Liput Tukholmaan reissuun on varattu

LähtöpäiväLähestyy

Vielä joku ehtii ottamaan Tukholmaan yhteyttä ja valehtelemaan minusta.

86

745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä-selität

      Mitäh?

    • NouSot

      Muista pakata peruuki mukaan.

    • OnkoToiveita

      Mitä toivot meidän heille valehtelevan? Kerrommeko heille että olet henkisesti ja ruumiillisesti terve nainen? Siinä tulisikin jo kolme valhetta!

    • ymmällään

      Kuka menossa Tukholmaan ja miksi?

      • Vaniljako

        Tulitko vasta nyt palstalle kun et tiedä kuka kehuu Tukholmanmatkoillaan.


      • RuotsiinLähteeHenkilö

        jota Suomalaiset kusipää lääkärit Suominen, Kolehmainen eikä Tukiainen halunneet leikata vaikka tällä henkilöllä ei ole mitään leikkauksen estävää syytä.


      • Osoittaa_henkistä_tasoa
        RuotsiinLähteeHenkilö kirjoitti:

        jota Suomalaiset kusipää lääkärit Suominen, Kolehmainen eikä Tukiainen halunneet leikata vaikka tällä henkilöllä ei ole mitään leikkauksen estävää syytä.

        Kuten huomataan, Tämä Henkilö on kuin kuningas ja puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.


      • tsemppiä
        RuotsiinLähteeHenkilö kirjoitti:

        jota Suomalaiset kusipää lääkärit Suominen, Kolehmainen eikä Tukiainen halunneet leikata vaikka tällä henkilöllä ei ole mitään leikkauksen estävää syytä.

        Hyvä että nyt pääset leikkaukseen sinne Tukholmaan ja pääset asiassa eteenpäin. Kaikkea hyvää.


    • gjhffhk

      Vitut sinä mihinkään olet lähdössä. Olet kyllä aivan käsittämättömän surullinen ja ankea tapaus.

      • hjuyt

        Sehän juuri onkin syy miksi tää on haastamassa Suomen leikkausporukkaa oikeuteen että saisi "kiristämällä" leikkauksen edes Ruotsissa ja mikä ihmeellisintä yrittää vieläpä tehdä kaikkensa vaikeuttaakseen Suomen transsukupuolisten hoitomahdollisuuksia. Kuvittelee kuitenkin vielä jostain syystä saavansa täältä sympatiaa tekemisilleen.


      • OnkoSurullinen

        tapaus, kun yrittää saada itselleen lainmukaisen hoidon?


      • VituttaakoTukholman

        reissuni? Lähden sille reissulle hyvässä seurassa sillä ex vaimoni lähtee kaveriksi.

        Teillä yksinäisillä reppanoilla, kun ei ole muuta kaveria kuin netti. Kohta joku alkaa vinkumaan, että on hänellä toinen transnainen kaverina, kun muita ei saa,


      • Kostomentaliteettia
        hjuyt kirjoitti:

        Sehän juuri onkin syy miksi tää on haastamassa Suomen leikkausporukkaa oikeuteen että saisi "kiristämällä" leikkauksen edes Ruotsissa ja mikä ihmeellisintä yrittää vieläpä tehdä kaikkensa vaikeuttaakseen Suomen transsukupuolisten hoitomahdollisuuksia. Kuvittelee kuitenkin vielä jostain syystä saavansa täältä sympatiaa tekemisilleen.

        Tässä on sellainen ajatuspohja että pääasia että minä saan pilden vaikka Tukholmassa kunhan kukaan ei saa enää Töölössä.


      • SaakaPillunneMinun
        Kostomentaliteettia kirjoitti:

        Tässä on sellainen ajatuspohja että pääasia että minä saan pilden vaikka Tukholmassa kunhan kukaan ei saa enää Töölössä.

        puolestani. Minä vain haluan törkeät rikolliset Sinikka Suomisen, Maija Kolehmaisen ja Erkki tukiaisen vaastuuseen rikoksestaan.

        Jos sen seurauksena hoidot vaikeutuvat, niin sille ei voi mitään


      • pimpinhakkuun
        VituttaakoTukholman kirjoitti:

        reissuni? Lähden sille reissulle hyvässä seurassa sillä ex vaimoni lähtee kaveriksi.

        Teillä yksinäisillä reppanoilla, kun ei ole muuta kaveria kuin netti. Kohta joku alkaa vinkumaan, että on hänellä toinen transnainen kaverina, kun muita ei saa,

        Lepsot kikkelireiska ja tatjana risteilyllä. Kinkytranu filmi osa 1 pimpan perässä tukholmaan.


    • TuoOliTyhmintä

      mitä olen täällä lukenut. Millä ihmeen tavalla minä ketään "kiristän"? Minä saan leikkauksen Ruotsista siitä yksinkertaisesta syystä, että hullut Suomalaiset lääkärit eivä halunneet minua hoitaa.

      Ei sinulla ainakaan älyä ole. Lääkärit ovat aivan itse tehneet sen, että nyt heitä ollaan haastamassa oikeuteen. En minä halua vaikeuttaa Suomen transsukupuolisten hoitomahdollisuuksia, mutta en minä sillekään mitään voi, että lääkärit menettävät virkansa. Syytä törkeän rikoksen tehneitä lääkäreitä äläkä minua. Jos ette saa hoitoa Suomessa, niin sitten teidät lähetetään Ruotsiin.

      Paperit ovat viikon sisällä menossa syyttäjälle ja odotamme, että hän alkaa toimimaan. Samalla tavalla kuin Aarnion jutussa, niin tässä pitää saada syyttäjä käynnistämään tutkimukset.

      • TyhjääUhoa

        Johan sinä syksyllä uhosit papereiden lähtevän syyttäjälle "huomenna" ja kyt ne lähtevätkin vasta "viikon sisällä" tulee pitkä viikko jos "päivä" on käytännössä puolivuotta.


      • SitkeäMiesOlet

        Johan poliisi on kahdesti asiasi tutkinut, ainakin jos omiin tarinoihisi voi luottaa. Mitä uutta nyt tuot esiin saadaksesi lääkärit vastuuseen?
        Valvirahan jo antoi lääkäreiden ratkaisuja puoltavan lausunnon ja eoam jätti syytteet nostamatta hänkin.


      • NaurettavuutesiOn
        SitkeäMiesOlet kirjoitti:

        Johan poliisi on kahdesti asiasi tutkinut, ainakin jos omiin tarinoihisi voi luottaa. Mitä uutta nyt tuot esiin saadaksesi lääkärit vastuuseen?
        Valvirahan jo antoi lääkäreiden ratkaisuja puoltavan lausunnon ja eoam jätti syytteet nostamatta hänkin.

        uskomatonta. Luuletko tosiaan, että jollain tavalla minua loukkaat hokemalla jatkuvasti tuota "mies mies" hokemaa.

        Poliisi ei ole vielä asiaa kertaakaan "todella tutkinut" joten sinulla on asiasta väärää tietoa. Valvira antoi asiantuntijoille valheellista tietoa joten se siitä puoltavasta lausunnosta.

        Oikeusasiamies teki nahkapäätöksen koska sekin onneton reppana kuvitteli, että jätän asian silleen kunhan vainsaan hoitoni.


      • OlenSanonutEttä
        TyhjääUhoa kirjoitti:

        Johan sinä syksyllä uhosit papereiden lähtevän syyttäjälle "huomenna" ja kyt ne lähtevätkin vasta "viikon sisällä" tulee pitkä viikko jos "päivä" on käytännössä puolivuotta.

        vien paperit asianajajalle. Syyttäjästä en ole puhunut mitään. Tarkista imbesilli miten asiat ovat.


      • TodistaJosPystyt

        Syyttäjästä nimenomaan puhuit. Tai kirjoitit jos ollaan oikein tarkkoja.

        Mutta sinä varmaan mielelläsi osoitat meidän olevan väärässä ja etsit sekä linkität tänne näkyviin sen syksyisen kirjoituksesi joka osoittaa sinun olevan oikeassa. Vai onko se liian vaikeaa sinun älyllesi?


      • KoskaSinäAsiaa
        TodistaJosPystyt kirjoitti:

        Syyttäjästä nimenomaan puhuit. Tai kirjoitit jos ollaan oikein tarkkoja.

        Mutta sinä varmaan mielelläsi osoitat meidän olevan väärässä ja etsit sekä linkität tänne näkyviin sen syksyisen kirjoituksesi joka osoittaa sinun olevan oikeassa. Vai onko se liian vaikeaa sinun älyllesi?

        niin kovin väität, niin sinähän sen tänne linkität. Melko mahdoton tehtävä koska sellaista ei löydy.


      • jhvjvhgjvvv
        KoskaSinäAsiaa kirjoitti:

        niin kovin väität, niin sinähän sen tänne linkität. Melko mahdoton tehtävä koska sellaista ei löydy.

        Onhan se todettu jo useaan kertaan ettet aina muista mitä olet kirjoittanut.


      • ArvattavaJuttu
        KoskaSinäAsiaa kirjoitti:

        niin kovin väität, niin sinähän sen tänne linkität. Melko mahdoton tehtävä koska sellaista ei löydy.

        Oli siis liian vaikeaa sinulle


      • MuistanOikeinHyvin
        ArvattavaJuttu kirjoitti:

        Oli siis liian vaikeaa sinulle

        itse mitä olen kirjoittanut, mutta teille se tuntuu olevan vaikeaa. Onhan se vaikeaa muistaa olematonta, mutta teidän olemattomalla älyllänne sekin tuntuu olevan helppoa


      • tfgdsdd
        MuistanOikeinHyvin kirjoitti:

        itse mitä olen kirjoittanut, mutta teille se tuntuu olevan vaikeaa. Onhan se vaikeaa muistaa olematonta, mutta teidän olemattomalla älyllänne sekin tuntuu olevan helppoa

        Tuo sinun kirjoittelusi tänne kertoo kyllä rehellisesti että sinulta sitä järkeä puuttuu ja paljon. Pelkäät aloituksessa että valehtelemme Ruotsiin asioista sinusta ja kyllä tosi asia on että jos kerromme vain totuuden siitä mitä päänupissasi liikkuu ja paljonko puuttuu, leikkaus jää sinulle tekemättä.


      • AlahanNytKertomaan
        tfgdsdd kirjoitti:

        Tuo sinun kirjoittelusi tänne kertoo kyllä rehellisesti että sinulta sitä järkeä puuttuu ja paljon. Pelkäät aloituksessa että valehtelemme Ruotsiin asioista sinusta ja kyllä tosi asia on että jos kerromme vain totuuden siitä mitä päänupissasi liikkuu ja paljonko puuttuu, leikkaus jää sinulle tekemättä.

        oikein perusteellisesti, että mitä päänupissani liikkuu? Sinunlaisellesi älykölle sen pitäisi olla todella helppoa.

        Miten perustelet sen, että minulta puuttuu järkeä? Osoittaako se, että puuttuu järkeä, kun tuo esille millaiseen törkeään rikokseen lääkärit ovat syyllistyneet.

        En minä pelkää sitä, että mitä te Ruotsiin kertoisitte. Enhän minä mistään pelosta puhunut. Kerro nyt suurena älykkönä, että missä kohtaa aloituksessa sanon pelkääväni.

        Olet sitä mieltä, että tehdyllä psykiatrisella tutkimuksella ei ole mitään merkitystä, jos te alatte kertomaan asioita. Voisitko perustella tuon asian.


      • MuistaMitäSattuu
        MuistanOikeinHyvin kirjoitti:

        itse mitä olen kirjoittanut, mutta teille se tuntuu olevan vaikeaa. Onhan se vaikeaa muistaa olematonta, mutta teidän olemattomalla älyllänne sekin tuntuu olevan helppoa

        Sinun "muistisi" korjautuu aina sopivasti kulloisenkin tilanteen mukaan. Nyt haluat muistaa asiat näin, koska juttusi jo kerran täällä valeeksi todettiin.


      • KuKysyit
        AlahanNytKertomaan kirjoitti:

        oikein perusteellisesti, että mitä päänupissani liikkuu? Sinunlaisellesi älykölle sen pitäisi olla todella helppoa.

        Miten perustelet sen, että minulta puuttuu järkeä? Osoittaako se, että puuttuu järkeä, kun tuo esille millaiseen törkeään rikokseen lääkärit ovat syyllistyneet.

        En minä pelkää sitä, että mitä te Ruotsiin kertoisitte. Enhän minä mistään pelosta puhunut. Kerro nyt suurena älykkönä, että missä kohtaa aloituksessa sanon pelkääväni.

        Olet sitä mieltä, että tehdyllä psykiatrisella tutkimuksella ei ole mitään merkitystä, jos te alatte kertomaan asioita. Voisitko perustella tuon asian.

        Paras todiste järkesi puutteesta ovat tänne kirjoittamasi viestit. Sellaisia typeryyksiä ei normaalijärkinen pysty edes keksimään.


      • VaiTyperyyksiä
        KuKysyit kirjoitti:

        Paras todiste järkesi puutteesta ovat tänne kirjoittamasi viestit. Sellaisia typeryyksiä ei normaalijärkinen pysty edes keksimään.

        kerro nyt, että millaisia typeryyksiä olen tänne kirjoittanut? Tuskinpa sinun älylläsi varustettu ihminen osaa asiaa edes perustella.

        Mikä juttu nyt on valeeksi todettu, Kertokaa minullekin sillä on kamalaa elää epätietoisuudessa. Helppohan teidän on se kertoa.


      • TyhmäKysymys
        VaiTyperyyksiä kirjoitti:

        kerro nyt, että millaisia typeryyksiä olen tänne kirjoittanut? Tuskinpa sinun älylläsi varustettu ihminen osaa asiaa edes perustella.

        Mikä juttu nyt on valeeksi todettu, Kertokaa minullekin sillä on kamalaa elää epätietoisuudessa. Helppohan teidän on se kertoa.

        Ei meidän tarvitse sinulle kertoa mitä sinä tänne olet kirjoittanut. Juurihan kerroit muistavasi kirjoituksesi. Vai joko pääsi jokunen unohtumaan?


      • MuistanOikeinHyyvin
        TyhmäKysymys kirjoitti:

        Ei meidän tarvitse sinulle kertoa mitä sinä tänne olet kirjoittanut. Juurihan kerroit muistavasi kirjoituksesi. Vai joko pääsi jokunen unohtumaan?

        mitä tänne olen kirjoittanut, mutta en tietääkseni mitään typeryyksiä. Koska sinä ilmeisesti tiedät asiat paremmin, niin kerro nyt mitä ne typeryydet ovat olleet.


    • kuinkas.olikaan

      Tukholmassako hoidot viedään loppuun? Muistan aloittajan (?) joskus sanoneen, että koko hänen trans-diagnoosinsa oli väärä, ja että hän on normaali mies?

      • TuohanNytTuo

        sanominen esiin. Missä on sanottu, että on normaali mies?


      • SelvähänSe
        TuohanNytTuo kirjoitti:

        sanominen esiin. Missä on sanottu, että on normaali mies?

        Niin eihän munaton mies ole normaali mies.


      • IhanTavallista
        TuohanNytTuo kirjoitti:

        sanominen esiin. Missä on sanottu, että on normaali mies?

        Ihan normaalia, että kiveksetön mies kulkee peruuki päässä naista leikkimässä. Kaikkihan niin tekevät.


      • kuinkas.olikaan

        Tämä oli muistinvaraisesti jostain aiemmista keskusteluista. Ainakin sellainen kuva jäi, että koko dignoosikin olisi mielestäsi (oletan että olet sama henkilö) ollut virheellinen.


      • Kovat_oli_jutut
        kuinkas.olikaan kirjoitti:

        Tämä oli muistinvaraisesti jostain aiemmista keskusteluista. Ainakin sellainen kuva jäi, että koko dignoosikin olisi mielestäsi (oletan että olet sama henkilö) ollut virheellinen.

        Mattilaakin oltiin haastamassa oikeuteen väärästä diagnoosista.


      • OdottakaaVainIhan

        rauhassa, niin sitten näette, että ketä haastetaan.


      • odottavan_aika_on
        OdottakaaVainIhan kirjoitti:

        rauhassa, niin sitten näette, että ketä haastetaan.

        Odotellanhan tässä. Koko ajan on suurta oikeusjuttua pukkaamassa, lääkäreitä viedään ihanjustkohta vankilaan, ilmassa on äärimmäisen, kohtapäätä uhkaavan draaman tuntua... nimittäin viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

        Ehkä jo 2021 nähdään jotain jännää käräjillä?


      • SuutaanvoiJokainen
        odottavan_aika_on kirjoitti:

        Odotellanhan tässä. Koko ajan on suurta oikeusjuttua pukkaamassa, lääkäreitä viedään ihanjustkohta vankilaan, ilmassa on äärimmäisen, kohtapäätä uhkaavan draaman tuntua... nimittäin viikosta, kuukaudesta ja vuodesta toiseen.

        Ehkä jo 2021 nähdään jotain jännää käräjillä?

        soittaa mutta asiallinen keskustelu on täysin eri asia ja sitä te ette tosiaankaan osaa. Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua.

        Jos koko elämänne on samanlaista, niin eipä käy kateeksi. Eiköhän tässä lähiaikoina ala tapahtumaan. Tuntuu siltä, että nyt asiaa hoitaa asiallinen asianajaja.


      • EiYllätäKetään
        SuutaanvoiJokainen kirjoitti:

        soittaa mutta asiallinen keskustelu on täysin eri asia ja sitä te ette tosiaankaan osaa. Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua.

        Jos koko elämänne on samanlaista, niin eipä käy kateeksi. Eiköhän tässä lähiaikoina ala tapahtumaan. Tuntuu siltä, että nyt asiaa hoitaa asiallinen asianajaja.

        " Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua."

        Ei se ketään yllätä ettet osaa aloittaa saati ylläpitää asiallista keskustelua.


      • EikäSekäänYllätä
        EiYllätäKetään kirjoitti:

        " Kertaakaan en ole täällä saanut aikaan asiallista keskustelua."

        Ei se ketään yllätä ettet osaa aloittaa saati ylläpitää asiallista keskustelua.

        että nämä idiootit eivät osaa osallistu asialliseen keskusteluun. Nämä tarkkarin käyneet osaavat vain aukoa päätään. Kun lukee näiden mielipiteitä, niin ei pidä yhtään ihmetellä sitä, että tarkkarin käyneet täällä mölisevät samalla tavalla kuin oppitunnillakin.


      • OsuiOmaanNilkkaasi
        EikäSekäänYllätä kirjoitti:

        että nämä idiootit eivät osaa osallistu asialliseen keskusteluun. Nämä tarkkarin käyneet osaavat vain aukoa päätään. Kun lukee näiden mielipiteitä, niin ei pidä yhtään ihmetellä sitä, että tarkkarin käyneet täällä mölisevät samalla tavalla kuin oppitunnillakin.

        "että tarkkarin käyneet täällä mölisevät samalla tavalla kuin oppitunnillakin."

        Siinä sinä taas itseäsi osuvasti kuvailet


      • OsaatkoSanoaMitään
        OsuiOmaanNilkkaasi kirjoitti:

        "että tarkkarin käyneet täällä mölisevät samalla tavalla kuin oppitunnillakin."

        Siinä sinä taas itseäsi osuvasti kuvailet

        omintakeista. Tähän asti olet ollutkuin papukaija toistamassa toisen sanomisia.

        Eikö vajavainen älysi muuhun riitä?


      • Jostain_viiraa

        On myönnettävä etten ole vielä huomannut RA:n kirjoittaneen tänne mitään asiallista ja myönteistä tekstiä. Aina tulee törkytekstiä ja tyyli vain pahenee. Jokaista kirjoittajaa haukutaan vajaa-älyiseksi tms. Mitä tämä osoittaa kyseisestä henkilöstä?


      • EihänVajaaälyisiin
        Jostain_viiraa kirjoitti:

        On myönnettävä etten ole vielä huomannut RA:n kirjoittaneen tänne mitään asiallista ja myönteistä tekstiä. Aina tulee törkytekstiä ja tyyli vain pahenee. Jokaista kirjoittajaa haukutaan vajaa-älyiseksi tms. Mitä tämä osoittaa kyseisestä henkilöstä?

        muullakaan tavalla voi suhtautua. Juuri tuo osoittaa kuinka vajaaälyinen olet kun et pysty asialliseen keskusteluun..

        Pitäisikö kertoa myönteisesti kuinka ihania sadistiset kusipää lääkärit ovat? Sekö olisi mielestäsi sitä asiallista ja myönteistä tekstiä?

        Olen monta kertaa yrittänyt saada aikaan asiallista keskustelua, mutta näiden kirjoittajien kanssa se on täysin mahdotonta.

        Kerro nyt, että mitä se asiallinen ja myönteinen teksti olisi. Odotan suurella mielenkiinnolla.


      • KunKysyit
        EihänVajaaälyisiin kirjoitti:

        muullakaan tavalla voi suhtautua. Juuri tuo osoittaa kuinka vajaaälyinen olet kun et pysty asialliseen keskusteluun..

        Pitäisikö kertoa myönteisesti kuinka ihania sadistiset kusipää lääkärit ovat? Sekö olisi mielestäsi sitä asiallista ja myönteistä tekstiä?

        Olen monta kertaa yrittänyt saada aikaan asiallista keskustelua, mutta näiden kirjoittajien kanssa se on täysin mahdotonta.

        Kerro nyt, että mitä se asiallinen ja myönteinen teksti olisi. Odotan suurella mielenkiinnolla.

        Muistatko miten kävi kun täällä kerroit joutuneesi ihmisoikeusrikoksen kohteeksi ja uhosit vetäväsi lääkärit siitä oikeuteen?
        Sinulle kerrottiin ettei se onnistu, koska se on sotarikos. Sinä syytit meitä tyhmiksi ja aivottomiksi koska sinä tiedät miten asia on ja olet asiassa oikeassa. Oliko se mielestäsi asiallista keskustelua?

        Mutta kuinka kävikään? Osoitahan nyt sitten kykysi asialliseen keskusteluun ja kerro meille olimmeko silloin oikeassa vai emme?


      • OlikoSeAsiallista
        KunKysyit kirjoitti:

        Muistatko miten kävi kun täällä kerroit joutuneesi ihmisoikeusrikoksen kohteeksi ja uhosit vetäväsi lääkärit siitä oikeuteen?
        Sinulle kerrottiin ettei se onnistu, koska se on sotarikos. Sinä syytit meitä tyhmiksi ja aivottomiksi koska sinä tiedät miten asia on ja olet asiassa oikeassa. Oliko se mielestäsi asiallista keskustelua?

        Mutta kuinka kävikään? Osoitahan nyt sitten kykysi asialliseen keskusteluun ja kerro meille olimmeko silloin oikeassa vai emme?

        keskustelua, kun sitä käsitystä ei korjattu. Sen myönnän, että siinä asiassa ollin väärässä, mutta tämä rikos kuuluu silti sotarikoksiin.

        Ei se aina ole tyhmä joka ei jotain asiaa tiedä. Et sinäkään kaikkia maailman asioita tiedä, mutta ei se silti osoita, että olisit tyhmä. Minusta se osoittaa suurempaa tyhmyyttä, jos ei asiaa korjaa. Koska olet olevinasi, niin helvetin viisas, niin miksi et asiaa korjannut? Sekö oli mielestäsi asiallista?


      • VoiVoiSinua
        OlikoSeAsiallista kirjoitti:

        keskustelua, kun sitä käsitystä ei korjattu. Sen myönnän, että siinä asiassa ollin väärässä, mutta tämä rikos kuuluu silti sotarikoksiin.

        Ei se aina ole tyhmä joka ei jotain asiaa tiedä. Et sinäkään kaikkia maailman asioita tiedä, mutta ei se silti osoita, että olisit tyhmä. Minusta se osoittaa suurempaa tyhmyyttä, jos ei asiaa korjaa. Koska olet olevinasi, niin helvetin viisas, niin miksi et asiaa korjannut? Sekö oli mielestäsi asiallista?

        Mehän nimenomaan kerroimme sinulle että se ei ole sotarikos. Mutta sinä väitit muuta. Ja nyt valehtelet taas lisää, tämäkö on nut näyttö asiallisesta keskustelusta taholtasi.


      • SopiiKatsoa

      • Jostain_viiraa
        EihänVajaaälyisiin kirjoitti:

        muullakaan tavalla voi suhtautua. Juuri tuo osoittaa kuinka vajaaälyinen olet kun et pysty asialliseen keskusteluun..

        Pitäisikö kertoa myönteisesti kuinka ihania sadistiset kusipää lääkärit ovat? Sekö olisi mielestäsi sitä asiallista ja myönteistä tekstiä?

        Olen monta kertaa yrittänyt saada aikaan asiallista keskustelua, mutta näiden kirjoittajien kanssa se on täysin mahdotonta.

        Kerro nyt, että mitä se asiallinen ja myönteinen teksti olisi. Odotan suurella mielenkiinnolla.

        Taas roiskaisit tyypillisen haukkumateksti kun luulet keskustelevasi vain yhden henkilön kanssa. En ole kirjoittanut tähän ketjuu yhtään asiatonta viestiä ja silti haukut minua vajaaälyiseksi. Osoittaa todellakin millainen olet käyttäytymiseltäsi.


      • heeheee
        SopiiKatsoa kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/12167359/keskiviikkona-uudelleen

        Näin se mieli muuttuu. Hetki sitten Mattila oli epäpätevä ja nyt sitten enää ei.

        En tiedä muuten, mutta olipa loistava keskustelu! Palsta oli oikein kunnon vauhdissa, ja tohtorizultsenperperi alias dr. zivago alias mänttäcity-mikälie pisti kyökkidiagnoosin pökköä pesään parhaansa mukaan.


      • TämäRikosKuuluu
        VoiVoiSinua kirjoitti:

        Mehän nimenomaan kerroimme sinulle että se ei ole sotarikos. Mutta sinä väitit muuta. Ja nyt valehtelet taas lisää, tämäkö on nut näyttö asiallisesta keskustelusta taholtasi.

        samaan kategoriaan kuin sotarikos. Saattaa olla, että laissa asia mainitaan toisella tapaa.

        Mikäli joku olisi halunnut asiallista keskustelua, niin tämä henkilö olisi kertonut miten asia on. Mutta tätä oli turha odottaa, että joku olisi näyttänyt älykkyytensä ja korjannut asian.

        Olen monta kertaa yrittänyt saada keskustelua aikaan siitä mitä perätön puhelinsoitto voi aiheuttaa. Mutta turha luulo, että sitä saisi aikaan.


      • VoiVoiPoika
        TämäRikosKuuluu kirjoitti:

        samaan kategoriaan kuin sotarikos. Saattaa olla, että laissa asia mainitaan toisella tapaa.

        Mikäli joku olisi halunnut asiallista keskustelua, niin tämä henkilö olisi kertonut miten asia on. Mutta tätä oli turha odottaa, että joku olisi näyttänyt älykkyytensä ja korjannut asian.

        Olen monta kertaa yrittänyt saada keskustelua aikaan siitä mitä perätön puhelinsoitto voi aiheuttaa. Mutta turha luulo, että sitä saisi aikaan.

        Täällä sinä taas keskellä yötä omaa kurjuuttasi ja tyhmyyttäsi netissä itket. Eikö ihmisellä ole mitään muuta elämässä kun netissä valittaminen?


      • ReiskanPaskapuheet
        OlikoSeAsiallista kirjoitti:

        keskustelua, kun sitä käsitystä ei korjattu. Sen myönnän, että siinä asiassa ollin väärässä, mutta tämä rikos kuuluu silti sotarikoksiin.

        Ei se aina ole tyhmä joka ei jotain asiaa tiedä. Et sinäkään kaikkia maailman asioita tiedä, mutta ei se silti osoita, että olisit tyhmä. Minusta se osoittaa suurempaa tyhmyyttä, jos ei asiaa korjaa. Koska olet olevinasi, niin helvetin viisas, niin miksi et asiaa korjannut? Sekö oli mielestäsi asiallista?

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11852078/toolon-korjausleikkaukset

        Tuosta linkistä voit tarkastaa miten se keskustelu meni ja kuna kertoi kenellekin onko kidutus sotarikos vai ei.


      • KodutusOnTäysin
        ReiskanPaskapuheet kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/t/11852078/toolon-korjausleikkaukset

        Tuosta linkistä voit tarkastaa miten se keskustelu meni ja kuna kertoi kenellekin onko kidutus sotarikos vai ei.

        kiistatta sotarikos. Rikoslaista löytyy kuitenkin rauhanajaksi tehty lainkohta joka löytyy rikoslan 11 luvun 9 § a kohdasta. Siinä puhutaan ruumiillisesta tai henkisestä kidutuksesta.


      • TyperyyksiäLauotTaas
        KodutusOnTäysin kirjoitti:

        kiistatta sotarikos. Rikoslaista löytyy kuitenkin rauhanajaksi tehty lainkohta joka löytyy rikoslan 11 luvun 9 § a kohdasta. Siinä puhutaan ruumiillisesta tai henkisestä kidutuksesta.

        Koko rikoslain 11 luku käsittelee sotarikoksia ja vain sitarikoksia.

        Siellä ei edes ole mainitsemaasi ole 9 § a kohtaa, mutta 9a § kyllä löytyy. Sitäkö mahdollisesti tarkoitit?

        Kokeile löytää missä pykälässä puhutaan henkisestä ja ruumillisesta pahoinpitelystä, se sopisi sinun tapaukseen paremmin. Vaikka et sinä lääkäreille siitäkään tuomiota saa.


      • RuumiillinenJaHenkinen
        TyperyyksiäLauotTaas kirjoitti:

        Koko rikoslain 11 luku käsittelee sotarikoksia ja vain sitarikoksia.

        Siellä ei edes ole mainitsemaasi ole 9 § a kohtaa, mutta 9a § kyllä löytyy. Sitäkö mahdollisesti tarkoitit?

        Kokeile löytää missä pykälässä puhutaan henkisestä ja ruumillisesta pahoinpitelystä, se sopisi sinun tapaukseen paremmin. Vaikka et sinä lääkäreille siitäkään tuomiota saa.

        kidutus kuuluu sotarikoksiin vai miten se pitäisi sanoa. Jos jankkaamisen sijaan viitsisit selvittää asioita, niin se voisi selvitä jopa sinulle.


      • SotakoKäynnissä
        RuumiillinenJaHenkinen kirjoitti:

        kidutus kuuluu sotarikoksiin vai miten se pitäisi sanoa. Jos jankkaamisen sijaan viitsisit selvittää asioita, niin se voisi selvitä jopa sinulle.

        Jos kidutus on sotarikos, niin miksi syytät lääkäreitä kidutuksesta? Ei nyt ole sota, jos et ole sattunut huomaamaan.


      • Jdjjdjjjdjjss
        SotakoKäynnissä kirjoitti:

        Jos kidutus on sotarikos, niin miksi syytät lääkäreitä kidutuksesta? Ei nyt ole sota, jos et ole sattunut huomaamaan.

        Ei riitä Reiskalla järki tuon asian tajuamiseen.


      • KidutusKuuluu

        samaan rikoslain lukuun, kuin sotarikoskin. Tiedän, että tämän ymmärtäminen on liikaa teidän aivoillenne.


      • OsaatkoOllaAsiallinen
        KidutusKuuluu kirjoitti:

        samaan rikoslain lukuun, kuin sotarikoskin. Tiedän, että tämän ymmärtäminen on liikaa teidän aivoillenne.

        Tottakai kidutus kuuluu samaan rikoslain lukuun kun sotarikokset, koska kidutus on nimenomaan sotarikos. Kysymys kuului sinulle miksi syytät täällä lääkäreitä henkisestä kidutuksesta (siis sotarikoksesta) vaikka nyt ei ole sota?

        Näytä nyt kykysi asialliseen keskusteluun ja vastaa kysymykseen!


      • MitenVoiOllaNoin
        OsaatkoOllaAsiallinen kirjoitti:

        Tottakai kidutus kuuluu samaan rikoslain lukuun kun sotarikokset, koska kidutus on nimenomaan sotarikos. Kysymys kuului sinulle miksi syytät täällä lääkäreitä henkisestä kidutuksesta (siis sotarikoksesta) vaikka nyt ei ole sota?

        Näytä nyt kykysi asialliseen keskusteluun ja vastaa kysymykseen!

        vaikeaa ymmärtää, että Ruumiillinen ja henkinen kidutus kuuluvat samaan rikoslain lukuun, kuin sotarikoksetkin.

        Rikoslakiin on vuonna 2009 lisätty pykälä ruumiillinen tai henkinen kidutus. Tuo kuuluu samaan lukuun kuin sotarikokset.


      • IhmeLaintulkinta
        MitenVoiOllaNoin kirjoitti:

        vaikeaa ymmärtää, että Ruumiillinen ja henkinen kidutus kuuluvat samaan rikoslain lukuun, kuin sotarikoksetkin.

        Rikoslakiin on vuonna 2009 lisätty pykälä ruumiillinen tai henkinen kidutus. Tuo kuuluu samaan lukuun kuin sotarikokset.

        Eli kidutus on rikos jota ei suomen lain mukaan voi tehdä kun sodan aikana. Rauhan aikana aivan sama teko tasan samojen henkilöiden tekemänä on pahoinpitely. Joko ruumiillinen tai henkinen.

        Jos nyt jostain syystä saisitkin Töölön lääkärit tuomiolle, niin rikosnimike olisi henkinen pahoinpitely.


      • Toinen_katsantokanta
        IhmeLaintulkinta kirjoitti:

        Eli kidutus on rikos jota ei suomen lain mukaan voi tehdä kun sodan aikana. Rauhan aikana aivan sama teko tasan samojen henkilöiden tekemänä on pahoinpitely. Joko ruumiillinen tai henkinen.

        Jos nyt jostain syystä saisitkin Töölön lääkärit tuomiolle, niin rikosnimike olisi henkinen pahoinpitely.

        Em. pykäliä tulkiten: Jos lähistön autokorjaamo kieltäytyy tekemästä asiakkaan autoon moottoriremonttia, firman töidenvastaanottajaa voidaan syyttää henkisestä kidutuksesta.


      • SiinäToinenJoka
        Toinen_katsantokanta kirjoitti:

        Em. pykäliä tulkiten: Jos lähistön autokorjaamo kieltäytyy tekemästä asiakkaan autoon moottoriremonttia, firman töidenvastaanottajaa voidaan syyttää henkisestä kidutuksesta.

        näyttää naurettavuutensa. Millä tavalla siinä syyllistyy henkiseen kidutukseen jos ei korjaa autoa? Jos ei esimerkiksi osaa korjata kyseistä automerkkiä, niin kai silloin on "pakkokin" kieltäytyä. Pitäisikö alkaa väkisin korjaamaan autoa johon taidot eivät riitä.

        Onko mielestäsi kyse siis siitä, että Töölön lääkärit ovat menettäneet ammattitaitonsa eivätkä enää osanneetkaan leikata.

        Ammattitaidosta tulikin mieleeni, että ovatko Ruotsin lääkärit todella huonoja, kun he eivät löytäneet minusta mitään leikkauksen estävää syytä? Töölön lääkärit sensijaan löysivät minusta kaikki mahdolliset syyt mitä lääkärikirjassa on mainittu ja vähän sen päällekin?

        Pitääkö minun nyt olla todella huolestunut Ruotsin lääkäreiden tasosta ja jopa pelätä henkeni puolesta?

        Vastatkaa myös tuohon asiaan liittyvään yksinkertaiseen kysymykseen. Miten Töölön lääkärit löysivät minusta kaikki mahdolliset viat, mutta perusteellisissa tutkimuksissa minusta ei ole löytynyt muuta vikaa kuin lievästi kohollaan olevan verenpaine?

        Osaatte kyllä soittaa suutanne, mutta riittäkö älynne yksinkertaiseen kysymykseen vastaamiseen.


      • ÄläVaihdaAihetta
        SiinäToinenJoka kirjoitti:

        näyttää naurettavuutensa. Millä tavalla siinä syyllistyy henkiseen kidutukseen jos ei korjaa autoa? Jos ei esimerkiksi osaa korjata kyseistä automerkkiä, niin kai silloin on "pakkokin" kieltäytyä. Pitäisikö alkaa väkisin korjaamaan autoa johon taidot eivät riitä.

        Onko mielestäsi kyse siis siitä, että Töölön lääkärit ovat menettäneet ammattitaitonsa eivätkä enää osanneetkaan leikata.

        Ammattitaidosta tulikin mieleeni, että ovatko Ruotsin lääkärit todella huonoja, kun he eivät löytäneet minusta mitään leikkauksen estävää syytä? Töölön lääkärit sensijaan löysivät minusta kaikki mahdolliset syyt mitä lääkärikirjassa on mainittu ja vähän sen päällekin?

        Pitääkö minun nyt olla todella huolestunut Ruotsin lääkäreiden tasosta ja jopa pelätä henkeni puolesta?

        Vastatkaa myös tuohon asiaan liittyvään yksinkertaiseen kysymykseen. Miten Töölön lääkärit löysivät minusta kaikki mahdolliset viat, mutta perusteellisissa tutkimuksissa minusta ei ole löytynyt muuta vikaa kuin lievästi kohollaan olevan verenpaine?

        Osaatte kyllä soittaa suutanne, mutta riittäkö älynne yksinkertaiseen kysymykseen vastaamiseen.

        Vastaa sinä ensin siihen kysymykseen joka sinulle esitettiin, äläkä yritä vaihtaa puheenaihetta.
        Miksi yrität syyttää lääkäreitä kidutuksesta, vaikka se on sotarikos eikä nyt ole sota?


      • OletKylläHyvä
        ÄläVaihdaAihetta kirjoitti:

        Vastaa sinä ensin siihen kysymykseen joka sinulle esitettiin, äläkä yritä vaihtaa puheenaihetta.
        Miksi yrität syyttää lääkäreitä kidutuksesta, vaikka se on sotarikos eikä nyt ole sota?

        jankuttamaan. Jos olet yhtä hyvä hakemaan tietoja netistä, niin laita hakukenttään "finlex ruumiillinen tai hekinen kidutus" ja etsi sieltä.


      • TyhmäEhdotus
        OletKylläHyvä kirjoitti:

        jankuttamaan. Jos olet yhtä hyvä hakemaan tietoja netistä, niin laita hakukenttään "finlex ruumiillinen tai hekinen kidutus" ja etsi sieltä.

        Ei sieltä saa vastausta siihen miksi Repa yrittää vetää lääkärit oikeuteen sotarikoksesta joka on tapahtunut rauhan aikana.


      • KunÄlyEiRiitä
        TyhmäEhdotus kirjoitti:

        Ei sieltä saa vastausta siihen miksi Repa yrittää vetää lääkärit oikeuteen sotarikoksesta joka on tapahtunut rauhan aikana.

        niin otetaan avuksi naurettava jankutus. Tämä rikos kuuluu samaan kategoriaan, tai rikoslain lukuun kuin sotarikokset, mutta kun on oikein tyhmä, niin jatkaa naurettavaa jankutusta.


      • osuvaKuvaus
        KunÄlyEiRiitä kirjoitti:

        niin otetaan avuksi naurettava jankutus. Tämä rikos kuuluu samaan kategoriaan, tai rikoslain lukuun kuin sotarikokset, mutta kun on oikein tyhmä, niin jatkaa naurettavaa jankutusta.

        "mutta kun on oikein tyhmä, niin jatkaa naurettavaa jankutusta."
        Kuinka osasitkaan tarkasti itseäsi kuvailla.


      • OlenEnnenkinSanonut
        osuvaKuvaus kirjoitti:

        "mutta kun on oikein tyhmä, niin jatkaa naurettavaa jankutusta."
        Kuinka osasitkaan tarkasti itseäsi kuvailla.

        että sinun vajavainen älysi riittää vain tuontapaisen vastauksen antamiseen. Mitään omaperäistä et osaa koskaan sanoa.


      • KerroJosOsaat
        OlenEnnenkinSanonut kirjoitti:

        että sinun vajavainen älysi riittää vain tuontapaisen vastauksen antamiseen. Mitään omaperäistä et osaa koskaan sanoa.

        Kerro nyt meille tyhmille miksi syytät lääkäreitä sotarikoksesta kun ei kuitenkaan ole sota?


      • KuinkaTyhmäPitää
        KerroJosOsaat kirjoitti:

        Kerro nyt meille tyhmille miksi syytät lääkäreitä sotarikoksesta kun ei kuitenkaan ole sota?

        olla, että ei tajua sitä asiaa, että se kuuluu samaan rikoslain lukuun kuin sotarikokset? Loputonta jankutusta jaksaa jokainen. Tyhmyyden voi yrittää peittää sillä, että jatkaa vain jankutusta.


    • 2016____
      • sinumahmud

        Kulla mina mahmud leikata sinu penis irti ja porata samala reika sinu jalkovalin. Samala mina leikata sinu aivo pois ja se ei maksa sinule mitan kun on nin pieni tyo. Tervetule tanne niin mina hoita sinu ja porata kunola sinu reika.


    • gkkffp

      Nyt sotamies Reiska perkele ASENTO! Minä syön saavillisen paskaa, jos nuo lääkärit tuomitaan kidutuksesta. Se on SOTARIKOS, kuten tuhat "vajaaälyistä" on sinulle ajatusten Tonavalle koettanut rautalangasta viäntää ja kiäntää. Syön ämpärillisen paskaa, jos lekurit saavat tuomion yhtään mistään case Reiskaan liittyen, koska eivät ole ylipäätään mitään väärää tehneet. Lopeta nyt iso ihminen tuo loputon, kaheli paskanjauhantasi! On se kumma, että vain sinulla on sellainen mielikuva, että Töölön lekurit ovat "sadisteja". Voisiko vika olla Reiskan pääkopassa? EI KAI NY SENTÄÄN!!! Lepo.

      • KuvittelitkoIhan

        vakavissasi, että olet jollain tavalla huvittava? Haluatko siihen tulevaan paskansyöntiisi jotain mausteita vai meneekö se ihan sellaisenaan?

        Paskannatko itse sen paskan jota tulet syömään vai tuonko minä sen paskan? Sen verran pitää vielä kysyä, kun en tiedä makutottumuksiasi, että saako paskassa olla paperit mukana vai pitääkö koko annoksesi olla vain ja ainoastaan paskaa?


      • KohtaNähdään
        KuvittelitkoIhan kirjoitti:

        vakavissasi, että olet jollain tavalla huvittava? Haluatko siihen tulevaan paskansyöntiisi jotain mausteita vai meneekö se ihan sellaisenaan?

