Aurinkoöljyä ja hierontaa

kaverinvaimoa

”Et viittis vähän jelpata kaveria”, sammaltava ääni puhelimesta aneli.

Kaverini eilinen parin lasillisen terassikapakkareissu oli venynyt lahjakkaasti työpäivän puolelle. Se ei ollut ensimmäinen, eikä kaikista merkeistä päätellen tule viimeiseksikään kerraksi. Silti oma loma oli parhaimmillaan, aurinko paistoi kuumasti ja istuskelin pihalla nauttien sen lämmöstä.

”Enhän minä ole edes putkiasentaja”, protestoin. Minua ei todellakaan huvittanut lähteä keskeltä helteistä lomaani leikkimään tuuraaja. Kaveri omisti toiminimenä oman firman ja oli sen ainoa työntekijä. Kesällä saattoi loma jatkua työntilanteen ollessa hiljainen, mutta joka homma oli otettava vastaan.

”Kuule, ei sun tartte kun avata yks lattiakaivo”, kaverin ääni kännykässä sopersi.. ”Sähän teet samaa silloin tällöin kotonas. Et sää mua sellaiseen hommaan kutsu.”

”Se on vähän eri asia kun mennä ammattilaisena paikalle.”

”Se tietää tilanteen ja paikka on ihan siinä sun lähellä. Teet mitä osaat ja that´s it. Mä oon huomenna kondiksessa ja meen kumminkin sinne jos ei onnistu.”

”Joopa joo”, tuhahdin. Kaikesta huolimatta olin kaverille palveluksen velkaa ja siksi neuvottelussa altavastaajana. Ja kun aikansa pyöriteltyään humalainen ystäväni keksi vetää sen kortin esiin, huomasin ottavani vastaan ajo-ohjeita.

”Lähellä” sijaitseva kesäasunto oli reilun kymmenen kilometrin päässä ja kun olin ottanut mukaani jotain omia työkaluja ja kurvannut mökin pihaan, niin kaverini soitosta oli kulunut vain puolisen tuntia.

”Sehän kävi äkkiä”, huvilan ovesta ilmestynyt päälle kolmikymppinen nainen huikkasi. Nainen oli ollut ilmeisesti aurinkoa ottamassa, kun päällä oli vain rantabikinit ja rintaliivit. Isot aurinkolasit peittivät silmiä.

Vilkaisin pihamaata ja arveluni osoittautui oikeaksi, koska näin avonaisen aurinkotuolin sekä pikku pöydällä aurinkorasvaa, siideripullo ja lasi.

”Noh, itse johtaja ei päässyt paikalle, mutta tulin katsomaan josko jotain voisi tehdä.”

”Nii-in. Siltä se teidän johtaja hiukan puhelimessa kuulosti…”, nainen hymähti. ”…siis siltä että helle oli vienyt miehen terassille. Eikä sen puoleen kyllähän tuossa itsekin tuli siideri avattua.”

”Niin. Niin”, nyökkäilin. Huomasin, että keveästi pukeutunut nainen tuntui mukavalta. Hän oli luonnollisella tavalla puoleensavetävä. Puhelimme vielä hetken säästä, ennen kuin kysyin missä ongelma olisi.

Nainen johdatti minut kesäasunnon pienehköön pesuhuoneeseen, jonka lattiakaivo oli tukossa. Niin lähellä naista saatoin nähdä aurinkorasvasta ja hiestä kostean ihon ja tuntea rasvan tuoksun iholta.

”Olisi ihanaa päästä suihkuun välillä”, nainen sanoi. ”kun on näin kuumakin.”

Pesuhuoneessa oli kieltämättä hiostavan kuuma. Katsoimme hetken toisiamme silmiin kun nainen nosti aurinkolasit päälaelle. Sitten hän hymähti viehättävästi ja antoi minulle tilaa työn tekemiseen.

Itse homma ei ollut vaikea. Sain ronkittua omakotitalohommien kokemuksella lattiakaivon putken auki saunavihtojen lehtimassasta, mutta pesuhuoneen kostea ilma ja ulkona vellova helle sai minut hikoilemaan siten, että paitani oli hiestä märkä.

”No, miten täällä sujuu”, nainen oli ilmaantunut taakseni. Seisoimme jälleen lähekkäin ja olin kiusallisen tietoinen hänen naisellisuudestaan.

Valittelin, että taisin hieman tuoksahtaa hieltä deodorantista huolimatta, sillä olosuhteet olivat minua vastaan.

”Ota suihku, niin nähdään myös että toimiiko lattiakaivo”, nainen hymyili vienosti.

”Eikö sinun pitänyt päästä myös suihkuun?”, kysyin.

”Vedetäänkö pitkää tikkua, kumpi aloittaa?”, naisen katse lukitsi omani hänen silmiinsä.

”Vai yhtä aikaa?”, kysymys lipsahti suustani ja hetken ajattelin menneeni liian pitkälle ja naisen vain testanneen minua.

”Et voi vaatteet päällä mennä suihkuun.”

”Et sinäkään.”

Katsoimme hetken vielä toisiamme silmiin ja aloin kuin unessa riisua paitaani, jonka heitin oviaukosta. Nainen riisui bikinin yläosan ja tuijotin hänen rintojaan. Suoriuduin pikaisesti eroon housuista katsellessa kun nainen kuoriutui bikinien alaosasta.

Katselimme pienen hetken toisiamme kun padot murtuivat ja olimme toistemme kimpussa. Annoimme veden valua päällemme ja hamusin naisen huulia. Kielemme leikitteli toisten suussa.

”Olisin halunnut, että ihosi oli aurinkorasvasta liukas”, huokaisin naisen korvaan.

”Sitäkö haluat?”, nainen kysyi katsoen silmiin. ”Peseydytään ensin.”

Saippuoimme toistemme vartalot ja nainen varoi kiusalla antamalla liikaa huomiota ylväästi seisovalle kalulleni. Hän saippuoi kalun ja pari kertaa livutti kättä pitkin sen samettista vartta. Se sai minut huokaisemaan.

”Oi kuinka ihana se on, ihana suonikas kyrpä, mutta malta vielä vähän”, nainen kuiskasi....

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/sekalaiset/aurinkooljya-ja-hierontaa/

5

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ootkoylpee

      Kaverin muijaa menit sit nussiin

      • ihmevääntöä

        Kuka nyt muka ei panis jos on halukas nainen tarjolla, oli kaverin muija tai ei


    • lastilasse

      Tälle lensi aamulastit

    • annette72

      Kyllähän nää tarinat aina toimii hyvin oman mielikuvituksen ruokkijoina

      • umpahpah

        Varsin kesällä tälläset kesäiseen päivään sijoittuvat :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe