Miksi pojat pitävät huppua päässä?

gjll

Miksi he haluavat peittää päänsä hupulla?

28

781

Vastaukset

• Koska se näyttää siistiltä ja sopii joihinkin tyyleihin kuin nenä päähän. :)

• Se on jäänne siltä ajalta, kun poika oli äitinsä kohdussa, tarjoaa jonkinlaista turvaa.

• Huppu luo kuoren, jossa epävarma ihminen kokee olevansa turvassa ulkomaailmalta.
    Tai sitten se lämmittää, tuntuu mukavalta ja näyttää hyvältä.

• Ei se näytä hyvältä. Se näyttää lähinnä siltä että reppana pakenee kohtuun.

• Onko lisää mielipiteitä?

• ei -_-

• Koska se on gangstaa?

• Söpööh jos joku poikaa pitää huppuu

• Kulkisiin maski pääs jos pystyis mut ei viitsi ihan sellaisen kaa liikkua nii pitää olla huppu pääs Koska oon pilvessä dääm

• Rikolliset narkit pukeutuu piilohuppuun.

• Kyl tytötki pitää huppua päässä. Esim. mää saatan joskus pitää huppuu päässä, koska se lämmittää, tuntuu mukavalta ja tekee turvallisen olon. Ja mä oon siis tyttö.

• Sillon pääsee vähän niinku suojaan muitten ikäviltä mielipiteiltä esim jos hiukset on huonosti tai jos vaan ite kokee ittensä yksinäiseks nii jos on huppu päässä sitä ei huomaa.
      oon siis tyttö ja ite pidän huppuu aina kun lähen huoneestani ja tässä oli syitä mitä mä keksin.

• no jotkut pitää koska luulee sen olevan siistiä. itse pidän vaan sillon kun sataa tai on kylmä.

• Varmaan on monta syytä, enimmäksi epävarmuus ja halu olla turvassa hupun sisällä.

• poika on sillon erittäin ujo.

• Säälittäviä

• Punastelu ja nolostelu lippiksen ja hupun käytön takia on helpompi piilottaa. Samoin nykyiset rumat tukkalaitteet tai orastava kalju. Jotkut varmaan luulevat olevansa enemmän katu-uskottavia huppu päässä +26° kesäterassilla.

• He paalaavat siten takaisin kohdun turviin.

• Koska hupparit on älyttömän mukavia.

• Just sentakia että tee ihmiset ette näkiskää mua eroo ihmisistä kokonaa!

• Sen takii kun on omassa päässä sellainen mieli, että kaikki kyttää ja kattoo mua. Inhottaa naamassa olevat finnit ja kun punastelen koko ajan. Silloin on helppo mennä hupun alle ja laittaa aurinkolasit päähän niin on paljon coolimpaa, siis omaa epävarmuutta piiloon, kun KAIKKI kattoo ja näkee mun tyhmyyden ja tietty sen takii kun kaikki kaveritkin tekee niin...

No joo... tuskimpa kannattaa ottaa toisten mielipide kirjoituksia niin vakavasti, jos joku heikko nyt otti itteensä tästä kirjoituksesta...

• Ai miks huppua päässä no tuossa sääs pakko pitää suojaa kylmältä ja totuus kysymys Kai:D

• huppu ja aurinkolasit päässä niin ei kukaan huomaa et silmät punottaa ku on pilvessä

• Yks syy että pojat on ujoja ja arkoja ja että heitä pelottaa että joku tunnistaa heidät. Jotku pojat on ruvennu kaljuuntumaan ja haluavat peittää päänsä joka on kuin kullin nuppi. Siis, yleisesti syynä on arkuus, pelko, läheisyyden puute, yms.

• Kyllähän nuo huippumiehet näyttää aika reppanoilta yleensä. Hirveä pelko ja ahdistus heitä vaivaavat.

• Ite käytän huppareita, mutta en käytä koskaan huppua jollei ole tarpeeksi paska sää.

• Jos on bad hairday

• Tai no-hair....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.