Huomenta!
Tilanne on se että olen ensimmäistä kertaa miesystäväni luona yökylässä ja heräsin 10 minuuttia sitten kamalaan vatsakramppiin. Tulin vessaan ja epäonnekseni minuun on iskenyt kammottava ripuli. :(
Parisuhteemme on aika alussa ja olen vessa-asioissa muutenkin ujo. Mietin että noukkisinko vain vaatteeni ja lähtisin vähinäänin hipsimään kotiin vai menenkö takaisin mieheni viereen nukkumaan. Hän herää muutaman tunnin päästä töihin, enkä haluaisi että hän joutuu heräämään aikaisemmin kun ravaan ripuloimassa. :(
Löytyisikö tähän aikaan aamusta apua tilanteeseen?
Apuja aamuun :(
Ripulityttö
4
362
Vastaukset
- jakjak
Keksi pikkuisen älykkäämpi provo!
- Rauhassavaan
Ei mitään hävettävää, jokaiseen meistä iskee joskus ripuli, ollaan sit missä hyvänsä, otat vaan rauhallisesti vaikka alussa oottekin, raana vaikka vuotamaan niin kyllä se siitä, tsemppiä !
- Parempikertoakuinkatua
Kannattaa jo alussa opetella olemaan rehellinen ja kertomaan, että mikä on, niin ei tule väärinkäsityksiä. Jos et tuollaisista pysty puhumaan, niin aika heikoilla ollaan.
- tooshallow
No jos se ei oo krapula paskaa, niin kyllä saa laskea vaikka lattialle, on sen toisen nyt tajuttava hätätilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612991- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa791748Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771285- 391260
- 791080