Uskaltaako paikallisia taksipalveluita käyttää?

PostinKulkuSelvitetty

Onko varttuneemman väen turvallista käyttää paikallisten taksiyrittäjien palveluita, kun taksarien jälkikasvu lähettelee häiriintynyttä paskapostia täkäläisille vanhuksille? Ties vaikka mitä tekevät näille puolustuskyvyttömille eläkeläisille, sen verran sekaisin tuntuvat nuo paskapostin lähettäjät olevan!

20

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajakin.teot

      Ilmotappa itsesi poliisille.

    • PostinKulkuSelvitetty

      Kyllä postin lähettäjä tarvitsee ihan muuta apua kuin poliisia.

    • Ketkä näitä typeriä kirjeitä lähettelevät? Jarmosta ei voi olla kyse, kun hän ei ole taksikuskien jälkikasvua.

      • Jarmo.Salokuutti

        Jarmo ei ees pidä taxarien jälkikasvusta.


      • Olen vanhaa myllärisukua.


      • kakanjauhaja
        aino.äänessä kirjoitti:

        Olen vanhaa myllärisukua.

        Käytät tosiaan usein myllis nimmaria.


    • sieltä.löytyy

      Vajakit ovat taxarien jälkikasvua

    • uuperi

      ei , ottakaa toi uuberi , ne vaan hakkaa ja jopa ampuu ihmisiä.

      • juorutaksi

        Haisulikkikös tuollaista kertoo?


    • Ovatko nuo "paskapostinlähettäjät" mielenterveysongelmaisia vai huumausaineiden käyttäjiä?

      • PostinKulkuSelvitetty

        Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.


      • ainon.kakkasuusta
        PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:

        Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.

        Tuollainen on rouva Kakkalan hommaa.


      • oivatoikka
        PostinKulkuSelvitetty kirjoitti:

        Ainakin mielenterveysongelmaisia vajakkeja ovat. Huumeista ei poliisi osannut sanoa vielä mitään.

        Vitut on milenterveysongelmia eikä huumeonhelmia niitä ei ollu kun yks lähetys.


      • vesitornin.tähystäjä
        oivatoikka kirjoitti:

        Vitut on milenterveysongelmia eikä huumeonhelmia niitä ei ollu kun yks lähetys.

        Tuo todistaa miten oikeassa olen ollut taksikuskien
        kyvystä kasvatta lapsistaan yhteiskunnan elättejä.


      • oivatoikka

        Ja paskat sä oot kaikessa värässä.


      • haisulikin.geishapallot
        oivatoikka kirjoitti:

        Ja paskat sä oot kaikessa värässä.

        Juuuuu, on niissä kuskeissakin avuttomia apukoulun kasvatteja.


      • Taksikuskit ovat yleensä kohtalaisen hyvin pärjänneitä koulussa ja työelämässä.


      • KannuHuominen
        karva.noppa kirjoitti:

        Taksikuskit ovat yleensä kohtalaisen hyvin pärjänneitä koulussa ja työelämässä.

        Jep, apukoulun suorittaneet melkein kaikki. Työelämässäkin jokunen ollut, mutta sitten olosuhteiden pakosta joutuneet taksin rattiin.


      • asun.äitini.kanssa

        Taxareista kukaan ei ole apu koulun käynyt,,
        painu vittuun


      • PostinKulkuSelvitetty
        asun.äitini.kanssa kirjoitti:

        Taxareista kukaan ei ole apu koulun käynyt,,
        painu vittuun

        Ai jaa, jäi sitten apukoulutkin kesken? No tämä selittää paljon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1782
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe