Olet minulle tärkeä

thankyouall

En aina jotenkin pysty viestittämään sitä opettajilleni.

Mulla on kotona usein aika vaikeaa, mutta henkinen väkivalta tuntuu jotenkin tabulta, kun kaikkii näyttää olevan päällisin puolin hyvin. En kelpaa vanhemmilleni ja itsetuntoni on usein ihan maassa.

Mutta sitten on koulu. Mulla on oikeesti maailman parhaat opettajat. Ne osaa olla ihmisenä läsnä, jaksaa katsoa mua edes sen sekunnin verran ja on siellä opettamassa, juuri mua varten.

Vaikka mulla on koulussakin usein mieli maassa kotiasioiden vuoksi, vaikka oon usein itkun partaalla, masentunut ja käyttäydyn oudosti. Niin koulussa on silti hyvä olla. Mä en tiedä miten sen opettajilleni viestittäisin. Niille mä oon yksi oppilas muiden joukossa. Ne on jokainen mulle koko maailma. Nautin oppimisesta ja oon siinä hyvä, ka 9.7 :) ja mä halusin vaan kiittää kaikkia teitä opettajia, ootte oppilaille tärkeämpiä kuin ehkä luulette! Kiitos kun ootte siellä mua varten!!! :)

4

214

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TaiSitten2

Tai sitten sulla on kotona kaikki hyvin ja haluat menestyä elämässäsi, että pääset toisen kaupungin kouluun. Koulun suhtautuminen on saattanut olla yhtä helvettiä, joten pyrit tekemään ainoastaan kuten koulussa kuuluu. Olemaan hiljaa ja saamaan hyviä numeroita kokeessa, ettet joudu koulun hampaisiin...

• TaiSitten2

...ja jotkut vielä minimoivat vielä koulussaoloajankin.

• Matikanmaikka65

Ilkeää :( kiitos kauniista sanoistasi AP, toivottavasti sinunkin kotiolosi muuttuvat parempaan päin :)

• TaiSitten2

Nin tai toivottavasti edes opettajasi vaihtuisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      103
      986
    2. 61
      907
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      693
    4. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      63
      661
    5. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      562
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      558
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      25
      529
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      50
      516
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe