Olet minulle tärkeä

thankyouall

En aina jotenkin pysty viestittämään sitä opettajilleni.

Mulla on kotona usein aika vaikeaa, mutta henkinen väkivalta tuntuu jotenkin tabulta, kun kaikkii näyttää olevan päällisin puolin hyvin. En kelpaa vanhemmilleni ja itsetuntoni on usein ihan maassa.

Mutta sitten on koulu. Mulla on oikeesti maailman parhaat opettajat. Ne osaa olla ihmisenä läsnä, jaksaa katsoa mua edes sen sekunnin verran ja on siellä opettamassa, juuri mua varten.

Vaikka mulla on koulussakin usein mieli maassa kotiasioiden vuoksi, vaikka oon usein itkun partaalla, masentunut ja käyttäydyn oudosti. Niin koulussa on silti hyvä olla. Mä en tiedä miten sen opettajilleni viestittäisin. Niille mä oon yksi oppilas muiden joukossa. Ne on jokainen mulle koko maailma. Nautin oppimisesta ja oon siinä hyvä, ka 9.7 :) ja mä halusin vaan kiittää kaikkia teitä opettajia, ootte oppilaille tärkeämpiä kuin ehkä luulette! Kiitos kun ootte siellä mua varten!!! :)

4

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaiSitten2

      Tai sitten sulla on kotona kaikki hyvin ja haluat menestyä elämässäsi, että pääset toisen kaupungin kouluun. Koulun suhtautuminen on saattanut olla yhtä helvettiä, joten pyrit tekemään ainoastaan kuten koulussa kuuluu. Olemaan hiljaa ja saamaan hyviä numeroita kokeessa, ettet joudu koulun hampaisiin...

      • TaiSitten2

        ...ja jotkut vielä minimoivat vielä koulussaoloajankin.


      • Matikanmaikka65

        Ilkeää :( kiitos kauniista sanoistasi AP, toivottavasti sinunkin kotiolosi muuttuvat parempaan päin :)


    • TaiSitten2

      Nin tai toivottavasti edes opettajasi vaihtuisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      186
      3131
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      169
      2273
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      68
      2009
    4. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      50
      1449
    5. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      83
      1437
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      182
      1334
    7. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      97
      1251
    8. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      373
      1120
    9. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1113
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      24
      988
    Aihe