Kasvojen jatkuva kihelmöinti oireena

jeesatkaa

Olen potenut 3 viikkoa enemmän ja vähemmän kasvoilla puutumista ja kihelmöintiä,nenässäkin.Sitä ennen oireena oli mm nenän sierainten polttelua,ovat ärtyneet vieläkin flunssan jäljiltä.Lääkärillä ei ole aihetta neurolle laitttaa l'hetettä,sain heikotuskohtaukset eräs päivä aamukahvin jälkeen,käsien vapina,heikko olo,sydän löi kauheaasti kierroksia,jalat nytkähteli.Mnein tk hon seurantaan ,otettiin sydäbfilmit,verenpaineet ym verestä.Lääkäri kyseli ja minä vastasin,sain sentään ajan pään röntgeniin...mihin vaiva viittaisi teidän mielestä,kellä ollut vastaavaa? MULLE EKANA TULEE AIVOKASVAIN,ms tauti,liittyykä ms ään muitkin aistikatoja kuin näkö? olen erittäin peloissani ja odotan vaan huonoja uutisia,en pääse näillä oireilla edes neurolle,eikä yksityiseen ole varoja mennä.

2

1946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_voi_auttaa

Täällä ei ole asiantuntijoita, nyt pitää vaan odotella kuvausta ja hakeutua hoitoon, jos oireet sietämättömiä.

• Kahvipaniikki

Onko ollut stressiä tai muutoksia elämäntilanteessa? (ei tarvitse olla edes akuutti tilanne vaan jokin aika sitten tapahtunut)

Paniikkihäiriö nimittäin saattaa ottaa kahvista kipinää ja tekee mm. kihelmöivän naaman ja pahimmillaan fiiliksen, että henkilähtee: rytmihäiriöin tapaisia ja tajunnan tason laskemista. Jotkut saavat juuri kihelmöinnistä itsensä kiinni ja esim. väkevällä pastillilla (chilillä :) ajatukset toisaalle ja tuleva kohtaus menee menojaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe