Matkaseuraa kesä-heinäkuussa

juliet__

Moi! Olen 25 vuotias nainen vailla matkaseuraa. Tarkoitus olisi lähteä kesä- tai heinäkuussa 2016 lomailemaan. Itse en ole matkustellut juurikaan, eikä kielitaitokaan ole kovin kummoinen. Turkissa, Bulgariassa ja Kreikassa olen käynyt, joten mieluiten jonnekin muualle tällä kertaa. Mielessä olisi kuitenkin jonkunlainen rantaloma (jossa mahdollisuus myös nähtävyyksiin, ostoksiin ja mahdollisesti jonkun sortin biletykseenkin) esimerkiksi Maltalle tai Kyprokselle tai muuhun vastaavaan perus suomalaisten suosimaan matkakohteeseen. Olen opiskelija. Matkabudjettini ei ole kovin kummoinen, joten se rajaa vaihtoehtoja jonkun verran. Matkaseuralainen voisi olla 23-33 vuotias, sukupuolella ei ole väliä. Kuhan olet huumorintajuinen ja reipas. Sosiaalisuuskaan ei ole haitaksi. Ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan kohtaisko meidän matkatoiveet :)

4

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antti9393

      Heippa! Samoilla fiiliksillä täällä 23v mies. Matkakuume on kova! Mihin otan yhteyttä?

    • isokiho1001

      Joo panettaa. Voisin tulla paneen sua ja maksaa matkat

    • enlähde

      vai että 70v äijän pakulla pitäis retkelle lähteä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään