Poikaystäväni löi minua

Tyttö15vee

Hei. Tänään koulussa tapahtui jotain todella pelottavaa ;(( olin siis välitunnilla ja kavereitten kanssa. Yhtäkkiä minun poikaystäväni tuli ja löi minua ilman mitään syytä. Rupesin heti itkemään aivan suunnattomasti ja en mennyt seuraavalle tunnille.

En siis ymmärrä miksi hän teki noin. Olen 8. Luokalla ja en ole itse tehnyt hänelle mitään. Hän ei edes pyytänyt anteeksi ;((((

28

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerrojollekkinauttavalle

Oliko sun kaverit tyttöjä vai poikia? Jos oli poikia niin saattaa olla että poika oli mustasukkainen. Mutta jos oikeesti et tunne että tää jätkä ansaitsee sua niin älä oo sen kaa ja jos se jatkaa tota niin sit sanot joillekkin että asialle tehdään jotain

• Tyttö15vee

Kavereita on tyttöjä

• Teerkslslslsl

Yritä miettii mist se ois suuttunut ja kerro toki meillekkin

• Tyttö15vee

No en oo aivan varma. Varmaan siksi että sanoin olevani ihastunut johonkin toiseen poikaan ja en kertonut sitä hänelle :/

• LOLIHENTAI1

Vittu ansaitsit sen

• aisaatana

Voi vittu että kyllä taas loistaa se järki kirkkaasti... Miten vitun tyhmä voi olla jos kerrotaan muille että on ihastunu toiseen ja sit ihmetelleen kun poikaystävä suuttuu noin pahasti. Perkeleen älytön pissis kun ei tajuta et tarina kiertää kyllä poikaystävänkin korvaan ja tuollanen tieto toisten suusta sattuu vitusti..

• peikk00

Joo mut ei se silti oikeuta lyömään.

• Autismisreal

Vitun autistinen :DD

• nyyminyyminen

Oisko ihan oma vika? Huomaa jo kirjoitusasustasi, että olet hyvin ajattelematon ja itsekeskeinen. "Se löi mua ilman syytä!!!!1"
      "Tai siis mä kyl ehkä saatoin salaa olla jonku toisen kaa ja romuttaa sen itsetunnon mut iha sama."

• PoikaTheMan

No se on tommonen vitun järjetön pissis. Kuka vittu nyt kertoo että tykkää jostain toisesta salaa? Kyllä olisin vetänyt vielä turpaan kunnolla jos olisin ollut se poika.

• fghhjj

Siis mitä sitä nyt omille tunteilleen voi? Ja voi sen suuttumuksen näyttää muullaki tavalla kuin lyömällä.

• fgghhhjjkk

Ja minkä ihmeen takia pitää lietsoa vihaa ja haukkua jos joku on erehtynyt tekemään virheen. Ootteko sit ite niin täydellisiä että voitte tulla haukkumaan toisia niiden virheistä. Tää tyttö varmasti katuusitä ettei kertonut poikaystävälleen hän ihastuksesta. Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN. PISTE. Kiitos ja kuitti.

• fgghhhjjkk kirjoitti:

Ja minkä ihmeen takia pitää lietsoa vihaa ja haukkua jos joku on erehtynyt tekemään virheen. Ootteko sit ite niin täydellisiä että voitte tulla haukkumaan toisia niiden virheistä. Tää tyttö varmasti katuusitä ettei kertonut poikaystävälleen hän ihastuksesta. Ja vielä lopuksi haluan sanoa, että KUKAAN MEISTÄ EI OLE TÄYDELLINEN. PISTE. Kiitos ja kuitti.

älä muuta sano

• JÄTÄ SE

• banskuu

Ei hänellä olisi kyllä aihetta lyödä mutta varmaan oli kateellinen

• Se, joka lyö ensimmäisen kerran, lyö toisenkin. Se on teille molemmille parempi, että suhde päättyy.

Ne itsekeskeiset luuserit, jotka luulevat "omistavansa" parisuhdekumppaninsa ja turvautuvat sen osoittaakseen väkivaltaan, ovat säälittäviä raukkoja.

Selän takana pettäminenkin on väärin, mutta ei se silti väkivltaa oikeuta.

• Tyttö15vee

Se mun poikaystävä on arabi, onx noi sit väkivaltasii ku joku varotteli noist mut mä en uskonu! :((

• Tyttö15vee

En oo tuo

• Tyttö15vee kirjoitti:

En oo tuo

ihan vaan samaa mieltä siis oks toisten pakko kopioida nimimerkki ja sit puhuu jotain paskaa no kaippa se on sen mielestä hauskaa

• aisaatana

Jep kyllähän se lyöminen on väärin mut mieltä kohentaa kummasti :D
      Tänään ollu koko päivä niin perseestä että silkasta vitutuksesta voisin itsekkin vedellä tuollasta teinilutkaa korville ihan urakalla, tekis aika buenoo :)

• Polttelijatonperseest

Jos se oli pilvessä

• Vaelluskenkätyttö
    • XDDD

Voi vittu mikä retu XD!! Tai sitte tää on vaan trolli. Eikä kaikki arabialaiset oo väkivaltasii, se kuulosti aika rasistilta.

• Oletarvokas

Ei ollut oikein lyödä sinua, vaikka olisit tehnyt mitä ja vaikka poikaystävä olisi kuinka suuttunut. Jätä hänet, muuten on tulossa lisää lyömistä.

• ehkä olet vain surkea tyttöystävä, ja poikaystäväsi päätti rangaista sinua siitä

• just en ookka vielä noin negatiivista tekstiä lukenut täältä

• Fjjeueild

Ansaitsit sen, bitch. Ihan oikein sulle.

• aponhoro

ei helvetti taas :DD ootte molemmat tehny niin väärin. Sinuna kertosin sille että oot kiinnostunu toisesta ja eroot sen kanssa, ota vaikka joku kaveri mukaan jos pelkäät että se lyö sua uudestaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      31
      3099
    2. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      158
      2118
    3. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      137
      1693
    4. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1248
    5. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      35
      1030
    6. Venäjältä tullut jo 2 noottia. Kolmatta ei tule, silloin jo hyökätään

Suomi on saanut itänaapurilta muutaman päivän sisään jo kaksi tiukkasanaista noottia. Venäjä ilmoittaa paheksuvansa sit
      Maailman menoa
      258
      947
    7. Hämeenlinna määrättiin maksamaan sakot - maahanmuuttaja lapsi oli kuullut koulussa maininnan Jeesus

Hämeenlinna joutuu maksamaan 1 500 euroa korvauksia koska lapsi oli kuullut koulussa laulun jossa oli mainittu Jeesus. Y
      Luterilaisuus
      192
      852
    8. Ranta-Kosulassa riitaisaa!!

Siellä Kosulassa on ny isot jytinät käynnissä. Kaksi peräkamaripoikaa kaivaavat haudatun sotakirveen esille. Kumpiko on
      Tuusniemi
      54
      835
    9. Näkiköhän naapuri

Voi hitto jos näki
      Ikävä
      77
      831
    10. Mitä toivot

Siis mikä olisi parasta loppuelämäsi kannalta mitä sinulle tapahtuisi nyt?
      Sinkut
      96
      788
    Aihe