaisentyövoiman tarjoaminen on ihan ok valtio kannustaa siihen.
      Ja nyt on tulossa työnäyte systeemi vielä eli pari kk työtä ilman palkkaa ja työnantaja saa sitten sanoa et ei kelpaa. Työvoima toimisto ei välitä ns. normaaleja työpaikkoja lainkaan.

      • jaaki84

        No saadaan nuo pätkätyöntekijät jotka on tullut jotenkin toimeen tekemällä useammassa paikassa töitä niin sossujonoon kun ilmaistyövoima rules


    • työllistäminen

      Joo hienoo hommaa oon saanut yhdestä firmasta töitä joka vuosi noi 6kk ja tullut sillä toimeen ihan kohtalaisesti nyt kun kävin taas kysäsemäs et koska voisin aloittaa ilmoittivat että työkkäristä on tarjottu ilmaista työntekijää joten ei minua tarvita mihin tää suomi on menossa

    • työtöntyönhakija

      No niin työkkärin täti kyseli halukkuuttani "vapaaehtoiseen" työnäyte kokeiluun loppu kesästä täytyy siis mennä töihin ilman palkkaa kestäis sen 4kk ja sillee... En vielä laittanut nimeä papereihin, mutta kai se pakko on ettei tulekarenssia.

      • yksityiyrittäjä

        Kyllä meillekin saa tulla ilmaseks töihin,mutta jotain on tehtävä,eikä lusmuilla
        eikä saa varastaa.Eikä mitään ählämiä niistä on huonoja kokemuksia.Muta
        rehelliselle suomalaiselle nuorelle löytyy aina töitä,jos joku maksaa palkan.
        Pieni yhden tekijä firma ei pysty palkkaan ketään.


      • työtöntyönhakija

        Saattaapi olla ettei 0€/h palkka oikee houkuta.
        Vaikka varmasti yrittäjälle hyvä homma et näkee mitä kaveri osaa ja voi käskeä poistumaan jos työ tahti ei miellytä. Eikä muuten yrittäjä sitoudu palkkaukseen tässä työnäyte systeemissä.


    • eiketääntöihinedesilman

      Miksi työnantaja sitoutuisi, eihän työntekijätkään sitoudu, voivat lähteä koska vain!

      • työtöntyönhakija

        Niin jos haluaa karenssin niin kyllä voi lähteä juuh...


      • jaaki84

        Jotkut luulee ettei työntekijää sido mikään kannattais selvittää ensin ennen ku kommentoi


    • Vinnareenvirkeä

      Vinnare on hyvä paikka. Sen kautta voi päästä harjoitteluun ja sitä kautta jopa töihin.
      4h päivässä 2:dessa vuorossa. 9:13 - 11:15klo. = 9Euroa päivä.
      Hyvä ruoka : Vain 2 Euroa annos ja lisääkin saa välillä.
      Joka päivä kuin kotona tehtyä sekä ruokalistaan voi vaikuttaa.
      Työt ei rasita. Kesällä ulkohommia ( Haravointia )/ Talvella ulkohommia Kolausta )
      Vinnare koulun siivousta .

    • KarenssinUhka

      Aiemmin oli itsestäänselvyys että työstä maksetaan palkkaa. Nyt työnantajat ovat oivaltaneet että ihmisiähän voi syyllistää siitä että "pitäisi olla onnellinen että saa edes tehdä jotain" ja palkaksi tulisi kelvata hyvä mieli ja yhteiskunnan tuet. Toisin sanoen palkanmaksu ulkoistetaan veronmaksajille ja jostain sairaasta syystä monet eivät näe tässä mitään väärää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe