Eläinlääkäriasemat Tampereella

Tuore-Tamperelainen

Hei! Muutin tässä vähät aikaa sitten Porista Tampereelle. Kyselisin tässä tulevaisuutta kohden mitä eläinlääkäriasemia suosittelisitte/mitä itse käytätte? Tiedän, että tänne tulee monia mielipiteitä ja paikkoja, mutta saisin vähän ees osviittaa mistä päin saa hyvää ja kohtuun hintaista palvelua :) 5v. kissallani on ollut pikkasen hammasongelmia mitä hoidettiin Porissa. Viime käynnillä löydettiin hammaskiveä ja jouduttiin poistamaan 2 mädäntynyttä hammasta mitkä olivat syöpyneet :( Röntgenkuvissa löydettiin vielä 4 lisää alkusyöpynyttä hammasta, mitkä joudutaan tulevaisuudessa poistamaan :( Porissa koko hoito klinikkamaksuineen, toimenpiteineen ja lääkkeineen teki 271€ (eli ei mikään pikku summa ja vielä, kun pitäis 4 muuta poistaa...). Mites on Tampereella? Pyörivätkö hinnat ylempänä, alempana vai aikalailla samoissa? Asun itse Annalassa, mutta olen valmis lähtemään muualle esim. keskustaan päin kunhan vaan julkisilla sinne pääsee. Kiitoksia vielä jo etukäteen! :) Olemme hyvin jo kotiutuneet tänne :)

1

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiekkokissa

Kovin halvalla mielestäni selvisit hammasjutuista kissasi kanssa.
      Tampereella ei ole kunnallista eläinlääkäriä pieneläimille lainkaan joten kaikki ovat yksityisiä. Itse käytin nuoren kissani hammasasioihin perehtyneellä eläinlääkärillä ja hammasleikkaus kuvineen maksoi yli 600 euroa ja siitä jo pari vuotta.
      Hintoja voi tiedustella etukäteen ja myös hankkia sinne valittuun paikkaan ne entiset kuvat mukaan, kopiona tai jotenkin. Kissallasi on varmastikin FORL sairaus.
      Omani menetti jo kolmanneksen hampaistaan, vaikka hammaskiveäkään ei ollut nimeksikään. Annalan suunnasta voi myös katsella Kangasalan tilannetta.
      Nyt kannattaa perustaa säästöpossutili kissan hammashoitoa ja muuta hoitoa varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe