Oulussa oli taas joku "viisaitten" paneelikeskustelu vihapuheesta. Kaikki tietysti paheksuivat vihapuhetta, mikä onkin oikein. Ja vaativat vihapuheen lopettamista. Sekin aivan oikein. Kovin vähän oli keskusteltu siitä miksi vihapuhetta esiintyy. Ei se vihapuhe poistu käskyttämällä. Pitäisi ensin miettiä ne syyt, joiden takia vihapuhetta ilmenee. Sen jälkeen pitää poistaa ne syyt. Vihapuhetta syntyy mm. siksi, että joku kokee jääneensä ns. mopenosille, kun jollekin toiselle ansiotta jaetaan etuisuuksia enemmän. Varmaan monia muitakin syitä löytyy. "Viisaitten" olisi syytä pitää uusi paneeli.
Vihapuhe pitää poistaa
37
376
Vastaukset
- hyvähyvempihyvyys
Etkö tiennyt että viha on luonnoton ja kielletty tunne joka pitää kitkeä pois meistä suomalaisista keinolla millä hyvänsä? Siitä ei saa eikä pidä puhua, sille ei saa antaa valtaa. Tykätä ja rakastaa saa.
- Kaikkiseiskoonjaloillaan
Omaansa saa puollusta ja turha suvaitsevaisuus pois ja turha syöttö on loputtava, mitäs passaaminen suomalaisille kuuluu.
- Ajatelkaa-laajemmin
Lestoja on syytäkin vihata, on ne niin paljon kieroilleet ja siipeilleet. Mamut taas eivät voi tilanteelleen mitään. Jokainen lähtisi pakoon, jos alkaisi päitä tipahdella ja paljain käsin pitäisi taistella. Totta on, että sieltä tulee rikkaat ja miehet, mutta kun se pakolaiseksi pääseminen on harvojen etuoikeutettujen mahdollisuus. Eli jos olet hyväkuntoinen mies, voit tulla tyyliin metsiä pitkin, roikkua rikkaiden veneessä Afrikasta Kreikkaan. Tai jos olet rikas, voit perheinesi ostaa lipun siihen veneeseen ja päästä Suomeen, jossa et ole enää rikas hintatason vuoksi. Eikä sitä omaisuutta voi edes ottaa mukaan. Jokainen mamu asuisi mieluummin kotimaassaan, jos se olisi mahdollista!
- Tätäkohdenkäymme
Euroopan islamisoituminen:Tanska
Juttusarja käy maakohtaisesti läpi Euroopan valtioita ja niiden islamisoitumista.
http://mvlehti.net/2016/04/17/euroopan-islamisoituminentanska/
Lukekaas Oululaiset itse, mutta siivilöikää mielessänne ropakanta.
Ei tuo totta voi olla, kun noita uusia laskukoneitakin tarvitaan, kaupungin johossa. - 51823
Lähtisköhän se vihapuhe pakkosivistämällä nämä isämmaan pullustajat?
Takaisin koulunpenkille kaikki sivistyksensä pelkän peruskoulun tai amiksen varaan jättäneet. Toimeentulotuki vastikkeelliseksi, sidotaan se koulumenestykseen. Yleissivistystä kun hieman parannetaan niin kyllä ne silmätkin aukeavat kanssaelävien suhteen omaa napaa pidemmälle. Tai sitten eivät, mutta eipähän ainakaan ole joutilailla aikaa sohvalta valittaa kun pitäisi lukea kokeisiin jottei toimeentulotuki lopu.- teoreetikko51823sivistys
Lähtisköhän ne nää sunkin suuret suunnitelmat pakkopaidalla sinusta? Matuille pakkosivistystä johonkin saareen ja sinun tapaiset tyypit kaikki sinne samaan saareen, niin sen jälkeen tietäisit mistä puhut, kun matujen kanssa viettäisit aikaa edes pari viikkoa samassa saaressa. Et tiedä mitään, kun et ees tunne kunnolla yhtään matua. Sillattomaan saareen ja veneet ja lautat ja uimarenkaat pois.
- Nyt_riittää
Nyt naama kiinni kun et itse ole lukiolaista kummenpi ns. ylioppilas. Olen itse korkeasti koulutettu enkä ikinä hyväksy Isiemme maan tuhoamista maahanmuuttajien toimesta. Eli opettele itse Isänmaalliseksi ennenkuin alat vinkumaan. Lähtee se sinultakin kämppä alta kun eläkkeesi on niin pieni ettet pysty vuokraa tai vastiketta maksamaan kun Suomella ei ole varaa enää eläkkeisiin kun nämä maahanmuuttajat on maksettava. Luuletko että heiltä otetaan jotain pois? Aivan väärä luulo!
- Laitakaastietoapäättäjil
Rasisti ja vihapuhe, näillä musutus peruskansan yrittävän nujertaa ja muslimisoida suomi.
Maahanmuuttajat saavat 4,4 kertaa enemmän sosiaalitukia, kuin kantasuomalaiset.
OECD:n raportti kertoo.
https://suomimedia.wordpress.com/2015/08/09/totuus-mamut-saavat-moninkertaisesti-enemman-tukia-kuin-kantasuomalaiset/
YMÄRTÄVÄTKÖS PÄÄTÄJÄMME TUOTA RAPORTIA, LAITAKAAN VIESTIÄ HEILLE- 91120
En ole koskaan sossusta käynyt tukia nostamassa, joten tuo tuollainen pakolaisille kateellinen mussutus tukien määrästä vain hymyilyttää tällaista, joka veroillaan elättää teitä molempia. Mene vittu laiska töihin niin ei tuet kiinnosta suakaan.
- SirppiJaVasara
Ei umpisuvakeilla ole järkeä päässä ja peräpääkin ruilaa puoleen ja toiseen.
- Rahanpumpausiärestelmät
91120 kirjoitti:
En ole koskaan sossusta käynyt tukia nostamassa, joten tuo tuollainen pakolaisille kateellinen mussutus tukien määrästä vain hymyilyttää tällaista, joka veroillaan elättää teitä molempia. Mene vittu laiska töihin niin ei tuet kiinnosta suakaan.
Ihmisoikeusjärjestötkin toteavat, etteivät matut voi koskaan elättää itseään
Pakolaisten etujen ajajat kiiruhtavat kritisoimaan perheenyhdistämiselle asetettavaa tulorajaa.
http://mvlehti.net/2016/04/19/ihmisoikeusjarjestotkin-toteavat-etteivat-matut-voi-koskaan-elattaa-itseaan/
Ei kuitenkaan niin suurta valetta, ettei olisi totta toinen puoli. Iltalehti lipsauttaa ohimennen ilmeisen totuuden turvapaikanhakijoiden taloudellisista näkymistä.
“Ihmisoikeusjärjestöt kritisoivat erityisesti toimeentulovaatimusta, joka sisältyy hallituksen esitykseen. Järjestöjen mukaan tuloraja tekisi perheenyhdistämisen käytännössä mahdottomaksi.”
Iltalehti siis sanoo suoraan, että on mahdotonta, että turvapaikanhakija koskaan ansaitsisi niin paljon, että hän saisi elätettyä itsensä ja perheensä ilman tukiaisia. Ollaanko Iltalehdessä hiljalleen heräämässä todellisuuteen? - 16622
Ja taas tulee linkkiä Venäjän desanteilta MV lehteen. Tuolla linkillä uskottavuutesi tipahtaa automaattisesti nollaan ja koko teksti jää lukematta.
- Oulustakosealkaa
Salaliittoteoreetikoille herkkua lukijan kolmesta kartasta
Hieman pohdintaa ja yhtälöittämistä on lukijamme harrastanut.
http://mvlehti.net/2016/04/19/salaliittoteoreetikoille-herkkua-lukijan-kolmesta-kartasta/
Kommentti, lue loput itse jutun perästä.
Onkohan näin käynyt monestikin ihmiskunnan historiassa, että kansa menettää itsesuojeluvaistonsa ja haluaa tuhota itsensä vai onko tämä läntisen maailman hukuttautuminen ainutlaatuinen tapahtuma koko maailmanhistoriassa?- 16622
Menehän desantti ryssälään mv-linkkejäsi esittelemään.
- vihaanmatuja
Kyllä vihapuheet loppuu kun pistetään irakinpellet ja somalipaskat ulos maasta. Niin yksinkertaisesti se käy. Päästään loisista ja vihapuheista eroon kertaheitolla. Niinkauan kun noita lapamatoja hyysätään maassamme vihapuheet ovat kunniassa ja toivottavasti vain lisääntyvät. Joten....vihataan paskasakkia oikein kunnolla! Ivataan ja syljeskellään. Nyt kesäksi jokaiselle pamput mukaan, joilla voi tarpeentullen mäjäyttää paskanaamaa päähän.
- Toimintaa-kiitos
Mene laittamaan ne ulos maasta.
- sairaalatheitteillä
Olen samaa mieltä:
Irakinpukit ja Somalipaskavarpaat ULOS MAASTA!
Niin yksinkertaisesti se käy!
Päästään loisista eroon kertaheitolla ja Suomen rahat voidaan siirtää oikeisiin osoitteisiin näiltä loiseläjiltä eli vanhusten vammaisten sairaiden lasten hoitoon ja kuntoutukseen ja kokonaisvaltaiseen avustamiseen.
- eturiviin
Matut ja suvakit leimaavat maahahanmuuttokriittiset rasisteiksi jollemme hyväksy matujen täyshoitoa
Sitten, kun viimeinenkin somali ja matu ajettu täältä pois, niin autan heitä kotimaahansa.
Ajettiinhan täältä saksalaisetkin, joten tarvitaan vain joukkovoimaa ja maamme on puhdistettu raiskareista ja terroristeista.- 718
Minä voisin kyllä aloittaa tuon maastapoistamisen sinusta. Saisit vähän omakohtaista kokemusta siitä millaista luksusta se on olla pakolainen ;)
- eturiviin
718 kirjoitti:
Minä voisin kyllä aloittaa tuon maastapoistamisen sinusta. Saisit vähän omakohtaista kokemusta siitä millaista luksusta se on olla pakolainen ;)
Mitä pakolaisia nämä nuoret miehet ovat? Jättäneet perheensä oman onnensa nojaan.
Nämä ovat isisin lähettiläitä ja siksi ne pitää häätää täältä.
Isäni taisteli 5 vuotta itsenäisyytemme puolesta. Maamme on liian kallis annettavaksi muslimien temmellyskentäksi. - Ime-vehjettä
eturiviin kirjoitti:
Mitä pakolaisia nämä nuoret miehet ovat? Jättäneet perheensä oman onnensa nojaan.
Isäni taisteli 5 vuotta itsenäisyytemme puolesta. Maamme on liian kallis annettavaksi muslimien temmellyskentäksi.Sinä ja isäsi olette täysiä pellejä molemmat.
- 369
"Isäni taisteli 5 vuotta itsenäisyytemme puolesta."
Mahtaa hävetä jälkikasvuaan josta tuli noin ahdasmielinen ihminen. - eturiviin
369 kirjoitti:
"Isäni taisteli 5 vuotta itsenäisyytemme puolesta."
Mahtaa hävetä jälkikasvuaan josta tuli noin ahdasmielinen ihminen.Häpeän teidän käpykaartilaisten jälkikasvun puolesta, jotka ette anna mitään arvoa itsenäisyydellemme, joka on verellä lunastettu.
Onneksi ei isäni ole enää näkemässä tätä, kun maatamme ajetaan musulandiaksi. - Otahan-selvää-hullu
eturiviin kirjoitti:
Häpeän teidän käpykaartilaisten jälkikasvun puolesta, jotka ette anna mitään arvoa itsenäisyydellemme, joka on verellä lunastettu.
Onneksi ei isäni ole enää näkemässä tätä, kun maatamme ajetaan musulandiaksi.Millä vitun verellä? Tuurilla se on lunastettu. Mulle ei Suomi ja suomalaisuus merkitse vittu mitään. Muuttaisin heti mielellään lämpimään.
- isäinkinolisotamies
Otahan-selvää-hullu kirjoitti:
Millä vitun verellä? Tuurilla se on lunastettu. Mulle ei Suomi ja suomalaisuus merkitse vittu mitään. Muuttaisin heti mielellään lämpimään.
Rajat on auki ulospäinkin. Tervemenoa ja ota lauma näitä musuja mukaasi. Pysykää siellä lämpimässä.
Käyppä sankarihaudoilla katsomassa kuinka monta nuorta miestä on menettänyt henkensä, jotta sinä voit lässyttää täällä. Katso myös minkä ikäisiä he ovat olleet. Nämä tänne tunkeutuvat sotilaskarkurit ovat saman ikäisiä ja jopa vanhempia. - 101626
isäinkinolisotamies kirjoitti:
Rajat on auki ulospäinkin. Tervemenoa ja ota lauma näitä musuja mukaasi. Pysykää siellä lämpimässä.
Käyppä sankarihaudoilla katsomassa kuinka monta nuorta miestä on menettänyt henkensä, jotta sinä voit lässyttää täällä. Katso myös minkä ikäisiä he ovat olleet. Nämä tänne tunkeutuvat sotilaskarkurit ovat saman ikäisiä ja jopa vanhempia.Vittu te "isämmaan pullustajat" olette häpeäksi niin veteraaneille kuin sankarivainajillekin joiden selän taakse te perkeleen raukat yritätte piiloutua. Luuletko sinä saatanan tollo tosissasi, että he VAIN sinulle ja sinun umpimieliselle maailmankuvallesi Suomen Venäjältä pelastivat?
Olen keskustellut usean veteraanin kanssa aiheesta - kas kun sattuneesta syystä olen heidän kanssaan tekemisissä - enkä ole vielä törmännyt yhteenkään joka ymmärtäisi SINUN ahdasmielistä "suomi vain suomalaisille" ajatusmaailmaasi. He uhrasivat nuoruutensa meille kaikille, myös sille VAPAUDELLE tulla Suomeen jos haluaa. Jos sinun rasistinen homogeeninen ihannevaltiosi olisi ollut heidän tavoitteenaan niin he olisivat päästäneet venäläiset maahan. Tätä ajatusmaailmaa meille nyt yritetään tuoda uusilla keinoilla mv-lehden ja muiden Venäjän desanttien kautta. Isäsi varmaan on todella ylpeä umpityhmästä jälkikasvustaan kun nuolet Venäjän ja heidän desanttiensa pyrkimystä tehdä Suomesta yhtä rasistinen kuin Venäjästä . - jeäkär
101626 kirjoitti:
Vittu te "isämmaan pullustajat" olette häpeäksi niin veteraaneille kuin sankarivainajillekin joiden selän taakse te perkeleen raukat yritätte piiloutua. Luuletko sinä saatanan tollo tosissasi, että he VAIN sinulle ja sinun umpimieliselle maailmankuvallesi Suomen Venäjältä pelastivat?
Olen keskustellut usean veteraanin kanssa aiheesta - kas kun sattuneesta syystä olen heidän kanssaan tekemisissä - enkä ole vielä törmännyt yhteenkään joka ymmärtäisi SINUN ahdasmielistä "suomi vain suomalaisille" ajatusmaailmaasi. He uhrasivat nuoruutensa meille kaikille, myös sille VAPAUDELLE tulla Suomeen jos haluaa. Jos sinun rasistinen homogeeninen ihannevaltiosi olisi ollut heidän tavoitteenaan niin he olisivat päästäneet venäläiset maahan. Tätä ajatusmaailmaa meille nyt yritetään tuoda uusilla keinoilla mv-lehden ja muiden Venäjän desanttien kautta. Isäsi varmaan on todella ylpeä umpityhmästä jälkikasvustaan kun nuolet Venäjän ja heidän desanttiensa pyrkimystä tehdä Suomesta yhtä rasistinen kuin Venäjästä .Minäkin olen keskustellut veteraanien kanssa, joista yksi on setäni. Heistä ei yksikään hyväksy tätä islamistien invaasiota, vaan ovat kauhuissaan tulevien sukupolvien kohtaloista. Eräskin sanoi, että jos olisi tiennyt, että maatamme tulee miehittämään muslimit, niin olisi ollut sama antautua ryssälle.
Muslimit tulevat vain valloitustarkoituksella. He eivät ansaitse olla täällä. - kukaaneiusko
jeäkär kirjoitti:
Minäkin olen keskustellut veteraanien kanssa, joista yksi on setäni. Heistä ei yksikään hyväksy tätä islamistien invaasiota, vaan ovat kauhuissaan tulevien sukupolvien kohtaloista. Eräskin sanoi, että jos olisi tiennyt, että maatamme tulee miehittämään muslimit, niin olisi ollut sama antautua ryssälle.
Muslimit tulevat vain valloitustarkoituksella. He eivät ansaitse olla täällä.Keksi lisää.
- jeäkär
kukaaneiusko kirjoitti:
Keksi lisää.
Omapa on häpeäsi, jollet usko totuutta. Niin mielelläni laittaisin tänne veteraanien nimet, joiden kanssa olen keskustellut. Tosin yksi heistä nukkui ikiuneen joulukuussa.
Onhan niitäkin veteraaneja vielä elossa, jotka olivat käpykaartilaisia ja ovat nyt ottamassa tänne kaikki, jotka haluavat tulla. Niiden kanssa olet ilmeisesti jutellut.
Nyt on sankoin joukoin ns.pakolaisia lähtenyt kotimaahansa. Se kertoo, ettei siellä niin turvatonta olekaan. Taitaa olla niin, että järkevät palaavat ja tänne jää ne iitintiltut (vanhemmat lähisukulaisia keskenään). - sossulaisetElämöi
Otahan-selvää-hullu kirjoitti:
Millä vitun verellä? Tuurilla se on lunastettu. Mulle ei Suomi ja suomalaisuus merkitse vittu mitään. Muuttaisin heti mielellään lämpimään.
TERVEMENOA!!!!!!!!!
EIKÄ TAKAISIN TULOA!!!!!!!!
Mikset muuta?
Ei taida olla rahaa? - kuinkassittensuupannaan
eturiviin kirjoitti:
Isäni taisteli 5 vuotta itsenäisyytemme puolesta. Maamme on liian kallis annettavaksi muslimien temmellyskentäksi.Isisin nuoria sotilaita kaikki ukot.
- Lautaneneestäpoikkee
Koska oulussa veetään lautanen pois matujen eestä
- Ouluunäitälisää
Seksuaalinen ahdistelu nousi 820% Helsingissä !
Tämä siis talviajalta, kesä on vasta tulossa.
http://mvlehti.net/2016/04/22/seksuaalinen-ahdistelu-nousi-820-helsingissa/
Kuinka maanpetturihallitus nukkuu öisin muutettuaan Suomen muutamassa kuukaudessa turvattomaksi maaksi? Vastaus: helvetin hyvin, koska se AHNE psykopaattilauma ei välitä kantasuomalaisista pätkääkään, vaan uhraa vähääkään epäröimättä oman kansansa monikultin alttarille rikastuakseen matubisneksellä ja muulla oheiskieroilulla. VMP!!!! - siptur
juuri näin! valtionrahoituksella ja lainalla-jopa sipiläkin kommentoi että velaksi eläminen pitää loppua,oho!jopa duunariäitini tiesi 70-luvulla saman.mutta niin kiva laajentaa yksiköitä palkata uskonveljiä sisaria vejättää ikämääräykdiä.
- Ähläämit
Kaikki islaminuskoiset voivat asua siellä missä heidän uskontonsa on luotu. Eurooppa ei tarvitse yhtään terroristien koulutusmoskeijaa enää. Lähi-idässä löytyy kymmeniä rikkaita ja turvallisia maita,miksi tulla tänne kun he eivät sopeudu meidän kulttuuriin. Euroopan poliitikkojen sinisilmäisyys ja naiivius on nyt kostautunut karvaalla tavalla. Rasismi on täysin eri asia kun näitten islaminuskoisten maahantulon estäminen. Enemmistö suomalaisista ei halua tänne islamisteja,niin miksi poliitikot eivät tätä usko?
- samaamieltäkanssasi
olen täysin samaa mieltä
- SanatJaTeot
Olen samaa mieltä pellepanelistien kanssa. Vihapuheet pitää lopettaa ja ryhtyä sanoista tekoihin. Näinhän oikeastaan jo tapahtuukin kovaa vauhtia. Pyhäjoella poltettiin poliisiauto ja Orimattilassa vedettiin matuja turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t907286- 353851
- 453460
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402582- 2192518
- 402393
- 1292309
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292209Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna191943- 451902