pullojen/tölkkien palautus

pudas

Meitä on aika paljon,jotakin järkeä palautuksiin..tyttö toi kasseja ja äiti toi jätesäkeittäin palautuksia ostoskärryt täynnä,Mentiin toiseen kauppaan,meni moni muukin superiin.

17

438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ookaaja

      Hyvä että muutkin on huomanneet asian,voisiko säkittäjille olla oma linja.

    • vuosi-

      Voisitteko mennä S-kauppaan valtasitte lidl-kaupan

    • jonottaja

      Samaan ongelmaan törmännyt. Enemmän toimivia pullonpalautuskoneita kauppoihin tai todellakin isonlastin palauttajille oma linja.

    • jonoon

      Minua oisi kyllä jono takana jo hävettänyt. Oliko vielä kaljatölkkejä ?

    • äxön

      Kerrankin asiaa ! Näin on näppylät! Tympii seistä ja oottaa, kun tuodaan yhellä kertaa vuoden tyhjät tölkit ja viel samaan kauppaan.

      • Pyhhyh

        Ja kuinka paljon rahaa on menny turhuuteen, pullojen sisällön takia.


    • tölkkiä

      Jospa ne keräävät rikkaampi hylkäämiä tölkkejä. Miksi kaikki on aina negatiivista?

      • epäkunnossa

        Jos kyseessä oli Lidil, niin oletkos kuullut kuulutuksen siellä, pullonpalautus koneelle tarvitaan apua, siks, kumpa se ees toimis :)


    • LETSGOUU

      ollaan huomattu sama juttu!!MAITOA PERHEESEEN!!!

    • säkkipalauttaja

      Minä palautan aina todella ison määrän kerralla. Siinä saa sitten vielä ökyrikkaiden pienet määrät ilmatteeksi kun eivät viitsi jonottaa automaatille :)

    • huubhhh

      Jokaiselle lienee oikeus käyttää niitä, palauttipa yhden tai tuhat tölkkiä. Ei sitä aina voi ajatella niin, että minulla on oikeus tässä lompsia suoraan automaatille muista välittämättä.

      • Riituäiti

        Meidän perhe on laiska palauttamaan pulloja ja tölkkejä. Kerätään ensin auton perä täyteen ja vasta sitten palautetaan. Ottakaapa kiireiset joskus oikein kellolla aikaa kauanko jonossa todellisuudessa kuluu kallisarvoista aikaanne. Veikkaan että ällistytte!


      • Miinasofia

        Ryhdistäytykää. Auto ei ole pullojen säilytyspaikka. Joka kauppareissulle tyhjät pullot mukaan, jos niitä on.
        Vielä vois miettiä miten paljon turhaa ainetta tulee juotua veden lisäksi.


      • OOKAAJA
        Riituäiti kirjoitti:

        Meidän perhe on laiska palauttamaan pulloja ja tölkkejä. Kerätään ensin auton perä täyteen ja vasta sitten palautetaan. Ottakaapa kiireiset joskus oikein kellolla aikaa kauanko jonossa todellisuudessa kuluu kallisarvoista aikaanne. Veikkaan että ällistytte!

        Itserakas ihminen, minä vaan, ei muut saa palauttaa pulloja!


      • Riituäiti

        Itserakas ihminen joka olettaa että juuri Hänen täytyy päästä Heti kun hän haluaa palauttamaan pullonsa. Jokainen palauttakoon omalla vuorollaan haluamansa määrän pulloja!


    • Minäpäs

      Minua ärsyttää ja melkein suoni puhkeaa otsalla kun ihmiset ostavat yhdellä kertaa kamalan isot ruokaostokset! Eikö sitä nyt voisi oikeasti käydä useamman kerran viikossa ruokaostostoksilla ja ajatella vähän muita jonottajia takana.
      Ryhdistäytykää ja alkakaa vaikka laihdutuskuurille! Onko pakko hidastaa tässäkin asiassa muita ihmisiä?

      • Suurta-Ajan-Säästöä

        On tehdä viikon ostokset kerralla - siinä säästää rahaa, kun suunnittelee viikon ruokalistan etukäteen ja myös välttyy noilta heräteostoilta eli säästää myös selvää rahaa.
        Miksi pitäisi juosta monta kertaa viikossa ruokaostoksilla ja seistä kassajonoissa??

        Siinä säästää omia hermojaan ja rutkasti aikaa - aika on rahaa tänä päivänä.

        Työssä kävijä voi mennä suoraan kotiin ja alkaa laittamaan perheelle ruokaa, sen sijaan että käyttäisi aikaa ruokakaupassa seisomiseen. Kyllä se aika töiden jälkeen menee muutenkin liian nopeasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2548
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1932
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1403
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1275
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1191
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1111
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe