Meitä on aika paljon,jotakin järkeä palautuksiin..tyttö toi kasseja ja äiti toi jätesäkeittäin palautuksia ostoskärryt täynnä,Mentiin toiseen kauppaan,meni moni muukin superiin.
pullojen/tölkkien palautus
17
472
Vastaukset
- ookaaja
Hyvä että muutkin on huomanneet asian,voisiko säkittäjille olla oma linja.
- vuosi-
Voisitteko mennä S-kauppaan valtasitte lidl-kaupan
- jonottaja
Samaan ongelmaan törmännyt. Enemmän toimivia pullonpalautuskoneita kauppoihin tai todellakin isonlastin palauttajille oma linja.
- jonoon
Minua oisi kyllä jono takana jo hävettänyt. Oliko vielä kaljatölkkejä ?
- äxön
Kerrankin asiaa ! Näin on näppylät! Tympii seistä ja oottaa, kun tuodaan yhellä kertaa vuoden tyhjät tölkit ja viel samaan kauppaan.
- Pyhhyh
Ja kuinka paljon rahaa on menny turhuuteen, pullojen sisällön takia.
- tölkkiä
Jospa ne keräävät rikkaampi hylkäämiä tölkkejä. Miksi kaikki on aina negatiivista?
- epäkunnossa
Jos kyseessä oli Lidil, niin oletkos kuullut kuulutuksen siellä, pullonpalautus koneelle tarvitaan apua, siks, kumpa se ees toimis :)
- LETSGOUU
ollaan huomattu sama juttu!!MAITOA PERHEESEEN!!!
- säkkipalauttaja
Minä palautan aina todella ison määrän kerralla. Siinä saa sitten vielä ökyrikkaiden pienet määrät ilmatteeksi kun eivät viitsi jonottaa automaatille :)
- huubhhh
Jokaiselle lienee oikeus käyttää niitä, palauttipa yhden tai tuhat tölkkiä. Ei sitä aina voi ajatella niin, että minulla on oikeus tässä lompsia suoraan automaatille muista välittämättä.
- Riituäiti
Meidän perhe on laiska palauttamaan pulloja ja tölkkejä. Kerätään ensin auton perä täyteen ja vasta sitten palautetaan. Ottakaapa kiireiset joskus oikein kellolla aikaa kauanko jonossa todellisuudessa kuluu kallisarvoista aikaanne. Veikkaan että ällistytte!
- Miinasofia
Ryhdistäytykää. Auto ei ole pullojen säilytyspaikka. Joka kauppareissulle tyhjät pullot mukaan, jos niitä on.
Vielä vois miettiä miten paljon turhaa ainetta tulee juotua veden lisäksi. - OOKAAJA
Riituäiti kirjoitti:
Meidän perhe on laiska palauttamaan pulloja ja tölkkejä. Kerätään ensin auton perä täyteen ja vasta sitten palautetaan. Ottakaapa kiireiset joskus oikein kellolla aikaa kauanko jonossa todellisuudessa kuluu kallisarvoista aikaanne. Veikkaan että ällistytte!
Itserakas ihminen, minä vaan, ei muut saa palauttaa pulloja!
- Riituäiti
Itserakas ihminen joka olettaa että juuri Hänen täytyy päästä Heti kun hän haluaa palauttamaan pullonsa. Jokainen palauttakoon omalla vuorollaan haluamansa määrän pulloja!
- Minäpäs
Minua ärsyttää ja melkein suoni puhkeaa otsalla kun ihmiset ostavat yhdellä kertaa kamalan isot ruokaostokset! Eikö sitä nyt voisi oikeasti käydä useamman kerran viikossa ruokaostostoksilla ja ajatella vähän muita jonottajia takana.
Ryhdistäytykää ja alkakaa vaikka laihdutuskuurille! Onko pakko hidastaa tässäkin asiassa muita ihmisiä?- Suurta-Ajan-Säästöä
On tehdä viikon ostokset kerralla - siinä säästää rahaa, kun suunnittelee viikon ruokalistan etukäteen ja myös välttyy noilta heräteostoilta eli säästää myös selvää rahaa.
Miksi pitäisi juosta monta kertaa viikossa ruokaostoksilla ja seistä kassajonoissa??
Siinä säästää omia hermojaan ja rutkasti aikaa - aika on rahaa tänä päivänä.
Työssä kävijä voi mennä suoraan kotiin ja alkaa laittamaan perheelle ruokaa, sen sijaan että käyttäisi aikaa ruokakaupassa seisomiseen. Kyllä se aika töiden jälkeen menee muutenkin liian nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882