        Paskannatko itse sen paskan jota tulet syömään vai tuonko minä sen paskan? Sen verran pitää vielä kysyä, kun en tiedä makutottumuksiasi, että saako paskassa olla paperit mukana vai pitääkö koko annoksesi olla vain ja ainoastaan paskaa?

        Sinä puolestaan voisit antaa saman lupauksen ja luvata syödä vaikka vaan kilon paskaa jos et saa Töölön lääkäreille tuomiota.

        Uskallatko antaa tällaisen lupauksen julkisesti omalla nimelläsi


      • KunSinäTaiJokuToinen
        KohtaNähdään kirjoitti:

        Sinä puolestaan voisit antaa saman lupauksen ja luvata syödä vaikka vaan kilon paskaa jos et saa Töölön lääkäreille tuomiota.

        Uskallatko antaa tällaisen lupauksen julkisesti omalla nimelläsi

        kuka sitten tuon kirjoittikin antaa ensin saman lupauksen omalla nimellään saavillisen syömisestä. Kai se joka asiasta ensin puhui uskaltaa antaa saman lupauksen. Odotettavaa tosin on, että siihen tulee nimeksi vaikka Kalle Kehveli, kun omaa nimeänne, että uskalla antaa.

        Surkeinta mitä tiedän ovat pelkurit jotka soittavat puskista suutaan. Ja niitä täällä kirjoittavia on paljon.


      • tulikoPaskaHousuun
        KunSinäTaiJokuToinen kirjoitti:

        kuka sitten tuon kirjoittikin antaa ensin saman lupauksen omalla nimellään saavillisen syömisestä. Kai se joka asiasta ensin puhui uskaltaa antaa saman lupauksen. Odotettavaa tosin on, että siihen tulee nimeksi vaikka Kalle Kehveli, kun omaa nimeänne, että uskalla antaa.

        Surkeinta mitä tiedän ovat pelkurit jotka soittavat puskista suutaan. Ja niitä täällä kirjoittavia on paljon.

        Siinä sitten nähtiin Reiskan usko omiin "kiistattomiin kirjallisiin todisteihin" joita hän väittää hallussaan olevan.

        Jos ne olisivat niin kiistattomat ja todistusvoimaiset kun hän täällä antaa ymmärtää, hän olisi kilon paskan syömisen lisäksi voinut luvata vaikka stripata eduskuntatalon portailla. Mutta ei usko miehellä riitä, se kertoo meille paljon tilanteesta...


      • MielestäniJokuMuu
        tulikoPaskaHousuun kirjoitti:

        Siinä sitten nähtiin Reiskan usko omiin "kiistattomiin kirjallisiin todisteihin" joita hän väittää hallussaan olevan.

        Jos ne olisivat niin kiistattomat ja todistusvoimaiset kun hän täällä antaa ymmärtää, hän olisi kilon paskan syömisen lisäksi voinut luvata vaikka stripata eduskuntatalon portailla. Mutta ei usko miehellä riitä, se kertoo meille paljon tilanteesta...

        sen saavillisen lupasi syödä kuin minä.


      • PaskaHousussaRepalla
        MielestäniJokuMuu kirjoitti:

        sen saavillisen lupasi syödä kuin minä.

        Kuten nähtiin. Et uskalla luvata syöväsi kiloa paskaa jos et saa lääkäreille tuomiota kidutuksesta.

        Se on viisas päätös koska tiedät itsekin olevasi heikoilla jäillä kanteen kanssa.


    • juristix

      Se pitää tässä aloittajan tueksi todeta, että sinänsä mikään ei rajoita kidutuspykälän käyttöä vain sota-aikaan. Sama rikoslain 11.luku sisältää myös esim. kansanryhmää vastaan kiihottamisen, josta tuomitaan tunnetusti myös rauhan aikana. Jos vaikka Supon miehet kärähtäisivät waterboardingin käytöstä, niin soveltuva rikosnimike olisi kidutus.

      Toisaalta vaatii melkoista mielikuvitusta väittää, että aiheetonkaan hoitamatta jättäminen lääkärin toimesta voitaisiin katsoa kidutukseksi. Tässä tapauksessa se vaatisi tahallista ja merkittävää henkisen tuskan aiheuttamista, jonka motiivina kidutuspykälän 4. momentin mukaisesti olisi henkilön sukupuoli-identiteettiin perustuva syrjintä. Tämä on kohtalaisen hassu ajatus kun kyse on lääkäreistä, jotka työkseen leikkaavat transsukupuolisia ihmisiä. Lisäksi on otettava huomioon, että monet aivan oikeutetutkin lääkärin päätökset aiheuttavat potilaalle henkistä tuskaa, eikä tällä ole mitään tekemistä kidutuksen kanssa. Tätä tapausta kylläkin tarkemmin tuntematta syntyy sellainen vaikutelma, että lääkäreillä on mahdollisesti ollut useitakin valideja syitä kieltäytyä tarjoamasta tälle potilaalle hänen haluamaansa leikkaushoitoa.

      En lupaa syödä yhtään mitään, mutta lainoppineena totean, että tämä tapaus ei 100% varmuudella ole kidutukseksi katsottavaa toimintaa. Jos ketjun aloittajalla on tästä jonkun kollegani eriävä mielipide, niin olisi kiva kuulla se perusteluineen. Onko joku lakimies siis ollut sitä mieltä, että tämä juttu voisi tulla tuomituksi kidutuksena? Erittäin vaikea uskoa, että näin olisi. Suomessa ei ole ketään tuomittu kidutuksesta, eikä tuomita nytkään. Tässä kun tuskin on edes minkäänlaista virka- tai hoitovirhettä tapahtunut.

      Tässä ilmainen pläjäys lakiapua, ole hyvä.

      • KinkereiltäköOlet

        lakitietoutesi saanut. Jos se on tuolla tasolla, niin rukoilen, että kukaan ei ainakaan sinun asiakkaaksesi lähde. Tuomio on takuuvarma jos sinä olet avustaja,

        Ota myös siihen asiaan kantaa, että miten Suomalaiset lääkärit löysivät potilaasta kaikki mahdolliset viat jotka estivät leikkaamisen. Ruotsalaiset sen sijaan eivät löytäneet mitään vikaa. Ovatko siis Suomalaiset, niin paljon parempia lääkäreitä?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe