Persuvaltuutetun ihmeelliset seikkailut

S_Eikkailija

---
kempeles
15.4.2016 13:17

Kiitos suinuksesta, kes. Kerropa, miten pärjäolet kunnallispolitiikassa. Meitä on paljon, siis ihailijoitasi, jotka haluaisimme avaustuksen tähn. Käytätkö paljon puhevroja, steeraatko valtuustossa hepr kirjettä, mimmoisin tuloksin, nauraako toist sulla! Vastaskset mieluutsi tälle paltsalle, jotta kakki löygämme ne.
---
Kesitas_vastaa

15.4.2016 15:56

Kiitos kysymyksestä.

Olen aktivisiiippinen kunnallisvitkuttelija... ei kun vaikuttelija, jolla on syväluotaimellinen ja siunuksellinen vaikutus Kempeleen kunnallselämässä. Tärkein vaikutuskanavani ovat henkilökohtaiset keskustelut aanestäjien kanssa kylänraitilla. Vähemmän käytän puheenvuoroja kunnanvaltuustossa.

Kerran minä pyysin puheenvuoron. Asian otsikkkona oli "Jumalan valtakunnan ja laittomasti maahantunkeutuneiden nuorten muslimimiesten integraatio Kempeleessä". Ajattelin kysyä, mitä tämä sana "integraatio" tarkoittaa.

Melkein minun vieressä valtuustosalissa istuu Kempeleen kunnanvaltuutettu, pääministeri Juha Sipilä. En minä Sipilää paljonkaan arvosta, mutta myönnän, että hän on saattanut oppia jotakin Helsingissä. Kun Sipilä näki, että minä huulillani makustelin sanaa "integraatio", hän siirtyi aivan minun viereeni ja sopotti korvaani, että integraatio on Kempeleen uuden jätevedenpuhdistamon biokemiallinen puhdistusmenetelmä, jolla niin muslimipaskat kuin vl-PASKATKIN vatkataan yhdeksi ainoaksi viherrakennusaineeksi ilman, että tästä aiheutuisi uskonnollisia tai muitakaan selkkauksia.

Ja näytti Sipilä minulle tämän kuvan:

http://i1.wp.com/asialehti.net/wp-content/uploads/2016/02/10400563_10153905840434836_1185883306439557322_n.jpg?zoom=1.5&resize=346,230

Sipilällä oli tästä värikuvaversio, kooltaan 30x40 cm. Tunnistin heti valheveljeni ja Jumalan valtakunnan ylivertaisen pilkkaajan melperin. Kuvassa paska on juuri tulollaan. Melperin paska tuossa värikuvassa oli punaruskea, koska melperi on saanut pahat vuotavat peräpukamat istuttuaan jo 11 vuotta tietokoneen ääressä pilkkaamassa Jumalaa. Sipilä osoirtti kuvaa sormellaan ja selitti, että paska oli juuri tulollaan. Kun se olisi ponnistettu ulos, se huljautettaisiin veden voimalla integroitavaksi jätevedenpuhdistamolle.

Silloin juuri puheenjohtaja tarjosi minulle puheenvuoroa. Mitä olisin sanonut kun integraation salatkin olivat juuri selvinneet? Nousin ryhdikkäänkä ylös. Tälla kerralla en ollut ilkosillani. Sipilä sopotti korvaani, että jos minulla ei ole mitään sanottavaa, niin virnistäisin edes niin kuin tässä kuvassa:

http://www.funckr.com/genimg.aspx?fn=getthefuckawayfr_1565.jpg&t=p&wp=5

Minä virnistin, ja kaikki hörähtivät hyväntuulisesti. Yleisö jopa taputti, mutta silloin puheenjohtaja äityi hakkaamaan nuijallaan pöytää niin että pelkäsin nuijan varren katkeavan. Puheenjohtaja tiedusteli ystävällisesti, olisiko minulla - Jussilla - annettavana Kempeleen kehittämiseksi muuta kuin tämä veret seisahduttava virnistys. Myönsin, että minullahan oli. Tempaisin melperin kuvan Sipilältä ja ehdotin, että se naulattaisiin valuustosalin puhujapöntän etuseinään ja siihen viereen kultakirjaimin kirjoitettaisiin melperin viisikohtainen valheoppilista. Kempeleen valtuuston Jumalan lapset innokkaasti ja yksimielisesti kannattivat ehdotustani, koska he pohjimmiltaan ovat varsin luonnikasta ja vitsikästä porukkaa, vaikka uskovatkin saatanallisiin raamatunvastaisiin valheoppeihin.

Suinusta

Kes.
###
Lainaus on lestadiolaisuuspalstalta.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        131
        2231
      2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

        Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
        Maailman menoa
        271
        2091
      3. Vernu Vasunta

        On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
        Suomussalmi
        69
        1611
      4. En kelpaa sinulle

        Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
        Ikävä
        119
        1392
      5. Olisi hauska tietää

        Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
        Ikävä
        64
        1268
      6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

        Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
        Ikävä
        130
        1229
      7. Minun on vaan päästettävä irti

        Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
        Ikävä
        37
        980
      8. Taidat vanhempi nainen

        Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
        Ikävä
        66
        968
      9. Kertoisit jo

        Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
        Ikävä
        47
        895
      10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

        Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
        Sinkut
        156
        871
      Aihe