Ottelut ovat ennalta sovittuja ja harjoiteltuja. Sitä ei myönnetä täysin avoimesti, mutta toisaalta lajia markkinoidaan ensisijaisesti viihteenä. Liikkeet tehdään yhteistyössä vastustajan kanssa ja niiden vaikutuksia liioitellaan. Tästä huolimatta useimmat liikkeet ovat oikeita ja tuskallisia, ja väärin suoritettuina ne voivat aiheuttaa vakavia vammoja. Lajin huipuilta vaaditaan kovaa fyysistä kuntoa, paljon harjoitusta turvallisten tekniikoiden opettelussa sekä näyttelijäntaitoja.
Kun painija "vuotaa" kehässä "verta", verenvuodatus eli juicing on aitoa, vaikkakin se on tavallisesti itse aiheutettu partakoneenterällä (blading). Lisää sanastoa on artikkelissa Amerikkalaisen vapaapainin slangi.
Joskus painija rikkoo tietoisesti käsikirjoitusta ja pyrkii voittamaan ottelun rehellisesti. Nykyään tätä tosin ei huipputasolla tapahdu
Todellisuus ja fantasia
homma-meneenäin
2
151
Vastaukset
älä vaa! monet tääl ei tunnu ymmärtävän!
niin ja hyvä kun kerroit ton, kukaan ei voi nyt väittää muuta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997