Paras tapa kostaa perättömän ilmiannon tekijälle

Korpilaki-

Antakaas vihjeitä ja neuvoja.

6

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leimaahulluksi

Tuo julkisesti esiin tosiasiat.

• kierräkaukaa

Jos työtehtävien puolesta ei ole pakko olla tekemisissä, niin ei minkäänlaista kontaktia tai reagointia mahdollisiin yhteydenottoihin, lisäksi yhtälailla olla mitenkään noteeraamatta ja sivuuttaa tyystin kaikissa muissakin yhteyksissä. Pyrikimyksenä tässä että häiriköijä vaihtaa uhria, monasti ovat luonnehäiriöisiä, joille kontaktipinta oleellinen, joten sen eliminoiminen saattaa estää tehokkaasti.

Mihinkään kostotoimenpiteisiin ei kannata ryhtyä, koska kieroutunut häiriköijä odottaa juuri sitä kieli pitkällä että pääsisi lähitaisteluun, ja jos ei ole normaalia omaatuntoa, mikä tahansa on oikeutettua.

• Kunnallispoliitikko

Mielenkiintoisia komentteja ja varmasti ihan järkeviä aloin itsekin miettiä kuinka monella on vastaavia kokemuksia ja eräskin kertoi joutuneensa narsistin uhriksi ja aika isostikin ja tuolla narsistilla on jostakin syystä erityisen hyvät välit virkavaltaan joka ikään kuin suojelee ja siunaa hänen tekemisensä joten viranomaisista ei tapauksessaan apua ole.

Harmin paikka vaan että tuolla narsistilla on käsi asekin ja mitä tahansa voi odottaa. poliisin mukaan ei voi tehdä mitään koska ei vielä ole ampunut ketään mutta ase on aikaisemmin kuitenkin jostakin syystä otettu poliisin haltuun ja palautettu ja lähes välittömästi tuo narsisti esitti uhkauksen tappaa.

• kikkakakkare

Tiedän tapauksen, kun politiikkaa harrastava nainen antaa perättömän lausunnon ajatuksella "nuoret kyykkyyn, minä olen aina oikeassa". Toivon että tässä tapauksessa paha saa palkkansa, kunhan tutkinta valmistuu

• Rosvorobert

Piksiä maksaa tapauskohtaisesti 200-1000 €.
      Muista että hys mistä syystä joutui teholle, niin ei kukaan ole todisteineen perässä.

• kuinkakauanvielä

Ei ihme että ihmiset eivät polta noita huumeiden välittäjiä Pukimässäkin nuorimies myynyt jo ainakin 3v .Ravintoloissa välittää härskisti Malmilla ja lähiympäristössä ikä noin 20v laiha .Ihmisiä tuhoava tyyppi ei koulussa ei töissä hyvin elää siistivaatetus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2532
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      22
      1536
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1342
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe