Eläinlääkäriasemat Tampereella

Tuore-Tamperelainen

Hei! Muutin tässä vähät aikaa sitten Porista Tampereelle. Kyselisin tässä tulevaisuutta kohden mitä eläinlääkäriasemia suosittelisitte/mitä itse käytätte? Tiedän, että tänne tulee monia mielipiteitä ja paikkoja, mutta saisin vähän ees osviittaa mistä päin saa hyvää ja kohtuun hintaista palvelua :) 5v. kissallani on ollut pikkasen hammasongelmia mitä hoidettiin Porissa. Viime käynnillä löydettiin hammaskiveä ja jouduttiin poistamaan 2 mädäntynyttä hammasta mitkä olivat syöpyneet :( Röntgenkuvissa löydettiin vielä 4 lisää alkusyöpynyttä hammasta, mitkä joudutaan tulevaisuudessa poistamaan :( Porissa koko hoito klinikkamaksuineen, toimenpiteineen ja lääkkeineen teki 271€ (eli ei mikään pikku summa ja vielä, kun pitäis 4 muuta poistaa...). Mites on Tampereella? Pyörivätkö hinnat ylempänä, alempana vai aikalailla samoissa? Asun itse Annalassa, mutta olen valmis lähtemään muualle esim. keskustaan päin kunhan vaan julkisilla sinne pääsee. Kiitoksia vielä jo etukäteen! :) Olemme hyvin jo kotiutuneet tänne :)

1

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiekkokissa

Kovin halvalla mielestäni selvisit hammasjutuista kissasi kanssa.
      Tampereella ei ole kunnallista eläinlääkäriä pieneläimille lainkaan joten kaikki ovat yksityisiä. Itse käytin nuoren kissani hammasasioihin perehtyneellä eläinlääkärillä ja hammasleikkaus kuvineen maksoi yli 600 euroa ja siitä jo pari vuotta.
      Hintoja voi tiedustella etukäteen ja myös hankkia sinne valittuun paikkaan ne entiset kuvat mukaan, kopiona tai jotenkin. Kissallasi on varmastikin FORL sairaus.
      Omani menetti jo kolmanneksen hampaistaan, vaikka hammaskiveäkään ei ollut nimeksikään. Annalan suunnasta voi myös katsella Kangasalan tilannetta.
      Nyt kannattaa perustaa säästöpossutili kissan hammashoitoa ja muuta hoitoa varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4715
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      169
      3633
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      166
      3130
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      71
      3078
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2771
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1933
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1861
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1666
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1650
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      42
      1362
    Aihe