Naapurin rouva yllättää

naapurinrouvaaa

Oli aurinkoinen kesäpäivä ajattelin ottaa aurinkoa takapihalla levitin viltin asetuin selälleni hetken makailtuni laitoin käteni housuun ja aloin hieroa kaluani tovin runkattuani, havahduin kun varjo tuli eteeni en antanut sen häiritä touhujani.

Sitten kuulin naapurin Merjan sanat tartteeko naapurin poika apua tuossa touhussa. Avasin hämillään silmäni kova kullini edelleen kädessäni. Naapurin Merja oli 40-vuotias simpsakka sinkkunainen ja minä 15-vuotias nuorimies. En saanut sanaa suustani Merja toisti kysymyksen ja sanoi että hän voisi auttaa, Merja tuli polvilleen eteeni ja otti kovana jöpöttävän kullini suuhunsa ja alkoi imeä ahnaasti sitä samalla runkaten kädellään sitä...

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/nuoret-pojat/naapurin-rouva-yllattaa/

88

23318

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikatre

      Tosi kiihottava tarina

    • itekeskitasoaa

      Keskitasoa parempi tarina

    • oiskäyttöö

      1 kpl tollasia kiimasia naisia tännekin, kiitos

    • jotainrajaa

      Jotain rajaa nyt näihin tarinoihin!

      • Anonyymi

        Se onkin spede niuvanniemestä joka jauhaa lööperiä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se onkin spede niuvanniemestä joka jauhaa lööperiä buaahaa

        Mitäs jauhat. Johan tuo sun olin paikkas on tullut selväksi jo aikaa sitten


    • Lainapoika

      Oli kuuma kesä päivä, Olin ulkona sänkyllä selälläni alasti ja odotin että vaimoni tulee töistään kotiinsa, ja näkee minut alasti sänkyllä. Kuulin ääniä ja suljin silmäni minua ruvettiin runkkaamaan, luulin että vaimoni runkkaa minua silloin. mutta kun olin lauvennut ja aukasin silmäni niin naapurin muija oli minussa kiinni, ja toisella kädellänsä aukasi itseltään housuja pois. Minä sanoin sille että minä en voi panna sitä, olen naimisissa ja en tahdo pettää vaimoani. Vaimoni oli mun takanani olen antanut hänelle luvan naida sinua nyt minun valvovan silmäni alla. Ja naapurin nainen oli saanut itsensä alasti ja nousi satulaan ja rupesi naimaan minua. Mutta se nussi minua huomattavan paljon paremmin kuin omani vaimoni ja myöskin vaimoni huomasi sen. Sinä ratsastat paljon paremmin kuin minä, sanoi mun vaimoni sille. Huomena tulee meille vieraita tule sinä myöskin kello 14.00. Opetat meille kuinka sinä oikein nussit, Saat tehdä mun ukolleni mitä vain tahdot. Ja palkaksi saat lainata mun ukkoani 2 tai 3 kertaa. Se on tunnin lainassa sulla joka kerta ja minä laitan sen tulemaan täysin alasti sun luoksesi. SOPII sanoi meidän naapuri.

      • Anonyymi

        Joo Mee nyt hupiukko muualle satuilemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Mee nyt hupiukko muualle satuilemaan

        Mitäs satuilet ala painua hopi hopi


    • Anonyymi

      Menin naapuriin koputin ovi oli auki kuulin kun kirosi sesaatanan ukko ei kerännyt näitä, olin takana luhyt työtakki ja valkoiset pinet pikkuhousut annoin touhuta rykäisin herran jestas kuului no Esahan se siinä ja minä pyllistelin sinulle, naapuri 55v minä 23v. Ei se mitään ilo oli mun puolella, miten niin. Kerroin suoraan olen nähnyt sinun rinnat nut näin sinun pimpsan, etkä nähnyt kokeile pikkarit on välissä ja märät. Märät minä sinulle näytän, ai jaa se olis kivaa, naapuri nauroi sait minut hyvälle päälle vaikka on tämmöinen pyykkikasa. Niin tämä onkuin kotimaisessa elokuvassa, miten niin työnsin emännän seljälleen kasaan ja imin nännejä ja kysyin onko pyykkipäivä ensiviikolla sama Raili nauroi jatkoin imemistä työnsin käden haaroihin onko reissumiehelle mitään pillu oli märkä riisuin farkut panin sisään Esaah Esaah mutta sitten nosti jalkoja pane pane pane nai minua ukko ei ole pitkäääään aikaan ihanaa nuorta paljasta tikkasin nopeaa Raili suuteli kuiski sinä pukki oletko minua vilkuillut olen ja runkannut samalla ihanaa joku pitää minusta kiihottaako koti äiti ,minua kiihottaa antaa eiiih kun on hyvää nyt nyt Raili tärisi ja puristi hartioista AAAH tule laskin sisään olin pitkään päällä katsoin Railia erotellaanko pyykit kun ole täällä. Raili soitti miehelleen ja sanoi annappa veljellesi puhui vähän aikaa ovat päissään ja kahden tunnin ajon päässä jääthän yöksi jääthän. Raili erotteli pyykkiä alasti kyykkiessä pillun huulet näkyi kun on juoksijan vartalo koppasin kiinni ja työnsin lattialle, nyt minä raiskaan sinut Raisa oli vatsallaan ja tönnyin sisään Raisa kuiski ei saa ei saa työntelin syvään kun Raisa värähteli tulin sisään purin niskasta Raisa huus pyykkiin.
      Syönnin jälkeen makoiltiin Raisa hyväili kalua sanoin taitaa poika nukkua, Raisa nousi toi sinisen ja vettä ota tuo. Oltiin vierekkäin puhuttiin niitä näitä Raisa aina kokeili vähän puolen tunnin päästä huusi ihanaa ja otti suuhun rakasteltiin pitkin taloa kalu vaan seisoi Raisalla oli vartalo kuin seiväshyppääjällä jäntevä , rakasteltiin seinää vasten kun ovikello soi raksteltiin hiljaa Raisan anoppi huuteli postiluukkuun Raisa valahti aivan märäksi kuulin askeleita kun meni siirryttiin makkariin Raisa sanoi en ole koskaan ollut näin kiimassa ku nyt pane pane ja alkoi väristä. Välillä vain oltiin ja välillä naitiin. aamulla noustiin kalu oli pynainen Raisa voiteli sitä, laitoin Raisalle voidetta nauroin oletko antanut jalkopallo joukkuelle on niin punainen naurettiin yhdessä. Raisa kysyi voidaanko olla uudestaan kun haluan vapaasti ja paljon, uusi ukon resepti , Raisa nakkasi alushosuilla nuuski niitä niin et tarvi hyppäsi vielä kaulaan ja suudeltiin pitkä kieli suudelma.

    • Anonyymi

      ota lisää viskii

    • Anonyymi

      Meidän alueella oli susi, naapurin emäntä oli sopinut että minä 17v voin vahtia tän Lampola luona. Oli jo aika myöhä otin makuupaikat heinien päältä torkuin kun emäntä hiipi sisään huusi pöö hyppäsin ylös, seisoi ihan vieressä.
      Katsoin sininen navetta asu ojensi kättä meinasin nousta vedin kontakleen päälle sanoin et saa säikyttää helmat lensi ylös puristin pakaroista nauroi vai tämmönen vahti.
      Hieroin pakaroista tämmöinen Helena on iloinen 50v.
      Paljaat pakarat, katsoi kun hieroin avasin vyön isot rinnat levähti eteen kiersin kädet kainalon alta ja suuteli nännejä yritti päästä imin molempia nännit meni pystyyn huokasi ei näin antoi imeä , nuo lamppatkin työnsin käden housuihin sanoi ei sinne sanoin mitäs tulit jatkoin hieromista nojasi käsillään sanoi olet hullu hieroin pillua katsoi vaan laskin housut työnsin jalkoja erilleen laskeutuu lähelle katseli ympärilleen sanoin lampaita vaan pillu laskeutuu lähelle tein sormesta ratin työnnyin sisään kiljahti panetko väkisin tunsin pillu kiristyi sanoin panen ja käännyin nyt sain panna kunnolla levitin mekkoa ja imin nännejä kuiskas en minä tätä tarkoittanut työntelin otti kasvista kiinni ja suuteli kunnolla olen vaan saanut harvakseltaan vanhaa pillu oli märkä ja kiimainen mietin kaikkea että kestän onneksi alkoi ulisemaan kuiskas älä sisään pillu supisteli en voinut kun laskea sisään silloin kynnet painoi pakaroihin ja kovaa.
      Kun noustiin nauroi kyllä säikähdit laittoi housuja, et sitten kerro ja lähti
      Olin hereillä, pässi ahdistelu lammasta haisteli ja yritti, hain lampaan latoon, ja rapsuttelin koko ajan oli mielessä emäntälammas kääntyi ovi aukolle pässi oli vastassa otin telineen ja istuin lampaan takana kalu oli kovettuneena ajattelin härnätä sitä ennenkuin runkkaa vedin. Taaksepäin lamas tuli viereen joskin pilluun ei paennut vedin lähelle hieroin kakulla sitten vain meni kokonaan sisään tiukempi kuin emännällä mutta liukas mäki koko ajan pysyi paikallaan lämmin karva kiihotti antoi panna laskin sisään ja päästin aitaukseen. Katsoin kun pässit tappeli mutta kumpikin sai panna ja monesti.
      Aamulla emäntä toi kahvia kysyi mitä tarvit? Nauroi ja avasi leningin kuiskas ukko meni kauppaan otti kalun ja imi kuiskas kerrankin kovaa imi ja nuoli istui päälle olin kuin lastu virrassa painoi pakaroita kuiskas sinä se osaat ottaakuiski apua en voi mitään pissa lensi ja huusi laukesi sisään halasi sinä saat panna sisään.
      Tuli viereen sanoi ethän kerro saat kun haluat olen kuin teini odotan juotiin kahvit ja lähti. Otin lampaan sisään sanoi sait varmaan pillu oli paksu koskin laskin housut työnnyin syvälle määki ehkä onnestatyöntekin voimalla ja loput sinne.
      Onneksi susi ei tullut silloin.

      Meni viikkoja viesti ukko reissussa, kun menin halasi kuiskas yö aikaa olen miettinyt haluan olla sun..... Huora tulen hulluksi Panin heti sohvaa vasten kiljui juuri tätä Panin loppuun asti juotiin kossua nauroi ukko on juonut liikaakin
      Pestiin toisemme nuolin ja imin kiljui mistä nuoret oppii en ole saanut ennen nuolin ja imin pissakin tuli vähän sanoi pesen kaikki ei haittaa. Illemmalla painoin lattiaan ja Panin takaa kuiski taas ihanaa lattialla yritti paeta otin kiinni ja Panin, yöaamusta menin taakse kuiskasinsaako painoin sisään kuiskas olenhan huorasi tunnetko oli ihan märkäkäännin vatsalleen otin käsistä kiinni kiljui ei koskaan näin pane pane laskin mitä tuli. Aamulla läksin kuiskas ihana muisto alan kasvattamaan susia suuteli kyllä oli märkä pusu muistin sen pitkään.
      Lähdin kouluun kauemmass, tuli kerran viesti on susia laitoin osoitteen, tuli sisään olen siskon luona. Olin aivanhellänä viikonlopusta nauroin aina kun tuntu siltä suukotti ja sanoi kestän nyt pitkään taas

    • Anonyymi

      Minä sain yllättäen nappurin rouvalta, meni käymään asioilla asutaan maalla, reilu 50 vuotias nainen oli kusella navetan päässä isti niin että näin pillun kun pissa lensi nosti päätään ja nauroi taitaa olla näky nousi ja sanoi älä kertoile tästä.
      Meni katsomaan onko lainata jotain äidin tarvitsemaa siirappia. Anneli sanoi ukko ei ole kotona ja kyykisteli pohkeet näkyen kuiskas mitä se poika tiiraa sanoin pillua anneli nousi noinko nopeaan se halut tuli, Ei Reinolla noin tule halut pitää oikein keikuttaa näin ja jatkoi etsimistä menin taakse ja otin perseestä kiinni.
      Noinko halutta nosti navetta takkia sanoi et kai sinä nyt kalu seisoi kovana työnnin pilluun huokasi noinko sinä haluat työntelin huokasi ja noin kova alkaa himottamaan pane sitten painelin nopeaan kuiskas sulta tulee varmaan heti ja heti tuli ulahti kun laskin sisään. Nousi ylös nauroi olet sinä poika oletko kuustoista, sanoin täytin jo.
      Mennään sisälle juodaan nainti kahvit. Juotiin ja istutiin kysyi eikö ole nuoria tyttöjä sanoin ei nyt enkä ole katsellut, oliko ensikerta voi sinua ja noin sait tule
      mentiin sängylle otti takin pois sanoi pitää sitten ataa kunnolla ja levittihaarat seisoi heti työnnyin sisään imetti rintoja täsät ne tytöt tykkää jos pääset imemään niin antavat nurena sitä jaksaa jakso Reinokin huh kun osaat anneli alkoi ulisemaan kyllä tekee hyvää pillu supisteli, laske poika sisään voi ihanaa kun tulee.
      Noustiin ylös Anneli sanoi saat kun haluat opetan sinua ja saan itsekkin, muista se siirappi, Reino tulee vasta maanantaina.
      Kävin kahtena päivänä ja sain kasi kertaa, sain kännykän Anneli soitti kun oliyksin pitempään opin kaiken Annelilta.
      anneli sanoikin nain kuukaudessa enemmän kuin Reino vuodessa sanoi että on nuortunut mielessään paljon, ihana olla halukas.

      • Anonyymi

        Panin naapurinleskeä jo kuusitoista vuotiaana. Oltiin kavereita naapurin poikien kanssa ja olivat paljon meillä ja minä siellä. Kaikki alkoi siitä kun piti mennä yökalaan, menin naapuriin ilta yhdeltä toista. Katselin taas salaa ikkunasta mitä Kerttu tekee, katsoin kun kävelu yöpuvussa rinnat heiluen. Koputin ja menin sisään, kysyin missä Pertti Kerttu katsoi ja pyysi sisään.
        Sanoi että poja lähti setänsä kanssa vähän aikaa sitten tulevat aamulla jos silloinkaan.
        Kerttu antoi kahvia ja pullaa, katsoin välillä Kertun rintoja huomasin että nännit kasvoi ja näkyi hyvin, Kerttu virnuili onko sitä tyttöjä ollut kun noin katselet tissejä mutisin eipä ole ollut.
        Kerttu oikaisi selkää ja sanoi katso nyt ja minä katsoin kunnolla Kertun silmät oli kui olisi ollut kosteat ja nousi ylös tuli viereen istumaan kuiskas hiljaa saat koskettaa puristelin kokemattomana rintoja Kerttu otti kädestä ja vei makkariin riisui yöpaidan ja aukoi minun housut kalu ponnahti heti kovana esiin, Kerttu veti viereensä ja pyysi että imen rintoja Kertun käsi puristeli kalua kuiskas nouse.
        Kerttu ohjasi ensi kertaa kaluni sisäänsä kuiskas tästä et sitten kerro ja suuteli. Silloin sain ensi kertaa naista mikä ei kestänyt pitkään. Kerttu kertoi rauhallisesti että voidaan tehdä tätä kunhan pojat ei saa tietää. Sinä yönä sain kolmesti lähdin aamuyöstä kotia.

        Kun sain pojilta tietää milloin eivät ole kotona, menin heti naapuriin ja pantiin Kerttu näytti miten naiset imee ja se oli tosi kiihottavaa ja sain nuolla jos pillu oli vasta pesty.
        Jaksoi keviästi naida kolme kertaa jos oli aikaa olla.
        Jos meni pitempi aika että ei tavattu Kerttu lähti muka kyläilemään ja otti minut kyytiin, ajettiin reilu tunti lähi kaupinkiin ja hotelliin heti huoneessa vaatteet pois ja rakasteltiin käytiin syömässä ja heti takaisin. Kerttu piti vain pikku housuja päällä opetti kaikki tavat rakastella edestä ja takaa lattialla suihkussa ja sohvalla.

        Lähes armeijaan asti olin Kertun omana. Viimmeisin kerta oli kun oli jo vaimo ja lapsi. Kerttu soitti jos käyttäisin kaupungilla, tie oli selvä suoraan hotelliin ja rakasteltiin heti, Kerttu kertoi sängyllä että on yksi kiva mies jonka kanssa seurustelee sitten kääntyi ja hymyili mutta ei se niin kiva ole kuin minun naapurin poika.
        Kerttu kääntyi ja halasi kuiskas olit minun pelastus oli jo aika masentunut ja antoi suukon kuiskas vaikka olit nuori haavelin kuin nuori likka sinusta ja rakastelin aina halusta sain mielestä kaiken ankeuden kiitän siitä sinua.
        Rakasteltiin monta tuntia ja palattiin kotiin, sovittiin että tavataan aina joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panin naapurinleskeä jo kuusitoista vuotiaana. Oltiin kavereita naapurin poikien kanssa ja olivat paljon meillä ja minä siellä. Kaikki alkoi siitä kun piti mennä yökalaan, menin naapuriin ilta yhdeltä toista. Katselin taas salaa ikkunasta mitä Kerttu tekee, katsoin kun kävelu yöpuvussa rinnat heiluen. Koputin ja menin sisään, kysyin missä Pertti Kerttu katsoi ja pyysi sisään.
        Sanoi että poja lähti setänsä kanssa vähän aikaa sitten tulevat aamulla jos silloinkaan.
        Kerttu antoi kahvia ja pullaa, katsoin välillä Kertun rintoja huomasin että nännit kasvoi ja näkyi hyvin, Kerttu virnuili onko sitä tyttöjä ollut kun noin katselet tissejä mutisin eipä ole ollut.
        Kerttu oikaisi selkää ja sanoi katso nyt ja minä katsoin kunnolla Kertun silmät oli kui olisi ollut kosteat ja nousi ylös tuli viereen istumaan kuiskas hiljaa saat koskettaa puristelin kokemattomana rintoja Kerttu otti kädestä ja vei makkariin riisui yöpaidan ja aukoi minun housut kalu ponnahti heti kovana esiin, Kerttu veti viereensä ja pyysi että imen rintoja Kertun käsi puristeli kalua kuiskas nouse.
        Kerttu ohjasi ensi kertaa kaluni sisäänsä kuiskas tästä et sitten kerro ja suuteli. Silloin sain ensi kertaa naista mikä ei kestänyt pitkään. Kerttu kertoi rauhallisesti että voidaan tehdä tätä kunhan pojat ei saa tietää. Sinä yönä sain kolmesti lähdin aamuyöstä kotia.

        Kun sain pojilta tietää milloin eivät ole kotona, menin heti naapuriin ja pantiin Kerttu näytti miten naiset imee ja se oli tosi kiihottavaa ja sain nuolla jos pillu oli vasta pesty.
        Jaksoi keviästi naida kolme kertaa jos oli aikaa olla.
        Jos meni pitempi aika että ei tavattu Kerttu lähti muka kyläilemään ja otti minut kyytiin, ajettiin reilu tunti lähi kaupinkiin ja hotelliin heti huoneessa vaatteet pois ja rakasteltiin käytiin syömässä ja heti takaisin. Kerttu piti vain pikku housuja päällä opetti kaikki tavat rakastella edestä ja takaa lattialla suihkussa ja sohvalla.

        Lähes armeijaan asti olin Kertun omana. Viimmeisin kerta oli kun oli jo vaimo ja lapsi. Kerttu soitti jos käyttäisin kaupungilla, tie oli selvä suoraan hotelliin ja rakasteltiin heti, Kerttu kertoi sängyllä että on yksi kiva mies jonka kanssa seurustelee sitten kääntyi ja hymyili mutta ei se niin kiva ole kuin minun naapurin poika.
        Kerttu kääntyi ja halasi kuiskas olit minun pelastus oli jo aika masentunut ja antoi suukon kuiskas vaikka olit nuori haavelin kuin nuori likka sinusta ja rakastelin aina halusta sain mielestä kaiken ankeuden kiitän siitä sinua.
        Rakasteltiin monta tuntia ja palattiin kotiin, sovittiin että tavataan aina joskus.

        Spedellä suoltaa paskaa taas yhteen pötköön buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä suoltaa paskaa taas yhteen pötköön buaahaa

        Mitäs paskot mee spede jo lääkäriin.


    • Löytyipä tämä tarina sopivasti juuri kun nyt naapurin poika on alkanut tirkistelemään ja nyt jopa kuvaamaan minua paritalomme omalta puoleltaan ikkunasta, kun otan aurinkoa bikineissä takapihalla.
      Eilen poika yllätti ja tuli toistuvasti ikkunan eteen esiintymään minulle penis jäykkänä pariin sekunnin ajan kerrallaan. Ei tainnut ymmärtää, että aurinkolasieni takaa näin pojan hyvinkin.
      Hieman on kiusallista siellä takapihalla aurinkoa ottaa pojan katseltavana eikä rajattoman rusketuksen ottamiseksi ole siinä mitään mahdollisuuttakaan.
      Tuo kuvaaminen on kyllä töykeää ja pitäisi pojalle siitä sanoa että lopettaa sen.

      • Anonyymi

        Oliko kookas penis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oliko kookas penis.

        Ihan aikamiehen kokoa näytti olevan kyllä.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ihan aikamiehen kokoa näytti olevan kyllä.

        Mutta tekikö hiukan mieli näyttää enemmän ?? Kantsii kokeilla hiukan tuhmuroida 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tekikö hiukan mieli näyttää enemmän ?? Kantsii kokeilla hiukan tuhmuroida 😉

        Tiedä nyt kannattaako sitä nyt tuhmuroida tuollaisen pojan nähden. Itsehillintää oltava moisten ajatusten suhteen.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Tiedä nyt kannattaako sitä nyt tuhmuroida tuollaisen pojan nähden. Itsehillintää oltava moisten ajatusten suhteen.

        Uskoisin että saisit kivan fiiliksen ja poika ainaskin tykkäisi. Voisithan ihan vahingossakin hiukan paikkoja näyttää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskoisin että saisit kivan fiiliksen ja poika ainaskin tykkäisi. Voisithan ihan vahingossakin hiukan paikkoja näyttää.

        Poika epäilemättä tykkäisi nähdä enemmänkin mutta kyllä itsellä tekemistä esiintyä jo bikineissäkin kun siellä katsellaan ja kuvataankin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Poika epäilemättä tykkäisi nähdä enemmänkin mutta kyllä itsellä tekemistä esiintyä jo bikineissäkin kun siellä katsellaan ja kuvataankin.

        Pyydä poikaa levittämään aurinko voidetta vartaloosi.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Poika epäilemättä tykkäisi nähdä enemmänkin mutta kyllä itsellä tekemistä esiintyä jo bikineissäkin kun siellä katsellaan ja kuvataankin.

        Uskaltaisitko ajatella edetä ihan pikkuhiljaa tuhmempaan suuntaan?? Uskoisin että se voisi tuntua aika kihelmöivälle kun tietää saavansa katseita ja poika varmaan olisi taas heppi kovana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä poikaa levittämään aurinko voidetta vartaloosi.

        Se olisi kyllä suht viatonta mutta enpä oikein tiedä kehtaako sitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskaltaisitko ajatella edetä ihan pikkuhiljaa tuhmempaan suuntaan?? Uskoisin että se voisi tuntua aika kihelmöivälle kun tietää saavansa katseita ja poika varmaan olisi taas heppi kovana.

        Ajatuksena kieltämättä kihelmöivä on mutta taidan tyytyä katseltavaksi ihan vaan bikineissä.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ajatuksena kieltämättä kihelmöivä on mutta taidan tyytyä katseltavaksi ihan vaan bikineissä.

        Mutta jos pelkkä ajatus tuntuisi kihelmöivälle eikö kannattaisi edes hiukan kokeilla. Uskoisin että jos uskaltaisisit kokeilla nakurannalla oloa jäisit aika helposti koukkuun siihen muiden katseisiin .


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Se olisi kyllä suht viatonta mutta enpä oikein tiedä kehtaako sitä.

        Pojalla varmaan seisois ihan kovana kun rasvais sua. On ilmeisesti katsellut sinua muna kädessä ja roiskinut spermat


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos pelkkä ajatus tuntuisi kihelmöivälle eikö kannattaisi edes hiukan kokeilla. Uskoisin että jos uskaltaisisit kokeilla nakurannalla oloa jäisit aika helposti koukkuun siihen muiden katseisiin .

        Ajatus nakurannasta on kyllä kihelmöinnyt ja jos lähellä sellainen olisi, niin olisin varmasti sopivassa olotilassa sinne jo mennytkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pojalla varmaan seisois ihan kovana kun rasvais sua. On ilmeisesti katsellut sinua muna kädessä ja roiskinut spermat

        Huh! Voin kuvitella tilanteen rasvauksesta ja nolottaa ajatellakin mitä poika itselleen tekee katsellessaan minua bikineissäni.🫣


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Huh! Voin kuvitella tilanteen rasvauksesta ja nolottaa ajatellakin mitä poika itselleen tekee katsellessaan minua bikineissäni.🫣

        Eiks se ole kiihottavaa kun tiedät hänen ajattelevan sinua kovana seisova muna kädessä. Sperman lentäessä voihkii nimeäsi.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ajatus nakurannasta on kyllä kihelmöinnyt ja jos lähellä sellainen olisi, niin olisin varmasti sopivassa olotilassa sinne jo mennytkin.

        Erotiikasta hieman nauttivana kannattaa mielestäni kaikkea kivaa kokeilla ehdottomasti. Suomessakin on paikkoja missä voi hieman nakuilla ja uskon että saisit siitä mielihyvää. Kivoissa niukoissa asuissa on varmasti myös oma fiiliksensä. Oletko kokeillut koskaan ajatellut ottaa omia hiukan tuhmempia kuvia? Monet on niistäkin tykännyt. Varsinkin jos joku vahingossa näkee niitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiks se ole kiihottavaa kun tiedät hänen ajattelevan sinua kovana seisova muna kädessä. Sperman lentäessä voihkii nimeäsi.

        Saattaa se kiihottavaakin olla mutta nolottaakin nyt tuohon pihalle pojan katseltavaksi mennä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erotiikasta hieman nauttivana kannattaa mielestäni kaikkea kivaa kokeilla ehdottomasti. Suomessakin on paikkoja missä voi hieman nakuilla ja uskon että saisit siitä mielihyvää. Kivoissa niukoissa asuissa on varmasti myös oma fiiliksensä. Oletko kokeillut koskaan ajatellut ottaa omia hiukan tuhmempia kuvia? Monet on niistäkin tykännyt. Varsinkin jos joku vahingossa näkee niitä.

        Olen joitain tuhmia kuvia ottanutkin mutta en edes "vahingossa" ole niitä kenenkään nähtäväksi tarjonnut. Jännittävä ajatus kyllä.
        Erotiikasta haluaisin nautiskella kyllä enemmänkin kuin rohkeus ja kehtaaminenn luvan antaa.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Olen joitain tuhmia kuvia ottanutkin mutta en edes "vahingossa" ole niitä kenenkään nähtäväksi tarjonnut. Jännittävä ajatus kyllä.
        Erotiikasta haluaisin nautiskella kyllä enemmänkin kuin rohkeus ja kehtaaminenn luvan antaa.

        Voisitko kuvitella suostuvasi kuvattavaksi eroottisiin kuviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko kuvitella suostuvasi kuvattavaksi eroottisiin kuviin?

        Vaikkapa ihan korvaustakin vastaan siis


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Olen joitain tuhmia kuvia ottanutkin mutta en edes "vahingossa" ole niitä kenenkään nähtäväksi tarjonnut. Jännittävä ajatus kyllä.
        Erotiikasta haluaisin nautiskella kyllä enemmänkin kuin rohkeus ja kehtaaminenn luvan antaa.

        Tällainen foorumi on siksi hyvä että täällä voi kannustaa toisia kokeilemaan erillaisia asioita. Jos et vielä naku rannalle uskalla mennä rohkaise itseäsi noilla kuvilla. Samalla uskon että itsetunto nousee ja tulet enemmän rohkeaksi. Hyvät asut antaa myös rohkeutta. Mä olen ostanut esim. Du bio bikinistä vaimolle makeita uikkareita ja on just niin makeita kun kuvissa näkyy.
        Millaisia kuvia olet ottanut jos saa kysyä ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikkapa ihan korvaustakin vastaan siis

        Voisin kuvitella kyllä suostuvani, riippuen missä kuvia esille laitetaan. Jonkun ohjauksessa tai jopa määräysvallassa kuvissa esiintyminen on itseasiassa kieltämättä erittäin kiihottava ajatus.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Saattaa se kiihottavaakin olla mutta nolottaakin nyt tuohon pihalle pojan katseltavaksi mennä!

        Eihän se nyt noloa ole jos poika tykkää katsella sinua. Mulla naapurissa yli kuusikymppinen sinkku nainen joka tykkää esitellä muodokasta vartaloaan. Monesti olen terassillani katsellut häntä kun tuohuaa puutarhassa ohuessa läpi näkyvässa mekkossa. Samalla olen hyväillyt housujeni läpi kovana seisovaa kulliani. Joka kerta olen lauennut housuuni. En tiedä onko vanha rouva huomannut purkautumiseni.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Voisin kuvitella kyllä suostuvani, riippuen missä kuvia esille laitetaan. Jonkun ohjauksessa tai jopa määräysvallassa kuvissa esiintyminen on itseasiassa kieltämättä erittäin kiihottava ajatus.

        Kaikestahan sovitaan aina ihan kirjallisestikin. Postisi toimii?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tällainen foorumi on siksi hyvä että täällä voi kannustaa toisia kokeilemaan erillaisia asioita. Jos et vielä naku rannalle uskalla mennä rohkaise itseäsi noilla kuvilla. Samalla uskon että itsetunto nousee ja tulet enemmän rohkeaksi. Hyvät asut antaa myös rohkeutta. Mä olen ostanut esim. Du bio bikinistä vaimolle makeita uikkareita ja on just niin makeita kun kuvissa näkyy.
        Millaisia kuvia olet ottanut jos saa kysyä ?

        Ihana foorumi tämä on!❤️
        Du bio bikinit todella rohkeita! Ajatus, että sellaisissa ottaisin aurinkoa tuossa pihalla...!🫣
        Ihan alaston tai asukuvia olen itsestäni ottanut. En kuitenkaan mitään netissä olevien pornokuvien kaltaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se nyt noloa ole jos poika tykkää katsella sinua. Mulla naapurissa yli kuusikymppinen sinkku nainen joka tykkää esitellä muodokasta vartaloaan. Monesti olen terassillani katsellut häntä kun tuohuaa puutarhassa ohuessa läpi näkyvässa mekkossa. Samalla olen hyväillyt housujeni läpi kovana seisovaa kulliani. Joka kerta olen lauennut housuuni. En tiedä onko vanha rouva huomannut purkautumiseni.

        Kyllähän tuon salakatselun näkee vaikka ei ole näkevinäkään kuin tuon pojankin touhut. Onhan se tavallaan kiihottavaa kun joku saa nautintoa katsellessaan itseä vähissä vaatteissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikestahan sovitaan aina ihan kirjallisestikin. Postisi toimii?

        Niin, jokin kirjallinen sopimus on tuollaisista kuvista tehtävä jos siihen lähtee.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Niin, jokin kirjallinen sopimus on tuollaisista kuvista tehtävä jos siihen lähtee.

        Se om pikemminkin ihan itsestäänselvyyskin. Reilu peli kaikin puolin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ihana foorumi tämä on!❤️
        Du bio bikinit todella rohkeita! Ajatus, että sellaisissa ottaisin aurinkoa tuossa pihalla...!🫣
        Ihan alaston tai asukuvia olen itsestäni ottanut. En kuitenkaan mitään netissä olevien pornokuvien kaltaisia.

        Mutta ne onkin parhaita. Me ollaan tehty niin että lomakuvien perään muutamia bikini kuva ja sitten muutamia rinnat paljaana. Jos katselija niistä tykkää voi näyttää rohkeamman albumin mihin on panostettu enemmän. Kuullostaako sille että uskaltaisit kokeilla. Vinkkejä miten me ollaan onnistuttu kuvissa on jonkin verran. Sitten on myös the bikins sivusto mistä ollaan ostettu muutamia. Esim. Zipfer malli on loistava jos ei heti uskalla paljon näyttää.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Kyllähän tuon salakatselun näkee vaikka ei ole näkevinäkään kuin tuon pojankin touhut. Onhan se tavallaan kiihottavaa kun joku saa nautintoa katsellessaan itseä vähissä vaatteissa.

        Oletko vihjannut pojalle et oli hyvän näköinen kulli. Jos vaikka saisit nähdä lisää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vihjannut pojalle et oli hyvän näköinen kulli. Jos vaikka saisit nähdä lisää.

        No en kyllä ole kehdannut sitä pojalle kehua!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ne onkin parhaita. Me ollaan tehty niin että lomakuvien perään muutamia bikini kuva ja sitten muutamia rinnat paljaana. Jos katselija niistä tykkää voi näyttää rohkeamman albumin mihin on panostettu enemmän. Kuullostaako sille että uskaltaisit kokeilla. Vinkkejä miten me ollaan onnistuttu kuvissa on jonkin verran. Sitten on myös the bikins sivusto mistä ollaan ostettu muutamia. Esim. Zipfer malli on loistava jos ei heti uskalla paljon näyttää.

        Saattaisihan sitä uskaltaakin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Saattaisihan sitä uskaltaakin.

        Postisi toimii?


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Saattaisihan sitä uskaltaakin.

        No mä ainaskin kovasti yritän kannustaa. Nyt kesä on jo alkanut niin kantsii heti vaan pistää tuulemaan. Kesässä kerkii hyvin tekemään kaikkea kivaa erotiikan osalta ja vaikka kännykässä ois pikku virikkeitä niin ehkä piankin uskallat käydä vähän nakuilemassa rannalla.


      • Anonyymi

        Kiitos tarkkailethan "laatikkoasi" 😇


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        No en kyllä ole kehdannut sitä pojalle kehua!!

        Kehu nyt hieman poikaa, sano et pidit näkemästäsi. Oliko muuten tuppikulli vai paljas terskainen. Seurailen just kun naapurini vanha rouva touhuilee puutarhassa. Mulla ihan kovana housuissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kehu nyt hieman poikaa, sano et pidit näkemästäsi. Oliko muuten tuppikulli vai paljas terskainen. Seurailen just kun naapurini vanha rouva touhuilee puutarhassa. Mulla ihan kovana housuissa.

        Kyllä se sellainen esinahan peitossa oleva penis on. Kehumaan en sitä pojalle kehtaa vaikka juuri nyt pihallaan onkin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Kyllä se sellainen esinahan peitossa oleva penis on. Kehumaan en sitä pojalle kehtaa vaikka juuri nyt pihallaan onkin.

        Oisko tehnyt mieli ottaa tuppi kulli käteesi ja liikuttaa esinahkaa terskan yli. Katseleeko poika sinua. Laukesin naapurin rouvaa katsellessa taas housuun. Varmaan huomasi kun sain niin rajusti. Vapisin ja voihkaisin.


    • Jotain tällaista eroottista jännitystä tässä kyllä nyt kovin kaipailen.

      • Anonyymi

        Onko sulla vaikka tänään mahis lähteä kokeilemaan jotain pientä tuhmurointia. Vaikka ilman pikkareita tai ilman liivejä ulkona käymään tai kokeilla tuota kuvien kanssa testaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla vaikka tänään mahis lähteä kokeilemaan jotain pientä tuhmurointia. Vaikka ilman pikkareita tai ilman liivejä ulkona käymään tai kokeilla tuota kuvien kanssa testaamista.

        Tänään on kyllä mahdollisuus tehdä aivan mitä haluan.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Tänään on kyllä mahdollisuus tehdä aivan mitä haluan.

        No mutta hei sittenhän vaan tuumasta toimeen ja …
        Erotiikka on lahja mitä ei kannata jättää käyttämättä. Nyt vaan pikkarit ja liivit pois ja jos tykkäät sheivata niin ollaan jo matkalla kohti nautintoja. Ois kyllä kiva kuulla vielä tänään mitä olet keksinyt ja miten onnistunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mutta hei sittenhän vaan tuumasta toimeen ja …
        Erotiikka on lahja mitä ei kannata jättää käyttämättä. Nyt vaan pikkarit ja liivit pois ja jos tykkäät sheivata niin ollaan jo matkalla kohti nautintoja. Ois kyllä kiva kuulla vielä tänään mitä olet keksinyt ja miten onnistunut.

        Niin no, mitään ei koe jos ei ryhdy itse toimeen. Olen sheivannut jo kyllä mutta mitä jännittävää sitä uskaltautuisi tekemään, on hakusessa.
        Ideoita?


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Niin no, mitään ei koe jos ei ryhdy itse toimeen. Olen sheivannut jo kyllä mutta mitä jännittävää sitä uskaltautuisi tekemään, on hakusessa.
        Ideoita?

        No riippuu tietty mitä mahiksia on ulkona, onko rantaa esim. lähellä jos uskaltais kokeilla jotain sinne päin tekemistä. Tai ottais luonnossa muutaman kuvan tai sitten kotona muutamia kuvia ja menis ulos tekee niistä albumeita jos joku mies vaikka huomais ne. Oisko noista jotain. Tai sitten vaan niukka ja paljastava asu päälle ja ulos kokeilee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No riippuu tietty mitä mahiksia on ulkona, onko rantaa esim. lähellä jos uskaltais kokeilla jotain sinne päin tekemistä. Tai ottais luonnossa muutaman kuvan tai sitten kotona muutamia kuvia ja menis ulos tekee niistä albumeita jos joku mies vaikka huomais ne. Oisko noista jotain. Tai sitten vaan niukka ja paljastava asu päälle ja ulos kokeilee.

        Kaikki nuo mahdollista täällä toteuttaa. Rannoilla mahtaa vaan olla paljon ihmisiä nyt tänään.
        Luonnossa kuvaaminen voisi olla todella jännittävää tai sitten niukassa mekossa kävely julkisestikin.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Kaikki nuo mahdollista täällä toteuttaa. Rannoilla mahtaa vaan olla paljon ihmisiä nyt tänään.
        Luonnossa kuvaaminen voisi olla todella jännittävää tai sitten niukassa mekossa kävely julkisestikin.

        Vastaathan postiin


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Kaikki nuo mahdollista täällä toteuttaa. Rannoilla mahtaa vaan olla paljon ihmisiä nyt tänään.
        Luonnossa kuvaaminen voisi olla todella jännittävää tai sitten niukassa mekossa kävely julkisestikin.

        Rannoilla voi olla hyvinkin joku rauhallisempi kohta ja pian siellä rauhoittuu jo joitan yksinäisiä miehiä voi olla paikalla mutta sehän on se juttu mitä nyt haetaan. Samalla siellä vois ottaa muutaman kuvan. Niukassa asussa tietty on mielestäni parempi jos ois konaan posliini se ei kiinnitä niin paljon huomiota jos sulla on vaikka hyvin tumma karvoitus. Mutta mollemmat hyviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaathan postiin

        Vastasin


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Vastasin

        Kiitos


    • Nyt juuri otan aurinko pihamaalla vielä jonkin aikaa ja menen sitten rannalle jos löytyisi jokin rauhallinen paikka sieltä.

      • Anonyymi

        Mikä ranta olisi lähin?


      • Anonyymi

        Mikä ranta olisi lähimpänä siellä?


      • Anonyymi

        No sehän kuullostaa hyvälle. Sen verran olen utelias että mitä aattelit siellä uskaltaa tehdä? Nyt ainaskin etelässä on mahtava auringon paiste niin se antaa mahikset kaikkeen kivaan. Tsemppiä 👍😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän kuullostaa hyvälle. Sen verran olen utelias että mitä aattelit siellä uskaltaa tehdä? Nyt ainaskin etelässä on mahtava auringon paiste niin se antaa mahikset kaikkeen kivaan. Tsemppiä 👍😊

        Ehkä joitakin tuhmailu kuvia voisin siellä ottaa rinnat paljaina.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ehkä joitakin tuhmailu kuvia voisin siellä ottaa rinnat paljaina.

        Hienoa. Haittaako sua jos joku sattuu näkemään sun kuvaus puuhat?? Sellanen pieni yksityis kohta kun on näin hyvä ilma niin mee niin päin että auringon valo paistaa niihin kohtiin minkä haluat kuviin tulevan. Meillä ainaskin toiminut hyvin. Varsinkin jos kuviin tulee pimppi näkyviin näyttää paremmalle kun saa kunnolla valoa.


    • Yleinen hiekkanta josta lähtee niemi josta voi löytyä hiljaisempi hiekka tai kallioranta.

      • Anonyymi

        Nimeltään?


    • Rannan nimeä en uskalla kertoa ettei pian kaikki pienen paikkakunnan miehet tule myös sinne.

      • Anonyymi

        Hyvä idea. Ois kiva kuulla miten sun suunnitelmat onnistui.
        Ja ennenkaikkea mikä on fiilis jos kaikki meni suunnitelmien mukaan.??


      • Anonyymi

        Niuvanniemi, tuu sinne! Buahahaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemi, tuu sinne! Buahahaa!

        Mitäs olet buahahaa spede siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemi, tuu sinne! Buahahaa!

        Kerro mikä ja missä on niuvanniemi. Voisin tullakin moikkaaman ja pitämään hauskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä idea. Ois kiva kuulla miten sun suunnitelmat onnistui.
        Ja ennenkaikkea mikä on fiilis jos kaikki meni suunnitelmien mukaan.??

        Vatsaa kihelmöi kun valmistauduin lähtemään mutta tosiaan suunnitelmiini tuli vierailijan muodossa muutod.
        No, ensi viikonloppuna heti perjantaista lähtien aloitan uudenlaisen elämäntavan seikkaillen erotiikan parissa nyt tosissaan.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Vatsaa kihelmöi kun valmistauduin lähtemään mutta tosiaan suunnitelmiini tuli vierailijan muodossa muutod.
        No, ensi viikonloppuna heti perjantaista lähtien aloitan uudenlaisen elämäntavan seikkaillen erotiikan parissa nyt tosissaan.

        No kesähän on vasta alussa ja hyvä jo valmiiksi ajatus tasolla kerätä hiukan lisää rohkeutta. Niinhän sitä sanotaan että hyvin suunniteltu on jo puoliksi tehty.
        Ei muutakun hyvät asut kehiin niin kihelmöinti saa taatusti jatkoa.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Vatsaa kihelmöi kun valmistauduin lähtemään mutta tosiaan suunnitelmiini tuli vierailijan muodossa muutod.
        No, ensi viikonloppuna heti perjantaista lähtien aloitan uudenlaisen elämäntavan seikkaillen erotiikan parissa nyt tosissaan.

        Ilmeisesti iski öljynvaihtoviikko sulle juuri tähän saumaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti iski öljynvaihtoviikko sulle juuri tähän saumaan?

        Ajanpuute.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ajanpuute.

        Toivottavasti ei ole niin kiire että et kerkeisi ottamaan vaikka niitä tuhmia kuvia jos haluisit niitä kokeilla. Uskon että tykkäät ajatuksesta.


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Ajanpuute.

        Onko poika nyt katsellut sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mikä ja missä on niuvanniemi. Voisin tullakin moikkaaman ja pitämään hauskaa.

        Kuopiosta suattaapi löytyä ja apuvakin vissiin suat, kun nätisti pyyvät:)


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Vatsaa kihelmöi kun valmistauduin lähtemään mutta tosiaan suunnitelmiini tuli vierailijan muodossa muutod.
        No, ensi viikonloppuna heti perjantaista lähtien aloitan uudenlaisen elämäntavan seikkaillen erotiikan parissa nyt tosissaan.

        No niin nyt on perjantai. Mahtaako Anneli olla vielä tuhmalla päällä ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin nyt on perjantai. Mahtaako Anneli olla vielä tuhmalla päällä ??

        Joo hei. Totta nyt pikkuhousut pois ja pienen sheivauksen jälkeen kokeilee miten vilauttelu onnistuu …. 👍👍


    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18459
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3145
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1416
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1091
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe