Onko varttuneemman väen turvallista käyttää paikallisten taksiyrittäjien palveluita, kun taksarien jälkikasvu lähettelee häiriintynyttä paskapostia täkäläisille vanhuksille? Ties vaikka mitä tekevät näille puolustuskyvyttömille eläkeläisille, sen verran sekaisin tuntuvat nuo paskapostin lähettäjät olevan!
Uskaltaako paikallisia taksipalveluita käyttää?
20
247
Vastaukset
- vajakin.teot
Ilmotappa itsesi poliisille.
- PostinKulkuSelvitetty
Kyllä postin lähettäjä tarvitsee ihan muuta apua kuin poliisia.
Ketkä näitä typeriä kirjeitä lähettelevät? Jarmosta ei voi olla kyse, kun hän ei ole taksikuskien jälkikasvua.
- Jarmo.Salokuutti
Jarmo ei ees pidä taxarien jälkikasvusta.
- kakanjauhaja
aino.äänessä kirjoitti:
Olen vanhaa myllärisukua.
Käytät tosiaan usein myllis nimmaria.
- sieltä.löytyy
Vajakit ovat taxarien jälkikasvua
- uuperi
ei , ottakaa toi uuberi , ne vaan hakkaa ja jopa ampuu ihmisiä.
- juorutaksi
Haisulikkikös tuollaista kertoo?
Ovatko nuo "paskapostinlähettäjät" mielenterveysongelmaisia vai huumausaineiden käyttäjiä?
- PostinKulkuSelvitetty
Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.
- ainon.kakkasuusta
PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:
Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.
Tuollainen on rouva Kakkalan hommaa.
- oivatoikka
PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:
Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.
Vitut on milenterveysongelmia eikä huumeonhelmia niitä ei ollu kun yks lähetys.
- vesitornin.tähystäjä
oivatoikka kirjoitti:
Vitut on milenterveysongelmia eikä huumeonhelmia niitä ei ollu kun yks lähetys.
Tuo todistaa miten oikeassa olen ollut taksikuskien
kyvystä kasvatta lapsistaan yhteiskunnan elättejä. - oivatoikka
Ja paskat sä oot kaikessa värässä.
- haisulikin.geishapallot
oivatoikka kirjoitti:
Ja paskat sä oot kaikessa värässä.
Juuuuu, on niissä kuskeissakin avuttomia apukoulun kasvatteja.
- KannuHuominen
karva.noppa kirjoitti:
Taksikuskit ovat yleensä kohtalaisen hyvin pärjänneitä koulussa ja työelämässä.
Jep, apukoulun suorittaneet melkein kaikki. Työelämässäkin jokunen ollut, mutta sitten olosuhteiden pakosta joutuneet taksin rattiin.
- asun.äitini.kanssa
Taxareista kukaan ei ole apu koulun käynyt,,
painu vittuun - PostinKulkuSelvitetty
asun.äitini.kanssa kirjoitti:
Taxareista kukaan ei ole apu koulun käynyt,,
painu vittuunAi jaa, jäi sitten apukoulutkin kesken? No tämä selittää paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371782
- 50818
- 69776
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33629Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51453