Paimiossa tapaa toisinaan autoilijoita,

malliauitoilija

joilla on ihmeellinen tapa pysähtyä eteen aiheuttaen vaaratilanteita ennen kuin kääntyvät jompaankumpaan suuntaan. Luulisi jokaisen ymmärtävän, että autossa on ratti, jota on kevyempikin käännellä ajon aikana kuin auto pysähtyneenä ja takanatulijallahan saattaa olla vaikka jarrut vialla tai hoksottimet hukassa. Eilenkin taas malliesimerkki näkyi S-marketin parkkipaikan reunassa , kun olin menossa tankkaamaan autoani. Nimittäin yksi naikkonen pysähtyi eteeni hieman ennen betoniporsaita. Koska autossani on ratti, lähdin tietysti ohi vasaemmalta puolelta ja kun olin rinnalla ,tämä tietystikin lykkäsi vilkun vasemmalle päälle ja oli vähällä ajaa kylkeeni.

8

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisetparempiikuskei

Kaikille, jopa niille täydellisille mies kuskeille, käy vahinkoja.Niistä vaan ei kirjoitella.Tutkimustulosten perusteella, naiset ovat parempia kuskeja kun miehet.Opettele siis arvostamaan naisia, äitiskin oli/on nainen ;)

• nm1

Ok.

• yhteispelilläsesujuu

Niinpä, autokoulussakin opetettiin ennen, että on hyvä tapa laittaa vilkku päälle jo hyvissä ajoin, jos johonkin meinaa kääntyä ja on ryhmittäydyttävä vasemmalle käännyttäessä keskiviivan välittömään läheisyyteen siten, että oikealta puolelta pääsee ohi, jos on esim. vastaantulijoita.

• niinkai

Juu, ei risteysalueella vasemmalta puolelta saakaan ohittaa ja ohittaminen voi olla jopa kielletty.

• minäensin

Juu, ollaan huomattu että paimiolaiset ovat kuskeina ihan pohjasakkaa.

• niinpäsniin

sinä olet malliesimerkki vaarallisesta ja piittaamattomasta narsistisesta kuljettajasta.

• eiongelmaa

Perään ajaja maksaa.Älä roiku perässä, pidä turvaväli :)

• voiittumitäpaskaa

Ei paimiolaiset tajua sitä , mitä turvaväli tarkoittaa, toinen vaikea asia on stoppi merkki ja valkoinen viiva, kolmas vaativa ymmärtäminen on kolmio merkki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe