Miksi pojat pitävät huppua päässä?

gjll

Miksi he haluavat peittää päänsä hupulla?

29

3178

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KatujenKuningas

      Koska se näyttää siistiltä ja sopii joihinkin tyyleihin kuin nenä päähän. :)

      • terapeutti

        Se on jäänne siltä ajalta, kun poika oli äitinsä kohdussa, tarjoaa jonkinlaista turvaa.


    • Huppu luo kuoren, jossa epävarma ihminen kokee olevansa turvassa ulkomaailmalta.
      Tai sitten se lämmittää, tuntuu mukavalta ja näyttää hyvältä.

      • Anonyymi

        Ei se näytä hyvältä. Se näyttää lähinnä siltä että reppana pakenee kohtuun.


    • gjll

      Onko lisää mielipiteitä?

      • moi348957

        ei -_-


    • Koska se on gangstaa?

    • juuhhuuh

      Söpööh jos joku poikaa pitää huppuu

    • Itseyksiö420

      Kulkisiin maski pääs jos pystyis mut ei viitsi ihan sellaisen kaa liikkua nii pitää olla huppu pääs Koska oon pilvessä dääm

    • cops1

      Rikolliset narkit pukeutuu piilohuppuun.

    • Zzzzzzzzzzzzzzzzz

      Kyl tytötki pitää huppua päässä. Esim. mää saatan joskus pitää huppuu päässä, koska se lämmittää, tuntuu mukavalta ja tekee turvallisen olon. Ja mä oon siis tyttö.

      • hupparityttö02

        Sillon pääsee vähän niinku suojaan muitten ikäviltä mielipiteiltä esim jos hiukset on huonosti tai jos vaan ite kokee ittensä yksinäiseks nii jos on huppu päässä sitä ei huomaa.
        oon siis tyttö ja ite pidän huppuu aina kun lähen huoneestani ja tässä oli syitä mitä mä keksin.


    • wefefwefwfe

      no jotkut pitää koska luulee sen olevan siistiä. itse pidän vaan sillon kun sataa tai on kylmä.

    • Flexio

      Varmaan on monta syytä, enimmäksi epävarmuus ja halu olla turvassa hupun sisällä.

    • ujooooooooooo

      poika on sillon erittäin ujo.

    • Joonainon

      Säälittäviä

    • Merotero

      Punastelu ja nolostelu lippiksen ja hupun käytön takia on helpompi piilottaa. Samoin nykyiset rumat tukkalaitteet tai orastava kalju. Jotkut varmaan luulevat olevansa enemmän katu-uskottavia huppu päässä 26° kesäterassilla.

    • eeeeeeeeeeeeeee

      He paalaavat siten takaisin kohdun turviin.

    • skaterdude

      Koska hupparit on älyttömän mukavia.

    • Huppupää666

      Just sentakia että tee ihmiset ette näkiskää mua eroo ihmisistä kokonaa!

    • kaikkikattoo

      Sen takii kun on omassa päässä sellainen mieli, että kaikki kyttää ja kattoo mua. Inhottaa naamassa olevat finnit ja kun punastelen koko ajan. Silloin on helppo mennä hupun alle ja laittaa aurinkolasit päähän niin on paljon coolimpaa, siis omaa epävarmuutta piiloon, kun KAIKKI kattoo ja näkee mun tyhmyyden ja tietty sen takii kun kaikki kaveritkin tekee niin...

      No joo... tuskimpa kannattaa ottaa toisten mielipide kirjoituksia niin vakavasti, jos joku heikko nyt otti itteensä tästä kirjoituksesta...

    • Huppukingzzz

      Ai miks huppua päässä no tuossa sääs pakko pitää suojaa kylmältä ja totuus kysymys Kai:D

      • Anonyymi

        huppu ja aurinkolasit päässä niin ei kukaan huomaa et silmät punottaa ku on pilvessä


    • Anonyymi

      Yks syy että pojat on ujoja ja arkoja ja että heitä pelottaa että joku tunnistaa heidät. Jotku pojat on ruvennu kaljuuntumaan ja haluavat peittää päänsä joka on kuin kullin nuppi. Siis, yleisesti syynä on arkuus, pelko, läheisyyden puute, yms.

    • Anonyymi

      Kyllähän nuo huippumiehet näyttää aika reppanoilta yleensä. Hirveä pelko ja ahdistus heitä vaivaavat.

    • Anonyymi

      Ite käytän huppareita, mutta en käytä koskaan huppua jollei ole tarpeeksi paska sää.

    • Anonyymi

      Jos on bad hairday

      • Anonyymi

        Tai no-hair....


    • Anonyymi

      Aivan säälittävän näköistä😂

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe