Moi! Olen 25 vuotias nainen vailla matkaseuraa. Tarkoitus olisi lähteä kesä- tai heinäkuussa 2016 lomailemaan. Itse en ole matkustellut juurikaan, eikä kielitaitokaan ole kovin kummoinen. Turkissa, Bulgariassa ja Kreikassa olen käynyt, joten mieluiten jonnekin muualle tällä kertaa. Mielessä olisi kuitenkin jonkunlainen rantaloma (jossa mahdollisuus myös nähtävyyksiin, ostoksiin ja mahdollisesti jonkun sortin biletykseenkin) esimerkiksi Maltalle tai Kyprokselle tai muuhun vastaavaan perus suomalaisten suosimaan matkakohteeseen. Olen opiskelija. Matkabudjettini ei ole kovin kummoinen, joten se rajaa vaihtoehtoja jonkun verran. Matkaseuralainen voisi olla 23-33 vuotias, sukupuolella ei ole väliä. Kuhan olet huumorintajuinen ja reipas. Sosiaalisuuskaan ei ole haitaksi. Ota rohkeasti yhteyttä ja katsotaan kohtaisko meidän matkatoiveet :)
Vastaukset 4
- Antti9393
Heippa! Samoilla fiiliksillä täällä 23v mies. Matkakuume on kova! Mihin otan yhteyttä?
- isokiho1001
Joo panettaa. Voisin tulla paneen sua ja maksaa matkat
- enlähde
vai että 70v äijän pakulla pitäis retkelle lähteä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482