Sinä vanhempi jonka pojalla on kevari enduro. Seuraavaksi tulee poliisi jos ei salen pihalla huudattaminen lopu.
Kuukanniemi
7
310
Vastaukset
- mopopelle
Mee sanoo apinalle suoraan vai etkö uskalla.
- katsmies
En uskalla. En voi taata mitä teen. Istunko sitte loppuelämän linnassa miettimässä. En uskalla, en voi taata itseäni. Paha rasti, mutta sen lupaan että huudatus loppuu.
- jumankautajuunääspäivä
Mitäs poliisi sitten sanoo sille marakatille.. -Ootko huudattanut kevaria? -En. -Sitten katsotaan paperit -Asia kunnossa, hyvää päivän jatkoa.
Sitten poliisi menee autoonsa ja sanoo: kuka vittu soitti tällaisen asian takia..?- juujui
Rekisterikilven perusteella on kotiosoite tiedossa. Laitetaan katsastusmies. Loppuu huudatus ja auton ajokin siirtyy kivasti.
- Spuge0
Ja ite kyylä et ole teininä muuta tehnyt, kuin lukenut kiltisti raamattua kotona.
- ennenvanhaan
Kyllä sitä teininä peppuseksiä harrastettiin jo silloin muinoinkin.
- 987654354
VITUN LUUSERIT PAINUKAA VITTUUN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858