Mitä lapset makselee

EnoONkauppias

viikkorahoistaan? Meillä minä annan omilleni 250 e kk, kaikki kerralla, ja loppu häämöttää jo viikkoa ennen. Tyttö on 7 v ja poika 5v . Viikkoa ennen pitää taas antaa 40 e jotta pärjää kuun loppuun.
Meillä lapset käy tuossa naapurin ravintolasssa syömässä ja ostelevat vaatteita ja leluja.

9

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirvamatilda

      Minä annan tiskien laitosta 50 c roskien viemisestä 20c ja koiran ruokkimisesta 20c ja maksan perjantaina. Lapsi sai tänä viikonloppuna vain 70c ja valitti että näin vähän mihin minä tokasin, että "oisko kannattanu laittaa tiskit ku pyydettiin. Lepyin ja annoin viedä pullot kauppaan josta sai euron.

      Ostettiin vasta uus jopo tytölle ja kypärä, tytön omalta tililtä jossa on elarit

      • unohditkotaas

        ettei yhruikuilla oikeutta elareihin ilman isän huoltajuutta lapsen asumista 50/50 isällään..


      • mirvamatilda

        Mulla ei oo hajuakaan miten vastata tuohon.


    • eimittään

      Meillä ei lapset maksa mitään viikkorahoistaan. Me vanhemmat maksamme heille kaiken.

    • Lelia67

      Kauhea summa rahaa noin nuorille lapsille ???
      Rahankäyttö ei ole hallussa kun tottuvat noin suuriin rahoihin ja vielä saavat täydennystä eli se pitäisi ainakin lopettaa.
      Huono kasvatusmetodi eli saat vielä aikuisenakin "lainailla " pitkin matkaa !!

      • itsekkäitäonpaljon

        Meinaat siis että vanhemmat saa kaljotella lasten rahoilla, elareilla ja lapsilisillä? Lapsille ei muuta kun vanhaa maksalaatikkoa.


    • gsdfgdsgsdg

      Paska trolli, ton ikäset edes osaa käydä kaupassa yksin eikä kukaan anna tommosta summaa kuussa kellekään, ellei ole pakko

    • Mirkkula

      Lapsillehan tehdään sitämukaa sääntöjä kun ne kasvaa, joillekin voi antaa enemmän joillekin vähemmän ja sitten laatia niitä sääntöjä joita lapsi äidin mielestä tarvii-

    • viikkorahaOY

      Meillä lapset saavvat 100 ekk ja sitä korotetaan 2 % joka vuosi. Istumme päydän ääreen ja jokainen saa kertoa kuulumiset ja toiveet. Sitten keskustelemme hankinnoista ja toiveista, ja teemme tulokäyrän ja menokäyrän. Siitä sitten mietimme tärkeet ja ei tärkeet asiat.
      Budjetti tulee jokaisen tehdä ja jos joku haluaa korottaa summaa se tulee esittää varteenotettavasti meille kaikille.
      Säästään on tultava 6 % kuukaudessa jotta voi sitten vaifkka lainata toiselta.
      Joka vuosi valitsemme uuden puheenjohtajan ja sihteerin sekä rahastonhoitajan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe