Meillä oli suunnitelmana kokata tänään ruokaa minkä lisukkeeksi tulisi kuumentamatonta Creme Bonjour Cuisinea. Onko sitä ok syödä raskaana? Jotenkin omaan päähän ei mahdu, että miksi muut maitotuotteet ovat pastöroituna ok mutta tuorejuustot ei, mutta enhän minä mikään elintarvikeammattilainen olekaan. Ainakin Arlalla taitaa olla jotain vastaavia maustettuja fraiceja myös. Mietin, että tuolla voisi korvata tuorejuuston leivälläkin mikäli tuota vaan saisi syödä. Margariini ei minulle yhtään maistu, ja rae- ja sulatejuustopohjaiset levitteet pannassa ihan yhtä lailla kuin tuorejuustokin.
Creme Bonjour Cuisine?
mammatobe
1
1721
Vastaukset
- Dkdk
Monet on saanut neuvon, että juuri avatusta pastöroidusta tuorejuustosta voi syödä. Mä asun ulkomailla, ja täällä saa syödä niitä rajattomasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 585060
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai544572Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1224499Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san2951690- 831329
- 2281308
- 751294
- 3061005
- 199930
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.50830