...on sellasia itteensä täynnä olevia hikkejä. Satuin päätymään yläasteelle jossa luokka täynnä näitä kusiaisia, ei siinä mitää olkoon vaan hyviä koulussa sun muuta, mut joka vitun kerta ku he saa kokeen takasi ni se saatanan ylimieline ilme naamal ja sit "kymppi tietty". Muutenki niin vitun retui (oon 7lk) ku joka päivä ulkohousut jalas koulussa! vaik ois 10°C niin siitä huolimat... Mua oikeesti vituttaa mennä kouluu joka päivä ku joudun kestää noit samoi tyyppei viel jotai 2,5 vuotta...siis ku he ei oo yhtää sellasii ihmisii ku minä (joo ei tarviikkaa olla ku minä mut en tuu vaa toimee noide kaa) sit ku opettaja sanoo jonku asia ni heiä pakko kommentoida et "ei se noin mee kun minä olen lukenut ja tiedän". ni en oikeesti pysty keskittyy siihe opiskeluu ku he keskeyttää opettaja puheet kokoaja...
olen puhunut.
mua vituttaa ihmiset jotka...
2
108
Vastaukset
Jos et voi voittaa heitä, liity heihin. ;)
Tuo ulkohousukommentti meni vähän ohi... Mitä se sinua liikuttaa, mitä muut pitää päällään? Vai onko ne housut sinulla?
Yläasteen jälkeen noita samoja ihmisiä on lukiossa/amiskassa ja sen jälkeen jatko-opinnoissa, työpaikoilla, intissä, you name it. Ei välttämättä juuri tuollaisia "hikkejä", mutta muuten ärsyttäviä ihmisiä. Eikä siihen ole oikein olemassa muuta selviytymiskeinoa, kuin dealing with it.
Keskity itseesi ja koita jättää ärsyttävät ihmiset vähemmälle huomiolle. Turhaan sinä oman päiväsi annat mennä pilalle toisten ihmisten takia. Onnea ja menestystä ja aurinkoista kevättä! :)- Jalaa
Kannattaa oppia tulemaan toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Tekstisi perusteella vaikutat aikamoiselta kusipäältä. Ajattele sellaista tilannetta, että joku noista sun vihaamistasi henkilöistä, voi olla joku päivä sun pomo työpaikalla. Mitäs sit teet? Käyt vetää turpaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan313099- 1582118
- 1371693
Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71248Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.351030Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään
Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit258947Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus
Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y192852Ranta-Kosulassa riitaisaa!!
Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on54835- 77831
- 96788