1.Minkä kokoinen on 100 litran akvaario?
2.Kuinka paljon kaloja mahtuu 100 litran akvaarioon?
3.Ruokitteko te kalat 2 kertaa päivässä vai enemmän?
4.pitääkö akvaario putsata kerran viikossa?
5.Vaihdatteko te pohjahiekan putsauksen yhteydessä?
6.Pystyvätkö kalat tuottamaan itse c-vitamiinia? (vai mikä se olikaan :D)
7.Minne kalat pitää pistää, Kun putsaan akvaariota?
8.Mikä veden lämpötila pitää olla akvaariossa?
9.Sopiiko tavallinen hanavesi akvaarioon? Vai pitääkö se olla toisenlaista vettä?
Näistä kysymyksistä voitte sanoa, että olen nuori ja minulla ei ole ikinä ollut akvaariota, mutta lupaan että pidän hyvää huolta kaloista ja akvaariosta. :) Kiitos etukäteen, kun vastaat!
Akvaariosta kysymyksiä ja myös kysymystä hoidosta
2
178
Vastaukset
- dfsds4343
1. Sen kokoinen että sinne mahtuu 100l vettä. Akvaarion mitat voi vaihdella mutta kantti kertaa kantti kertaa kantti saadaan akvaarion tilavuus.
2. Riippuu kalalajista.
3. Kaksi kertaa päivässä ja useamminkin. Riippuu kaloista.
4. Hyvä olisi vaihtaa vesi kerran viikossa ja tehdä akvaarion puhdistus.
5. Pohjahiekkaa ei tarvitse vaihtaa koskaan.
6. Vai mikä se olikaan kysymykseen en osaa vastata.
7. Kalat ovat akvaariossa putsauksen ja vedenvaihdon ajan.
8. Veden lämpötila riippuu mitä kaloja akvaariossa on.
9. Kyllä hanavesi käy akvaarioon. Ei sitä vettä oikein muualta saa kuin hanasta. - kollikainenmatt
En tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646578
- 541945
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441751- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3451112Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511065Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907