Oletko OksastettuOksa ArtoTT???

epäilyksen.varjo

Vastaapa suoraan. Ei tai joo.

38

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilyksen.varjo

      Haloooo OksastettuOksa tai ArtoTT!!!!

    • TapaToimia

      OksastettuOksa lähinnä kyselee, harvemmin vaivautuu vastaamaan mihinkään, ainakaan rekisteröidyllä nimimerkillään.

    • Artsi on kyllä palstalla suoraan sanonut, että käyttää vain yhtä nikkiä, joten asian tivaaminen on turhaa. Selvästi muutenkin näkee, että hän ei voi olla Oksastettu oksa. Sen sijaan Oksastettu oksa on yksi Räyhiksen lukuisista rekatuista nikeistä (muita mm. Daavidintähti, fundis.mä.oon, älyn.väläys).

      • Mutta kun ArtoTT antaa räyhiksen vastata puolestaan eikä oio sen juttuja. Kun arto vaikenee, niin toinen jatkaa eli päällekkäin ne ei puhu. Ja jos ja kun ArtoTT kuten Simelius1 ovat yhtä kuin OksastettuOksa eli räyhis, niin miksipä se sanoisi olevansa muu kuin ArtoTT (tai Simelius1). Ei se ainakaan liikaan rehellisyyteen kaatuisi.
        Itse olen nimennyt sen Susannaksi, koska niiden ajatukset, kuten kaikkien Aa-patmos-henkisten ajatukset, ovat millimetrin tarkasti samat. Eli minulle on loppujen lopuksi täysin yhdentekevää kuka tuo Susanna henkilönä on, koska se puolustaa täsmälleen samoja juttuja kuin Aa-kerhon pj. Olkoot klooni, sama se.


      • Kannatetaan
        qwertyilija kirjoitti:

        Mutta kun ArtoTT antaa räyhiksen vastata puolestaan eikä oio sen juttuja. Kun arto vaikenee, niin toinen jatkaa eli päällekkäin ne ei puhu. Ja jos ja kun ArtoTT kuten Simelius1 ovat yhtä kuin OksastettuOksa eli räyhis, niin miksipä se sanoisi olevansa muu kuin ArtoTT (tai Simelius1). Ei se ainakaan liikaan rehellisyyteen kaatuisi.
        Itse olen nimennyt sen Susannaksi, koska niiden ajatukset, kuten kaikkien Aa-patmos-henkisten ajatukset, ovat millimetrin tarkasti samat. Eli minulle on loppujen lopuksi täysin yhdentekevää kuka tuo Susanna henkilönä on, koska se puolustaa täsmälleen samoja juttuja kuin Aa-kerhon pj. Olkoot klooni, sama se.

        Susanna on hyvä yhteisnimitys tuolle kirjoittajalle/kirjoittajille. Kannatan nimen käyttöä kuvaamaan häntä/heitä jatkossa.


      • epäilyksen.varjo
        qwertyilija kirjoitti:

        Mutta kun ArtoTT antaa räyhiksen vastata puolestaan eikä oio sen juttuja. Kun arto vaikenee, niin toinen jatkaa eli päällekkäin ne ei puhu. Ja jos ja kun ArtoTT kuten Simelius1 ovat yhtä kuin OksastettuOksa eli räyhis, niin miksipä se sanoisi olevansa muu kuin ArtoTT (tai Simelius1). Ei se ainakaan liikaan rehellisyyteen kaatuisi.
        Itse olen nimennyt sen Susannaksi, koska niiden ajatukset, kuten kaikkien Aa-patmos-henkisten ajatukset, ovat millimetrin tarkasti samat. Eli minulle on loppujen lopuksi täysin yhdentekevää kuka tuo Susanna henkilönä on, koska se puolustaa täsmälleen samoja juttuja kuin Aa-kerhon pj. Olkoot klooni, sama se.

        ArtoTT vaan vastaamaan niin asia selvenee. Tai OO niin saman tekee.


      • ei.niistä.selvää.saa
        qwertyilija kirjoitti:

        Mutta kun ArtoTT antaa räyhiksen vastata puolestaan eikä oio sen juttuja. Kun arto vaikenee, niin toinen jatkaa eli päällekkäin ne ei puhu. Ja jos ja kun ArtoTT kuten Simelius1 ovat yhtä kuin OksastettuOksa eli räyhis, niin miksipä se sanoisi olevansa muu kuin ArtoTT (tai Simelius1). Ei se ainakaan liikaan rehellisyyteen kaatuisi.
        Itse olen nimennyt sen Susannaksi, koska niiden ajatukset, kuten kaikkien Aa-patmos-henkisten ajatukset, ovat millimetrin tarkasti samat. Eli minulle on loppujen lopuksi täysin yhdentekevää kuka tuo Susanna henkilönä on, koska se puolustaa täsmälleen samoja juttuja kuin Aa-kerhon pj. Olkoot klooni, sama se.

        ArtoTT:n pitäisi rekata nikkinsä ja käyttää sitä niin se varmistaisi asian vai voikohan käyttää kahta rekattua nikkiäkin yhtä aikaa?


      • Räyhikselle
        ei.niistä.selvää.saa kirjoitti:

        ArtoTT:n pitäisi rekata nikkinsä ja käyttää sitä niin se varmistaisi asian vai voikohan käyttää kahta rekattua nikkiäkin yhtä aikaa?

        Voithan sinäkin käyttää montaa rekkaamatonta nikkiä yhtäaikaa :D


    • ArtoTT

      Käsittääkseni olen vastannut jo moneen kertaan, että en käytä muita nimimerkkejä täällä.

      • Turhaan vastaat. Tuo aloittaja ei ole tasapainossa itsensä kanssa vaan täyttää elämänsä tyhjyyttä ainoalla tavalla jonka osaa.
        Siunausta sinulle!


      • ArtoTT
        OksastettuOksa kirjoitti:

        Turhaan vastaat. Tuo aloittaja ei ole tasapainossa itsensä kanssa vaan täyttää elämänsä tyhjyyttä ainoalla tavalla jonka osaa.
        Siunausta sinulle!

        Voi olla että vastaaminen on turhaa, täytyy kyllä ihmetellä tätä aloituksen aihetta??


      • psykiatrinen-tapaus.on
        ArtoTT kirjoitti:

        Voi olla että vastaaminen on turhaa, täytyy kyllä ihmetellä tätä aloituksen aihetta??

        Kuten OO sanoin edellä "aloittaja ei ole tasapainossa itsensä kanssa vaan täyttää elämänsä tyhjyyttä ainoalla tavalla jonka osaa."
        Jankuttaa samaa tyhjänpäiväistä jankutustaan päivästä toiseen.


      • xyfg
        psykiatrinen-tapaus.on kirjoitti:

        Kuten OO sanoin edellä "aloittaja ei ole tasapainossa itsensä kanssa vaan täyttää elämänsä tyhjyyttä ainoalla tavalla jonka osaa."
        Jankuttaa samaa tyhjänpäiväistä jankutustaan päivästä toiseen.

        No on tuokin taas uskovaisten puhetta.


      • TTOOille
        ArtoTT kirjoitti:

        Voi olla että vastaaminen on turhaa, täytyy kyllä ihmetellä tätä aloituksen aihetta??

        Ja ihan "sattumalta" ArtoTT ja OksastettuOksa tässä ketjussa kommentoivat muutama minuutin välein toisiaa. Tosin kun ArtoTT ei ole rekattu nimimerkki niin voi olla että OO on vain ottanut arton nimimerkin käyttöön tässä ketjussa.


      • näin.ajattelen
        psykiatrinen-tapaus.on kirjoitti:

        Kuten OO sanoin edellä "aloittaja ei ole tasapainossa itsensä kanssa vaan täyttää elämänsä tyhjyyttä ainoalla tavalla jonka osaa."
        Jankuttaa samaa tyhjänpäiväistä jankutustaan päivästä toiseen.

        Epäilen, että aloittaja on qwertyilijä, joka osaa käyttää muitakin nikkejä herjatessaan uskovia (mm. näin.sen.näin) ja nyt näyttää maniansa menneen pidemmälle, olkoon itse siis homoraakki, sitähän nuo kirjoitukset puoltavat.


      • puolet.oikein
        xyfg kirjoitti:

        No on tuokin taas uskovaisten puhetta.

        Ihan psykiatriaa on. On paljon uskoviakin psykiatreja joten olet siinä oikeassa.


      • näinjuuri
        TTOOille kirjoitti:

        Ja ihan "sattumalta" ArtoTT ja OksastettuOksa tässä ketjussa kommentoivat muutama minuutin välein toisiaa. Tosin kun ArtoTT ei ole rekattu nimimerkki niin voi olla että OO on vain ottanut arton nimimerkin käyttöön tässä ketjussa.

        Kumpikin kieroilee, siitä ei ole epäilystäkään. Arto voisi rekisteröidä nikkinsä niin se voisi vähän selventää tilannetta mutta vilpilliselle kyllä löytyy aina porsaanreikiä.


      • näin.ajattelen kirjoitti:

        Epäilen, että aloittaja on qwertyilijä, joka osaa käyttää muitakin nikkejä herjatessaan uskovia (mm. näin.sen.näin) ja nyt näyttää maniansa menneen pidemmälle, olkoon itse siis homoraakki, sitähän nuo kirjoitukset puoltavat.

        >> näin.sen.näin <<
        Ollaan tarkkoja eli käytin silloin vain ja ainoastaan nimimerkkiä näin-sen-näin.
        Tuollanen multinikkeily sopii paremmin räyhäävälle suskulle, ei minulle.


      • näinjuuri kirjoitti:

        Kumpikin kieroilee, siitä ei ole epäilystäkään. Arto voisi rekisteröidä nikkinsä niin se voisi vähän selventää tilannetta mutta vilpilliselle kyllä löytyy aina porsaanreikiä.

        Niin oli nopeasti arto paikalla että samalta näppikseltä lähti viestit,
        räyhiksellä kun on lapsellinen ja läpinäkyvä tapa kompata omia tekstejään.


      • puolet.oikein kirjoitti:

        Ihan psykiatriaa on. On paljon uskoviakin psykiatreja joten olet siinä oikeassa.

        Varmasti, mutta fundisuskovaisia psykiatreja on enää helevetin vähän.
        Psykiatreja ja psykiatriaa jostain syystä vihaavia fundiksia onkin sitten enemmän kuin vähän.


      • näinjuuri
        qwertyilija kirjoitti:

        Niin oli nopeasti arto paikalla että samalta näppikseltä lähti viestit,
        räyhiksellä kun on lapsellinen ja läpinäkyvä tapa kompata omia tekstejään.

        Ihan satavarmasti näin, eikä valehteleminen eikä vallankaan kieroileminen taida olla mikään harvinaisuus.


      • RepeRuutikallo
        TTOOille kirjoitti:

        Ja ihan "sattumalta" ArtoTT ja OksastettuOksa tässä ketjussa kommentoivat muutama minuutin välein toisiaa. Tosin kun ArtoTT ei ole rekattu nimimerkki niin voi olla että OO on vain ottanut arton nimimerkin käyttöön tässä ketjussa.

        Edelleen olen sitä mieltä että Artsin tyyli eroaa Räyhiksestä havaittavasti. Vaikeaa kuvitella, että molempien takana olisi yksi niin älykäs tyyppi että tuollaiseen pystyy. Se että tekstiä tulee lähes yhtä aikaa todistaa vain että molemmat ovat linjoilla. On Räyhis mullekin räyhännyt parhaimmillaan minuutissa parissa, mutta taidetaan me silti eri otuksia olla.


      • Ei.rekisteröity
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Edelleen olen sitä mieltä että Artsin tyyli eroaa Räyhiksestä havaittavasti. Vaikeaa kuvitella, että molempien takana olisi yksi niin älykäs tyyppi että tuollaiseen pystyy. Se että tekstiä tulee lähes yhtä aikaa todistaa vain että molemmat ovat linjoilla. On Räyhis mullekin räyhännyt parhaimmillaan minuutissa parissa, mutta taidetaan me silti eri otuksia olla.

        Veikkaan että käytti tuossa vaan ArtoTT:n nicciä, sitähän ei ole rekisteröity.


      • Ei.rekisteröity kirjoitti:

        Veikkaan että käytti tuossa vaan ArtoTT:n nicciä, sitähän ei ole rekisteröity.

        Veikkailuhan on tietysti vapaata, kun kerran kohderyhmä haluaa pitää veikkaustoimistoa.


      • Räyhismaanikolle
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Varmasti, mutta fundisuskovaisia psykiatreja on enää helevetin vähän.
        Psykiatreja ja psykiatriaa jostain syystä vihaavia fundiksia onkin sitten enemmän kuin vähän.

        Ei teitä attehomomaanikoitakaan montaa ole. Onneksi :D


      • näin.ajattelen
        Ei.rekisteröity kirjoitti:

        Veikkaan että käytti tuossa vaan ArtoTT:n nicciä, sitähän ei ole rekisteröity.

        Vaikkei omanikaan ole rekisteröity, niin mikäs se sinä sitten olet, ettet olisi sama kuin; näinjuuri ? Kommentoin qwertyilijää, joka jäi ainakin yhdestä kiinni, mutta sinä kommentoit ikäänkuin olisit rekattu ?!?


    • OnkoTemmattu

      Enää ei puutu kun että Daavidintähti palaisi tänne kommentoimaan, mutta ehkä tämä Daavidintähti nimimerkki on jo temmattu ylös tai muuten ylösnoussut eikä enää kommentoi tällä palstalla mitään.

      • kurreliini.Taavatti

        Mitä sinulla on kommentoitavaa?


      • temmattu.on

        Bittiavaruuteen temmattuna on Daavidintähti mutta jatkaa monilla muilla nimimerkeillä ja yhtä ilkeillä kommenteilla.


      • haluatko.todistaa
        temmattu.on kirjoitti:

        Bittiavaruuteen temmattuna on Daavidintähti mutta jatkaa monilla muilla nimimerkeillä ja yhtä ilkeillä kommenteilla.

        Mitähän ilkeää on sanonut????


      • natsukat.ryhtiä
        temmattu.on kirjoitti:

        Bittiavaruuteen temmattuna on Daavidintähti mutta jatkaa monilla muilla nimimerkeillä ja yhtä ilkeillä kommenteilla.

        Tämä Daavidintähti on tainnut antaa nenille useammallekin atskuhomottajalle :D Ja nyt siinä nillitätte kuin pikkulapset kun ette pärjänneet :(


      • 123totuus
        natsukat.ryhtiä kirjoitti:

        Tämä Daavidintähti on tainnut antaa nenille useammallekin atskuhomottajalle :D Ja nyt siinä nillitätte kuin pikkulapset kun ette pärjänneet :(

        DThän katosi aina heti kun jäi kiinni valheista tai muista epämääräisyyksitä tai kun ei pystynyt enää perustelemaan omaa alkuperäistä kantaansa millään.
        Ja silloin kommentointia jatkoi aina joku/jotkut toiset nimimerkit suu vaahdossa törkyä kirjoitellen.
        Samoin kun nyt OksastettuOksa nimimerkin kohdalla aina tapahtuu.
        Todistettavasti. Ellei OO ole poistanut taas kommenttejaan täältä.


      • natsukat.ryhtiä kirjoitti:

        Tämä Daavidintähti on tainnut antaa nenille useammallekin atskuhomottajalle :D Ja nyt siinä nillitätte kuin pikkulapset kun ette pärjänneet :(

        Mukavaa, jos tuollaisia hupsutuksia kuvittelemalla saat pidettyä itsesi kasassa edes sen vähän verran kuin palsta näyttää.


      • 123totuus kirjoitti:

        DThän katosi aina heti kun jäi kiinni valheista tai muista epämääräisyyksitä tai kun ei pystynyt enää perustelemaan omaa alkuperäistä kantaansa millään.
        Ja silloin kommentointia jatkoi aina joku/jotkut toiset nimimerkit suu vaahdossa törkyä kirjoitellen.
        Samoin kun nyt OksastettuOksa nimimerkin kohdalla aina tapahtuu.
        Todistettavasti. Ellei OO ole poistanut taas kommenttejaan täältä.

        >Ja silloin kommentointia jatkoi aina joku/jotkut toiset nimimerkit suu vaahdossa törkyä kirjoitellen.
        Perinteistäkin perinteisempi Räyhis-metodi.


      • natsukat.ryhtiä kirjoitti:

        Tämä Daavidintähti on tainnut antaa nenille useammallekin atskuhomottajalle :D Ja nyt siinä nillitätte kuin pikkulapset kun ette pärjänneet :(

        Kyllä ainakin minulla on ollut motiivinani pommittaa ja parodioida sinua, Daavidintähteä emeritus, koska esiinnyit kovin näyttävästi ja mahtavasti komealla logollasi ja nikilläsi. Kontrasti on vähän liian suuri. Kristityn tulisi olla nöyrä.

        Vaan tuli matkalla toinenkin motiivi, kristitylle sopimaton ruokoton kieli ja itsensä komppaaminen muitten nikkien suojassa.

        En oikein usko, että olisit pystynyt "antamaan nenille useammallekin atskuhomottajalle". Sama suhteellisuudentajun puute kuin logon ja nikin valinnassa.

        Muuten, Daavidintähti emeritus, oletko huomannut, etten koskaan ole neuvonut sinua ensimmäisenä? Olen vain vastannut sinulle, silloin kun esiinnyit Daavidintähtenä ja sen jälkeen, kun olet esiintynyt monilla nikeilläsi. Myös silloin, niinkuin nyt, kun luulit, että esiinnyn tällä kertaa nikillä TemmattuOn ja vastasit siihen.

        Siitä huolimatta, että käyttäytymisesi on kristitylle aivan sopimatonta, olet kuitenkin kristitty ja olet Kristuksen erityisessä suojeluksessa. Tulee aika, jolloin sinäkin pääset lepoon. :)


    • epäilyksen.varjo

      Ei vaan tullut Artolta tai OO:lta ei tai joo vastausta.

      • Ei tullut Artolta eli OO:lta kuin epämääräistä mutinaa.


      • epäilyksen.varjo

        Ei tullut ei, Ruutikallo puolestaan uskoo, että miehen sana pitää ja varmaan hänen kohdallaan pitääkin, mutta on miehiä joitten sana ei pidä ja epäilyksen varjo on nyt mustana ainakin OO:n vierellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe