ihme touhua nykyään, ei mun nuoruudessa

pelastusihmismielelle

kuulin tossa äitimuorilta joka asuu vielä nakkilassa että siellä päin on tämä huumepolitiikka alkanut kasvamaan. mitäs siellä kylillä sitten vedetään

9

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Narkkinakkilalaine

      Kaljaa kannabista mämmii piriä ja täytekakku

    • nippeleitänappeleita

      kaikkee vedetää ja vitusti ja sekaisin tietenki

    • nyky-aika

      mahrollisuudet on nykyää suuremmat ja logistiikka pelaa

      • logiDi-ins

        Juurikin tuo logistiikka ollut ennen ongelmana. Nykyään on kehitetty
        jakelu- ja logistiikkakeskukset jotka tehostavat tavaravirtoja.


    • Bbleeiiiiissaäa

      Eeäässää ja atrian 75senti pizzaa mikä on toiselta nimeltään al tonno terveisin hima kebab pizzeia

    • NostalgiaaNostalgiaa

      mun nuoruudessa ei ollu edes sähköhellaa, oikeen haikee tunne tulee, kun sitä muistelen. Äiteemuori haki pinosta puita ja alotti sytytyksen, kesti hetki jos toinenkin kun alkoivat syttymään, vaan tilitukut ne oli silloin hyviä ja heti syttyi, ai ai :) valmistajassa salaisuus. Joskus köyhempinä kausina, ei ollu puuta, ei ollu tilitukkuja, voi sitä kurjuutta :( tippa tulee linssiin, mutta isä raahas kaivokselta jossa oli töissä kiviä ja äitee niitä sitten hinkkas yhteen. Kesti joskus parikin päivää ennen kun tuli sytty, mutta ei valitettu ei sinnepäinkään. Vartaloki pysy hoikkana ja kauniina kun ei jokapäivä saatu eres ruokaa ja kesällä ei ollu koulujakaan. Kiertokoulua kävi meidän kylän ipanat ja kaikki ei sitäkään. Oli se aikaa, ei ollu telkkareita, ei tietokoneita, ei edes silitysrautaa mut ilosia oltiin ja käpylehmillä pelattiin :) kyl oli vanhaan aikaan, ihan toisi, kaikki hyvin, kiitosta vaan tämän aiheen alottajalle. :)

    • männävuosien_pekospili

      Ei meen nuoruudesa 60 luvulla vaan ketään tapettu ja hirtetty. Korkeintaan josain länkkäripelissä leikisti mut harvemmin sillonkaan. Peli oli rehtiä ja mää olin usein PekosBili

      • lassotaiteilijana

        Tunnettiin PecosBillikin aikoinaan.
        Lurjukset laittoi lassolla nippuun.
        Ajat on muuttuneet paremmaksi siinäkin mielessä että nynne jojottaa itte ittensä kurkihirteen.
        =)


    • enneoliparemmi

      Mun nuoruudessani jokaises mökis oli puuvessa. Itku tulee, kun nyt ei ole sitäkään. Ulkona käyn lorauttelees :(

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      233
      14204
    2. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      49
      3429
    3. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      323
      2819
    4. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1651
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      56
      1182
    6. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1130
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      48
      1069
    8. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      62
      1055
    9. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      61
      995
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      58
      989
    Aihe